23.09 Jesień

Witajcie w pierwszym dniu jednej z najpiękniejszych pór roku-
Jesieni.
Przychodzę z kolejnym kwadracikiem Primtive Hare
do zabawy Choinka 2019. 
Takie połączenie dwóch pór roku;)
 "Jesienią"

Jesienią, jesienią
sady się rumienią:
czerwone jabłuszka
pomiędzy zielenią.
Czerwone jabłuszka,
złociste gruszeczki,
świecą się jak gwiazdy
pomiędzy listeczki.
- Pójdę ja się, pójdę
pokłonić jabłoni,
może mi jabłuszko
w czapeczkę uroni!
(...)
Jesienią, jesienią
sady się rumienią;
czerwone jabłuszka
pomiędzy zielenią.

Maria Konopnicka

🍂🍁🍃🍂🍁🍃

Share this:

25 komentarze:

  1. Hafcik przeuroczy :-)
    Przypomniały mi się jabłonie w zimie uginające się pod ciężarem czerwonych jabłek i przysypane śniegiem :-) Obłędny widok, mam go przed oczami, bo zdjęcia jakoś z wrażenia nie zrobiłam :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej koniecznie zrób w tym roku, uwielbiam też takie widoki🍎

      Usuń
  2. Śliczny hafcik :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. Konsekwentnie powiększasz kolekcję tych haftów z przesłaniem i ciekawą symboliką :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapomniałam opisać to święto, przypomniałaś mi, że to przecież hafty z przesłaniem! Dziękuję:)

      Usuń
  4. Piękny hafcik . Jesień cudna pora roku , nastraja mnie zawsze nostalgicznie. Pozdrawiam serdecznie 🍎🍒

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jesienny hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy haft, trzeba to przyznać :) a cóż za piękna prezentacja na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft taki nostalgiczny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czym zajmujesz się na co dzień. Ale uważam, że fotografia to Twoje przeznaczenie. Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ech cofnąć tylko czas;) Podziwiam tych, którzy już za młodu wiedzieli co chcą robić;) Dziękuję za tak miły komentarz:)

      Usuń
  9. Oj zamyśliłam się nad tym wierszem Marii K. Bardzo młode lata się przypomniały;)
    Hafcik jest tak delikatny ,jak mrozem malowany na szybie a zdjęcia są extra !!!
    Uśmiechu ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy haft i cudnie się prezentuje wśród jesiennych jabłek.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny haft. Pięknie go ukazałaś na zdjęciach. Jesień i zima to moje ukochane pory roku, uwielbiam czar, jaki ze sobą niosą. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha dzięki wierszykowi zwróciłam dopiero uwagę, że na drzewie jest jabłko, a nie bombka tak jak myślałam :).

    Jakoś zdjęcia jabłek mnie nie naprowadziły hihi.

    Fajny hafcik :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny haft :) Takie połączenie jesieni z zimą :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór wybrałaś na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że nie tylko ja zaczęłam wyszywać te obrazki :) zastanawiam się co z nimi zrobić, masz jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, zrobię makatkę na ścianę;) Dzięki za komentarz, nie wiedziałam, że jest taki fajny blog:)

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny u mnie, dopiero się rozkręcam prac wiele mniej czasu na pokazywanie. Bardzo piękne robisz prace będę częściej wpadać.☺️

      Usuń
  16. Piękne w swej prostocie są hafciki z tej serii.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała jest ta seria Tinko. Pięknie wyszyty kolejny cudny obrazek.
    Ja nie mogę się już doczekać aż pokażesz nam cały komplet :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    K

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny haft, który bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...