Nowy haft na Nowy Rok- Squirell odsłona VI

Nie tak dawno skończyły się wakacje,
ja nie zdążyłam nawet pokazać kilku zdjęć ,
a tu już prawie połowa września:P
Dzisiaj gdzieś przeczytałam, że dla niektórych wrzesień
to taki drugi styczeń. Chyba głównie dla mam;)
Dla mnie rok zaczyna się właśnie we wrześniu.
A początek tego roku jest stresujący, bo dzieci zmieniły
szkołę, doszło kilka nowych obowiązków, dużo zmian
i pracy na budowie. 
Mam nadzieję, że uda nam się to wszystko ładnie
połączyć i, że najwięcej zyskają z tego dzieci!
Haftów nie będzie dużo i wciąż pokazuję tylko to 
co muszę pokazać w ramach zabaw.
Jak dobrze, że się zapisałam na Nowy Haft na Nowy Rok!
Robiłabym z dwa lata ten haft, a tak mam
postanowienie skończyć go w tym roku.
Dzisiaj kolejne postępy.
 W końcu pojawił się długo wyczekiwany gość.
Dziękuję Wam za wszystkie opinie dotyczące makatki
z kwadracików, które robię w zabawie u Kasi.
Przekonałam się już w 100%, że to dobry pomysł.
Mam taką cichą nadzieję, że jesienna aura jednak
pozwoli mi jeszcze podziubać trochę w innych haftach.
I Wam tego życzę i dobrego rozpoczęcia roku szkolnego,
dla mam i Waszych pociech!:)))
Udanych tygodni:)

Share this:

23 komentarze:

  1. Piękny haft, powoli widać coraz więcej a to najważniejsze. Cudowne otoczenie robótki - piękne te dynie i przepiękna ilustracja - co to za książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiona dusza Olgi Tokarczuk i Joanny Concejo, same ilustracje, dwa krótkie zdania są tylko;)

      Usuń
  2. Brawo! Haft pięknie przybywa i każdy element jest niesamowity. Bardzo podoba mi się i nie mogę się doczekać dalszych odsłon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny będzie ten haft-bajeczny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Działa na wyobraźnię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wrzesień ze względu na to że pracuję w biurze przedszkola, zawsze jest straszny ;) Piękny haft, pięknie zaprezentowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałoby się powiedzieć "jaka fajna praca";)))

      Usuń
  6. OGROMNIE SŁODKA TA WIEWIÓRECZKA:)))TRZYMAM KCIUKI:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Baśniowo! Mam nadzieję, że uda ci się skończyć ten haft w tym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zrobię wszystko żeby się udało:)) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Pięknie idzie praca, a do tego cudnie dobrana ilustracja w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie przybywa tej cudnej wiewiórki Justynko! Sama przyjemność!
    Zgadzam się z Tobą, że dla mam szkolnych dzieci wrzesień to jak styczeń - szybko przybywa obowiązków, radosci i utrapień ;-)! Ale kto jak nie my!?
    Powodzenia dla Was w nowych szkołach :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, dajemy radę, zmiany też są potrzebne;)) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. już pojawiły się dynie? ojej jakie ładne! do tego pięknie dobrałaś ten obrazek z oknem i liściami! wiewióreczka z krasnalem przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już dynie, wrzosy, przeziębienia i jesień w całej okazałości;) Wyjątkowo szybko w tym roku:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. zachwycający wzór haftu! piękny i realistyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarodziejska praca na Twoim tamborku ,śliczny i niesamowity wzorek :)
    Pozdrawiam 😊😊😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz ładniejszy:) Cały czas się zastanawiam, dlaczego ten paskudny skrzat trzyma wiewiórkę na uwięzi. Jakoś to nie psuje do bajkowego tematu.

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie wspaniały haft i z tego, co wodzę również pełen magii. Uwielbiam takie. <3 Podoba mi się, jak ukazujesz swoje prace, nadajesz bardzo miły, ciepły klimat swoim zdjęciom i naprawdę przyjemnie się ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo uroczy wzór do haftowania. Będzie śliczny. Powodzenia w haftowaniu. Zdjęcia fajnie oddają klimat tej pracy :D pozdrawiam Tino.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycający jest Twoj haft, chciałabym też go mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...