Choinka 2020 Grudzień oraz Podsumowanie

 To już ostatnia kartka w zabawie u Kasi!

Koniec roku zbliża się nieubłaganie,

ale może to i lepiej...




Razem z pingwinkiem porwanym z zabawy 

Sal z Marią Brovko zapraszamy na roczny przegląd 

prac wykonanych do Choinka 2020:)


Styczeń 2020


Luty 2020


Marzec 2020


Kwiecień 2020


Maj 2020


Czerwiec 2020

Nie zrobiłam w terminie pracy, ale za to nieco póniej

zszyłam kwadraciki z The Primitive Hare.

Gdyby nie to ciśnienie nie powstałaby ta makatka!

Koniecznie chciałam odhaczyć kolejny miesiąc;)


Lipiec 2020


Sierpień 2020


Wrzesień 2020


Pażdziernik 2020


Listopad 2020


Grudzień 2020



I to już jest koniec, przynajmniej dla mnie.

W przyszłym roku chciałabym się skupić na większych

haftach i skończyć te już zaczęte.

Zwłaszcza konia w galopie, którego kupiłam 

po wygranej w zabawie u Kasi.

Mam wiele miłych wspomnień i radości z tworzenia 

kartek, do których podchodziłam zawsze jak do jeża;))

I tak jak pisałam nie powstałaby ta makatka,

a cieszy mnie najbardziej.

W podziękowaniu za zabawę, za doping,

za motywację i inspiracje chciałam obdarować osobę, która

zostanie wylosowana przez Kasię takim oto zestawem.


W paczce znajdzie się:

-zestaw DMC do stworzenia bombki Mikołaja

- 6 szt baz do zawieszek

- 6 szt baz do kartek z kopertami

- naklejki świąteczne

- zeszyt z kartami świątecznymi

- karty do journalingu

- kanwa Aida

- 3 szt muliny DMC

- złote koraliki z dobrą wróżbą na przyszły rok;))

- pierniczki

- czekolada do picia

Mam nadzieję, że wszystko przyda się na kolejny rok w zabawie, 

a ja z radością będę podglądać co tam tworzycie;)

Kasiu, dziękuję i trzymam kciuki za kolejną edycję,

wiem, że będzie super!!!:))

Trzymajcie się cieplutko, zdrowo i z uśmiechem!!!

Tina

Share this:

24 komentarze:

  1. O, ja też dzisiaj zrobiłam podsumowanie zabawy u Kasi.:) Piękne prace u ciebie powstały, szczególnie zając skradł moje serce. Obdarowujesz kogoś po królewsku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne podsumowanie zabawy! Makatka robi niesamowite wrażenie :-) sir Edward jest onieśmielający :-)
    Fantastyczne upominki ktoś od Ciebie otrzyma :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwietniowa sowa wymiata :) jest po prostu przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje hafty to naprawdę wyższa szkoła jazdy, są po prostu niewiarygodne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, jestem pod wielkim wrażeniem fantazji i staranności!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, Ty zawsze z ogromnym sercem... Wspaniałą paczkę ufundowałaś. Bardzo ciekawa jestem, komu dostaną się te wszystkie wspaniałości! :-))
    Twoje prace są fantastyczne. Wszystkie przemyślane i nadzwyczaj staranne, oryginalne. Wielki ukłon i podziw kieruję w Twoją stronę. Dobrego zdrowia i wszystkiego co najpiękniejsze dla Ciebie. I niech Mikołaj jutro szczodrze Ciebie obdarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały rok był twórczy u Ciebie i postały piękne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękną galerię prac stworzyłaś, bardzo mi się podobają szczególnie seria TPH, do której mam wielką słabość. Szkoda, że nie mozesz dalej być w zabawie ale rozumiem, że chcesz sie skupić na innych projektach to akurat rozumiem, ja też muszę zweryfikować swoje postanowienia ale w tej zabawie zostaję. Bardzo piękny upominek przygotowalas na koniec zabawy to wspaniały gest z Twojej strony :) pozdrawiam bardzo serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nádherné dielka, krásne výšivky a projekty, wau...
    Prajem krásny advent a pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tworzyłaś przez cały rok. Szkoda, że nie będzie Ciebie z nami w przyszłym roku :). Prezent przedni :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne hafty! Patchworkowa haftowana makatka jest po prostu fantastyczna! Dawniej sporo haftowałam i po serii małych haftów zawsze miałam apetyt na duże projekty, więc nie dziwię się, że Tobie też potrzebna jest teraz taka odmiana :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko:))Kochana moja:))ależ mi niespodziankę zrobiłaś:)))Czymżesz sobie zasłużyłam na takiego pięknego Mikołaja:)))Dziękuję z całego serca:))Pięknych świąt Tobie życzę i całej Twojej rodzinie:)))buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknych Świąt 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnych i zdrowych Świąt 🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prace! Sówki są niesamowicie piękne i gdy na nie patrzę to buzia sama się rozciąga w uśmiechu ❤️ Radosnego świętowania dla Ciebie ❄️🌲🎄☃️

    OdpowiedzUsuń
  16. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę zdrowia, radości i spokoju.
    Niech czas świąt będzie okazją do zatrzymania się w codziennym pędzie
    oraz chwilą oddechu od zmartwień i trosk.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana...
    Tyle cudownych prac stworzyłaś przez ten rok, że sama nie wiem która z nich mogłaby
    być najpiękniejsza. Każda jest czarująca i niepowtarzalna a ja dziękuję,
    że zechciałaś to wszystko stworzyć i dzielić się z nami w zabawie choinkowej.
    Justynko Ty wiesz, że ogromnie ubolewam , że nie będzie Cię w kolejnej edycji
    ale mam iskierkę nadziei, że może jeszcze kiedyś zechcesz !
    Dziękuję również za cudowny upominek, który ufundowałaś w choinkowej zabawie,
    dasz komuś ogrom radości i za to Ci również dziękuję <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne podsumowanie i śliczne prace. Bardzo podoba mi się makatka, taka inna jest;)
    Życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną kolekcję prac stworzyłaś. Patrzę i patrzę i nie umiem wybrać która urzekła mnie najbardziej - wszystkie są wspaniałe.
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku 🎉🎊 🎉

    OdpowiedzUsuń
  20. Galeria Twoich prac jest niesamowita! Bardzo Cię podziwiam, za oryginalność i za staranność. Makatka cudna! Też byłabym niesamowicie dumna, można się w nią dłuugo wpatrywać i podziwiać :) Wspaniałe podsumowanie i ciekawe upominki dla zwycięzcy. Życzę Ci zdrowia oraz aby Nowy Rok był jeszcze bardziej obfity w piękne projekty! Pozdrawiam ciepło :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace piękne ale moje serducho skradła makatka❤ Przepięknie komponują się w niej hafty z materiałowymi wstawkami!😍
    Serdecznie dziękuję za ufundowanie nagrody, wspaniale taką niespodzianką rozpocząć nowy rok💪🎁 Z pewnością wszystko się przyda, a pierniczki uwielbiam najbardziej! Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję❤

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...