Nowy Haft na Nowy Rok wrzesień

 Podsumowanie września w zabawie
Nowy Haft na Nowy Rok.
Przy przeglądaniu wzoru odkryłam, że jeszcze zostało
mi trochę pnia drzewa.
Postanowiłam go skończyć (nudzą mnie te kolory)
i biorę się za kitę.
Mam nadzieję, że podgonię coś w październiku,
bo już za nie całe dwa miesiące koniec zabawy:P

W zeszłym miesiącu było tak
I wrzesień

 Szału nie ma, ale czasu coraz mniej i tak już chyba zostanie.
Ale przychodzę też do Was z ciekawą propozycją.
Nie kupuję gazet, ale tutaj zrobiłam wyjątek i się nie zawiodłam.
 Skusił mnie ranking 30 młodych Polaków przed 30, którzy podbijają świat.
Niesamowite historie, nieraz  wzruszające, genialni ludzie, świetne projekty i firmy
warte poznania i wszystko przedstawione w bardzo ciekawych wywiadach!
 Bardzo Wam polecam, do zaczytania na weekend;)

 Areta Szpura, dziewczyna, która stworzyła markę odzieżową.
W jej koszulkach i bluzach chodzili Justin Biber, Rihanna,
Rita Ora czy Miley Cyrus.
Kiedy dowiedziała się, że przemysł odzieżowy to druga po petrochemicznej
najbardziej szkodliwa dla środowiska branża porzuciła biznes
na rzecz ochrony środowiska. Dziś jest jedną z najbardziej znanych 
twarzy polskiej ekologii.


Marta Szczerba, gdy miała 15 lat wyjechała z Polski.
Rok wcześniej zachorowała na raka.
przeszłą chemioterapię i radioterapię.
Rodzice uważali, że ucząc się na Zachodzie, może się
bardziej rozwinąć. Po ukończeniu prestiżowego brytyjskiego
liceum, Oxfordu i Harvard Business School została
menadżerką i inwestorką Investment Executive KKR.
To tylko dwa przykłady z 30.
 Wywarły na mnie ogromne wrażenie, a to dopiero początek lektury!

A na koniec krótka historia o przemijaniu;)
Wczoraj poszłam do galerii handlowej, a tam:
 Czy Wy też spotkałyście się już z bombkami w sklepach?
Udanego weekendu i warsztatów w Ustroniu;)

Share this:

20 komentarze:

  1. Ten haft jest niezwykle piękny i wierzę że może nudzić wyszywanie pnia drzewa, ale chyba warto. Tą 1 panią widziałam dzisiaj w telewizji..

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście bombek jeszcze brak, ale zapewne na dniach zaczną się pojawiać. Haft piękny, obraz będzie arcydziełem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę wchodzić na dział dom, uchronię oczy przed bombkami w październiku:)))) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Hafcik pomalutku rośnie a jaka radość jak dotrzesz do końca, będzie cudny :). Lektura wydaje się bardzo ciekawa. Jeśli chodzi o świecidełka bożonarodzeniowe to już się pokazały w sklepach, szkoda, że tak wcześnie bo do świąt to nie będzie już tego świątecznego klimatu bo się opatrzymy i czas pryśnie... szkoda, że tak się dzieje :( Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak masz rację, czar prysł:( Pozdrawiam serdecznie, spokojnego weekendu:)

      Usuń
  4. Nic dziwnego że znudziły Ci się kolory pniaka, ja też nie cierpię długo haftować jednym kolorem ;) a ten ranking Forbsa brzmi naprawdę inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiewiórka jest przepiękna a haft sam w sobie niesamowity i chyba taki drobniutki bardzo, na drobnej kanwie :)Podziwiam i pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzę, że haftowanie pnia jest nużące... ale teraz już więcej będzie się działo :-)
    Na szczęście nie miałam czasu chodzić po galeriach więc nie wiem czy bombki już są... Pewnie tak...
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są;) A może teraz zrobić zakupy, a później w grudniu omijać szerokim łukiem sklepy? Dobry pomysł na ominięcie szału świątecznego;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ja już na początku września widziałam bałwanki i inne ozdoby gwiazdkowe w sklepie;-)
    Wiewióra jest przeurocza:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie hafcik rośnie.
    Ja już trzy tygodnie temu widziałam czekoladowe mikołaje. Dla marketów koniec lata to sygnał, że już za chwilę święta Bożego Narodzenia. W końcu w tym okresie mają mega sprzedaże.
    Pozdrawiam i ślę buziaki.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. haft piękny :)...
    a te świąteczne dekoracje to niedługo juz w lipcu beda wystawiac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety ta:)0wryło mnie w podłogę w TEDI bo przecież nawet nie było halowen a tu już regularne choinki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten haft i masz szansę go skończyć, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na hafcie widać już życie.
    W marketach działu z ozdobami unikam, żeby mnie oczy nie bolały od kolorowego plastiku. Dla mnie mogę być zgromadzone naraz ozdoby pierwszomajowe wraz ze światecznymi. Przez swoją masowość i w przeważajacej części tandetę, dawno straciły swój osobliwy charakter.
    Dlatego jestem tutaj- w klimatycznym, niepowtarzalnym świecie rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...