Choinka 3d

Widziałam kilka takich choinek na necie, ale ciężko było uzyskać podpowiedź jak one są zszyte.
Wystarczy w google wpisać w języku angielskim tłumaczenie danego słowa (tu choinka czyli christmas tree, później wpisywałam rabbit, bear itp) i otwierają się wrota sezamu! Łącznie z filmikami, na których jest pokazane wszystko od a do za jak to zrobić:)
A chodzi o takie urocze drzewko:)

 A zaczęło się od tego, że kupiłam jakiś czas temu fajne materiały, pokrojone, gotowe, jakby czekały na mnie.

Wykorzystać je trzeba dobrze więc odkładam na jakiś czas haft, ale zasiadam do maszyny:)
 A sekret z choinką jest taki, że wystarczy przeszyć przez środek przed wypełnieniem trzy wykroje choinki.
Filmik
Choinka 3d
wykrój z instrukcją na choinkę
i inne pomysły, które znalazłam
króliczki
Teatrzyk dla dzieci w drzwiach
korona dla dziewczynki

I zabawa u Chagi
 I chwalipięctwo:)
Gaduła dziękuje Xymci (również gadule;)) za wyróżnienie:))
 Myszkunia dała mi cynk, że jest moja poduszka z papużkami w Cross Stitcherze
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie pochwały bombowych marzeń ;)

Share this:

66 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo urocze te choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna choinka, bardzo pomysłowa :) i śliczne tkaninki, jakby stworzone do takich choineczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE TKANINKI I PRZEPIĘKNE CHOINKI!!! W Stitcherku świetne pomysły! Miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matuchno!!!! aż mi sie oczy zaświeciły na widok tych materiałów:) cudne są!!!!!
    Choinki prześliczne, postaram się też takie uszyć (dzięki za namiary), zobaczymy co mi z tego wyjdzie:-)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję kolejnej publikacji:) papa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra ta choinka i dzięki za podesłanie linka do królika :) Sprawie takiego mojemu Malutkiemu, który teraz z przyjemnością pakuje wszystko do buzi :) I gratulacje- Tinka światowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajć jakie cudne materiały. Ty to kochana masz oko do tkaninek :))) Choinki cudniaste pewnie się skuszę i spróbuję uszyć. Gratuluję publikacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna choinka ale zafascynowały mnie te materiały. Gdzie Ty je kupujesz? Są super i już czekam jak je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinki 3D są super! Piękno tkwi w prostocie i to się sprawdza w 100% Śliczne materiałki udało Ci się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choineczki śliczne! Gratuluję publikacji w Cross Stitcher!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko tyle różności dzis pokazałaś ze dech zapiera ja ci gratuluje publikacji twej pracy a choineczka jest urocza ach tyle że z tym czasem to już wszystkie chyba mamy na bakier a czas goni nieubłagalnie

    materiały masz przepiękne a i gratuluję wyróżnienia i pozwól że wykorzystam materiały szkolące któ¶e ty znalazłąś buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Choinka cudna i powiem szczerze że takiej jeszcze nie widziałam!;) Materiały rewelacyjne.
    Gratuluje publikacji i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maszyna rozłożona, czasu brak :(
    Gratuluję publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam ale dopiero teraz zobaczyłam ukończoną bombkę!!! Rewelacyjna!! Prześlij mi proszę jedno zdjęcie na maila, ponieważ będę tworzyć na koniec galerię! Piękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super choinka. Filmiki mnie wciągnęły i jesteś winna mojego "przysiądnięcia" do maszyny. A miałam robić na drutach. Fajnie że opublikowali Twoją poduchę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to poczekaj na materiały, podeślę Ci coś:) bo chyba do tej Ikei nie dojadę ;))

      Usuń
  15. Nie przypuszczałam nawet,że taką pomysłową choinkę da się uszyć!Świetnie wygląda!
    Gratuluję obecnosci w gazecie,fajny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choineczki śliczne - sama nie szyję, tym bardziej podziwiam!!! Gratuluję publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Choineczki wyglądają obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta choinka! muszę sobie taką sprawić :) gratuluję publikacji!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinki - bomba... Zdolna babka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie jak choineczki, widzialam tez uszyte dzwoneczki. Bardzo mi sie podobaja te Twoje choineczki i gratuluje publikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł z dzwoneczkami! Ja widziałam jeszcze bombki, zwykłe kółka zszyte ze sobą i przeszyte tak jak te choinki, też ciekawe:) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  21. Ale przyjemny pomysł :) Pięknie Ci wyszła ta choinka - no i gratuluję pomysłowości w poszukiwaniach ;)
    Poza tym zawsze się cieszę, kiedy widzę publikacje Polek w zagranicznej prasie hafciarskiej, a Twoja praca bardzo ładnie się tam prezentuje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z roku na rok odkładam tę choinkę i nie mogę się zmobilizować. Fajnie, że przynajmniej u Ciebie mogę ja sobie podziwiać :) Gratuluję opublikowanej poduszki! Ostatni numerek pisma już mi się podoba na podstawie tego, co pokazałaś :) Troszkę żałuję, że zrezygnowałam z prenumeraty :(
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja czekam żebym u Ciebie mogła obejrzeć taką choinkę:)))
      na allegro też kupisz CS, tylko pewnie prenumerata wychodzi taniej?:)

