Twórczo zakręceni 2019

Już w czwartek rozpoczynają się kolejne 
Warsztaty Twórczo Zakręcone Ustroń 3-6.10.2019

Bardzo dawno temu jeden jedyny raz brałam udział.
Szyłyśmy chyba jakąś torbe, z tego co pamiętam.
Później nie odwiedzałam już warszatów, a mam blisko.
Ciekawi mnie czy coś się zmieniło,
jak odbieracie z roku na rok to wydarzenie?
Może sa tu dziewczyny, które jeżdżą na każdą edycję,
a może ktoś z Was prowadzi tam szkolenie?
Chętnie bym Was poznała.
Pamiętam, że było też kilka fajnych stanowisk, na których
można było zaopatrzyć się w fajne rzeczy.



Jak widać harmonogram jest bardzo bogaty i są jeszcze miejsca!
Na stronie http://www.tworczozakreceni.org/ znajdziecie wszystkie
potrzebne informacje i formularz zgłoszeniowy.
Wybiera się ktoś???:))

Share this:

16 komentarze:

  1. Ja mam do Ustronia 20 kilometrów, ale jakoś mnie te warsztaty nigdy nie ciągnęły. Podobno są stoiska z niesamowitą ilością materiałów potrzebnych do rękodzieła. O chyba tylko to mnie interesuje. Wiem, że są panie, które jeżdżą corocznie. Może się odezwą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my po sąsiedzku widzę jesteśmy;)) Wybierasz się na zakupy?

      Usuń
  2. Ja byłam na 7 z dziesięciu ;) w tym roku też jadę. Bardzo fajna impreza, można spróbować czegoś nowego lub podszkolić się w znanych technikach. No i oczywiście - towarzystwo, towarzystwo i jeszcze raz znajomi :D Osobiście wolałam, kiedy warsztaty były w Tulipanie i Magnolii, bo to blisko centrum Ustronia było, a Gwarek to na końcu świata jest ;/ No ale cóż. Ważne, że impreza się odbywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, dziękuję za komentarz, muszę w takim razie wybrać się choćby na zakupy:))

      Usuń
    2. To ja byłam pewnie w Tulipanie i Magnolii, muszę poszukać tego Gwarka. A Ty co roku bierzesz udział w tych samych warsztatach? Zmieniają się prowadzący?

      Usuń
    3. Nie no, co roku w innych :D często testuję rzeczy, które mnie "kuszą", ale nie jestem pewna, czy by mi się spodobały i nie bardzo uśmiecha mi się inwestowanie w nową technikę i szukanie tutków na sieci. Czasem też się doszkalam... Mam swoich ulubionych prowadzących i takich, na których zgrzytam zębami, bo uczą technik, których chętnie bym spróbowała, ale nie z takim prowadzącym... Generalnie warsztaty są i takie same i inne co roku, tzn. zawsze są różne hafty, koronki, etc., ale zmienia się projekt, np. w jednym roku robisz (przykładowo) bukiet kwiatów, w drugim monogram. Pojawiają się też zawsze jakieś nowe techniki, nowi prowadzący. Jest dużo różnych różności :) Ja w tym roku idę na biżuterię wstążeczkową (Mariola super prowadzi, w ogóle jest cudowną osobą), koronkę teneryfową i biżuterię z żywicy (z czystej ciekawości, bo absolutnie nie zamierzam się tym zajmować ;PP ). Gwarek jest na saaaaamym końcu Ustronia, na górze naprzeciwko Czantorii.

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo za odpowiedź! To już wiem w którym kierunku jechać, teraz znajdę bez problemu. Udanej zabawy i miło spędzonego czasu, widać, że Cię to cieszy. Muszę pomyśleć nad jakimiś warsztatami, ale i tak podjadę, bardzo mnie zachęciłaś:)))

      Usuń
    5. Jeśli się pojawisz daj mi znać na maila, zrobimy sobie pamiątkową fotkę :DDD

      Usuń
  3. Cześć :)
    Oferta faktycznie bogata, jest w czym wybierać. Nigdy nie byłam na warsztatach w Ustroniu, podejrzewam jaka będzie sympatyczna atmosfera, choćby dlatego warto pojechać. Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i miejsce fajne na spacery:)) Jak ktoś jedzie na kilka dni to faktycznie ma co robić:)

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam na warsztatach w Ustroniu. Na pewno jest tam fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam parę razy:)))Raz nawet na warsztatach z frywolitki:)))następne lata tylko na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Towarzystwo na pewno jest przednie i to sobie panie chwalą. Wiem, gdzie jest Gwarek- w drodze na Równicę. Jak mi nic nie wypadnie nagłego skuszę, się na zakupy. Może dopadnę nici perłowe 8 DMC, bo w Internetowych jest uboga oferta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Facebooku przeczytałam właśnie, że przedstawiciel DMC zabiera tylko mulinę Etoile. Hmmmmm....

      Usuń
    2. Chciałam jechać na zakupy głównie po DMC,a tu takie info🤔Ciekawe jak w takim razie będzie wyglądać ich stoisko i które sklepy jeszcze są🤔

      Usuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...