Jesienna Wymianka

 W październiku miałam przyjemność i zaszczyt

brać udziała w zabawie u Justynki

z Wielkie Mała Pasje:)

Byłam w parze z Marzenką z Świat cieni.

Długo nie brałam udziału w tego typu zabawach

i fajnie było sobie przypomnieć jaka to frajda:P

Tematem przewodnim wymianki była oczywiście jesień.

Oto jaki gość do nas zawitał!


Kartka duża, rozkładana, jak obrazek!
 

No do wyściskania:P

W paczce była kawa, herbata i słodkości:))
Czyż nie jest cudny?:P

A włosy mają działanie terapeutyczne,

można szarpać do woli i się odstresować!:)

Specjalnie są tak uformowane!


 Marzenko bardzo Ci dziękuję za tak pięknie przygotowaną wymiankę!
Jeżyk trafił w dobre ręcę i dbamy o niego:))
Dziękuję za słodkości, które musiałam ukrywać
żeby dotrwały do zdjęć;))

Ja dla Marzenki zrobiłam jesienną zawieszkę na drzwi.
 
Wzór Anna Petunova
 

To moja pierwsza taka zawieszka.
Nie miałam specjalnie pomysłu jak to ze sobą połączyć,
ale użyłam kleju na gorąco.
Mam nadzieję, że przetrwało transport i wisi w całości;))

 

Wzór Irina Konoplich

TU 

Kartka z wierszem Asnyka, którego Marzenka lubi.

W doborze kolorów i tekstu pomogła mi metryczka, którą

Marzenka ma udostępnioną u siebie.

Kiedyś krążyła taka zabawa po blogach, teraz widzę,

jak bardzo się przydaje:)

Dziękuję Justynko za organizację

i jeszcze raz Marzenko za wymiankę!

Spokojnego i słonecznego weekendu Wam życzę!


 

 

Share this:

14 komentarze:

  1. Piękne upominki z obu stron, maskotka mnie zauroczyla. Gratuluję pięknej wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty!!! Moja wymianka też bardzo udana. Serdeczności zostawiam na ten smutny listopadowy czas:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przepiękne i jak ładnie sfotografowane.Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna wymianka, super, że sprawiła radość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała zabawa, i obopólna radość z przygotowanej niespodzianki.
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe upominki na pewno zauroczyły każdą ze stron.
    Udanego weekendu 🍄🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesympatyczna wymianka. Wszystko pomysłowe i cudne.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bardzo Tobie kochana dziękuje za udział :). Pięknie z Marzenką się wymieniłyście :)). Cudowne, od serca prezenty, które aż miło oglądać :). Buziaki i serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się z Marzenką obdarowałyście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne upominki dla siebie przygotowałyście! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście obie zdolne i piękne prezenty przygotowałyście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za wszystko Justynko.
    Wianek oczywiście, że wisi i nic nie odpadło, motywem i kololorami haftu jestem zachwycona bo nie raz już to pisałam wyszywać nie umiem, a hafty bardzo, bardzo mi się podobają.
    Justynko lubię poezję a Adam Asnyk pisał w dość szczególny sposób i jest inspiracja dla innych artystów.
    Wiersz, który wybrałaś piękny.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję
    za wspaniałą wymiankę Justynko i dziękuję za wspaniałą zabawę. 🦔

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...