      Usuń
  23. Świetna choinka :)
    Dobrze, że są ludzie, którzy mają trochę czasu na poszukiwania i dzielą się linkami z innymi ;)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna choineczka! A jakie ładne materiały! Z pewnością uszyjesz z nich śliczności :) Gratuluję publikacji!!!!!!! Poduszka rzeczywiście jest świetna!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!!!
    Choineczka bardzo udana:-)
    Gdzie mogę kupić to w.wym pismo z haftami?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cross Stitcher kupiłam w Empiku, znajdziesz też na allegro,
      osobiście polecam Creation Point de croix,
      kupisz w Haftixie
      http://www.epasmanteria.pl/pl/154-creation-point-de-croix
      o wiele więcej pomysłów i wzorów, czekam na świąteczny numer,
      pokażę od razu u siebie jak tylko dostanę tą gazetkę:)

      Usuń
  26. Masz juz sporo publikacji, ale przeciez Twoje prace są śliczne!
    Podusia z okładki swietna.
    Z podpowiedzi choinkowej może skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna choineczka i piękna kolekcja materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie można kupić takie materiały? Choinka wspaniała, dzięki za linki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w sklepie z materiałami u siebie w mieście:)

      Usuń
  29. Obłędne materiały ale miałaś szczęście.
    Choinka świetna!!!
    Gratulacje z okazji kolejnej prezentacji pracy w gazecie:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  30. Dech zapiera - sam śliczności!!! Sprawdzę na pewno te linki.Buziaki.pa

    OdpowiedzUsuń
  31. Materiałów tylko pozazdrościć! Świetne te choinki.:) Gratuluję wyróżnienia i prezentacji w gazetce, oczywiście.:)).

    OdpowiedzUsuń
  32. Choinka podbiła mnie całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow super te choinki, sama też skorzystam:), prześliczne! Gratuluję następnej publikacji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję publikacji :))) dziękuję za podpowiedzi z choinką - o=chyba też skozystam:L))))
    i pozdrawiam baaaaardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne :)
    Wór chionki zapisąłm , jak tylko ogarne maszynę muszę koniecznie taka dla siebie zrobic .
    dzięuje ,,,

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, ale boskie materiały upolowałaś! Choineczki cudeńka :)
    No i gratulki z powodu kolejnych prasowych występów!

    OdpowiedzUsuń
  37. zgadza się w innym języku można więcej znaleźć , przeważnie szukam w angielskim i hiszpańskim i tu pomaga mi tłumacz google :)). Śliczna choineczka a materiałów zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna choineczka. :) Może skorzystam z tych podpowiedzi "jak zrobić króliczka", bo taka poducha na przykład byłaby u mnie jak znalazł. ;) Masz cudowne tkaniny. Zazdroszczę takiej kolekcji. ;) Gratuluję publikacji w CSie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje publikacji :) Miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. choineczka piękna i piękne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne, świąteczne materiały :) choineczka wyszła cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Choinki 3d są urocze... A królika sobie sama zrobiłam od razu jak napisałaś skąd czerpałaś inspirację ale ciiiiiiii.... to tylko na potrzeby Myszek malutkich hi hi hi... Jak czasu starczy to choinkę sobie taką na święta sprawię :)
    Widziałam u Ciebie postępy prac nad poduchą i w móżdżku się zakodowało :) w gazetce spostrzegłam i???? od razu skojarzyłam, ale jakby ktoś inny taką poduchę wykonał to też bym Ci napisała..a co!
    Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne te świąteczne hafciki. Ciekawa jestem , co też jeszcze powstanie z tkanin, bo choinka wyszła Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna jest ta choinka ! Bardzo fajnie dobrałaś do niej materiał,

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna ta choinka, jak dużo czasu poświęciłaś na jej uszycie?
    Ja przy tworzeniu swoich ozdób świątecznych (i nie tylko) głównie sięgam po magazyn CS :) Jest tyle wspaniałych pomysłów, wzorów..
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że zrobię ją szybciej, ale tak gdzieś ok 1,5 h,
      może jak dojdę do wprawy to pójdzie szybciej:)

      Usuń
  46. Kupiłam te same materiały, tylko, że nic się nie chciało z nich samo uszyć.
    Choinki znam od dawna, koleżanka nam takie prezenty zrobiła.
    Twoje piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...