Kartka na Listopad

 Wróciła kartka z podróży do Gdańska,

więc dołączam ją do comiesięcznych haftów

w zabawie Choinka 2020.

Dziękuję Organizatorom DMC oraz 
Przedsiębiortswu Handlowemu "S.K."
za wyróżnienie!





"Dziś śpiewam te trudne słowa
 życzenia wam nieznane
Żebyście mieli w głowach dobrze poukładane
Nie zdrowia nie szczęścia nie kasy nie fury
Nie szybkiej kariery to tylko są bzdury
Jak wiary to mądrej nadziei na wszystko
Miłości do kogoś kto zawsze jest blisko"

Trudne życzenia
Nowak&Rusowicz

Wbrew ogólnemu braku świątecznego nastroju
powoli wyciągam ozdoby i planuję
co by tu powiesić;)
A Wy?

Share this:

6 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Cieszę się, że to właśnie Twoja kartka została zauważona, bo Twoje prace są nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! To bardzo fajna kartka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !! u mnie jeszcze kompletnie nieświąteczny nastrój :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!
    Ja właśnie szukam choinki... bo dzięki zabawie "Choinka 2020" przybyło mi zawieszek i na dotychczasowej się nie zmieszczą...
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, przepiękna kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też gratuluję wspaniałej kartki, ja nic na razie nie planuję nie wiem jeszcze jak to będzie..

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...