Torba DMC

Witam poświątecznie i od razu przedstawiam mój pomysł
na ozdobienie torby DMC.
Wyhaftowana już jakiś czas temu, ale święta i choroba
odłączyły mnie skutecznie od blogowego świata. 
Wzór Marii Brovko, w oryginale piórkowy sampler.
Nazwisko zobowiązuje więc możecie sobie wyobrazić
ile było łączeń kolorów i kombinacji;))
Do tego wszystkiego dołożyłam od siebie mulinę DMC Etoile.
Niestety zdjęcia nie oddają tych wszystkich przejść kolorystycznych
 i końcowego efektu, nie wiem czy wina światła, czy tła.
Jestem zadowolona bo chciałam coś delikatnego, później mi 
przyszedł do głowy pomysł jak ładnie wyglądałyby dmuchawce na tym tle,
no, ale nie będę pruć piórek, za wiele pracy mnie kosztowały.

 Jestem ciekawa jak Wy ozdobiłyście swoje torby,
jak do tej pory widziałam tylko jedną;)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za wszystkie życzenia!
Jeszcze tylko kilka dni i przywitamy Nowy Rok,
może uda mi się jeszcze w starym roku skończyć jeden haft;)
Miłego wypoczynku:))

Share this:

15 komentarze:

  1. Fajne piórka i super prezentują się na torbie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie te piórka wyglądają na ciemnym tle. Super efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś fantastyczny wzorek dla tej torby. Teraz prezentuje się ślicznie :-)
    Pozdrawiam wciąż jeszcze grudniowo i bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam, miłego świętowania:)

      Usuń
  4. Świetne, strojne, a nie przeładowane:)Bardzo mi się podoba:)A Etoile nie rwała Ci się podczas haftowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nie, nie rwała się, w ogóle nie miałam takiego problemu już przy testowaniu, a haftowałam wtedy większe wzory, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, torba sprawia fajne wrażenie lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ,delikatnie,piórkowo:)))od czasu kiedy znalazłam na pintereście wzór piórka mam na niego ochotę:))ale jak to zwykle bywa ciągle coś innego wypadało:))w tym roku ograniczam ilość wyzwań więc może w końcu dam radę i piórku:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak mi się podobają piórka, jak już te wyhaftowałam to pomyślałam też o pawim piórze, też by wyglądał ciekawie, pozdrawiam Bożenko i czekam na Twoje xxx pióra:))

      Usuń
  7. Pięknie te piórka ożywiły stonowaną torbę. Teraz motywy boho są bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrałaś wzór. Piórka pięknie zdobią. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pióreczka. Pasują torbie :). Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...