2018

Witam Was w ostatni dzień 2018 roku:)
Idealny czas na podsumowanie przed zabawą sylwestrową;)
Przeglądając sobie stare posty widzę jednak, że haftów w tym roku nie
zrobiłam dużo. Napisałam za to 31 postów;)
Nowy Rok zaczęłam od przedstawienia Wam książki
"Niewidzialni" autorstwa i produkcji ludzi bezdomnych.
Pozycja aktualna i warta wspomnienia przy okazji zimowych miesięcy.
Link do posta
Następnie był haft z Pro Filo, który teraz ma taką ramkę
Indian Horse, moja duma i publikacja na pierwszej stronie
katalogu Inspirujemy kolorem 2018.
Udział w/w konkursie i nagroda.
Największy haft i najbardziej pracochłonny jaki zrobiłam w mijającym roku.
Nad nim też najwięcej myślałam po to, aby zrobić ciekawą oprawę. 
 W podobnym klimacie powstał jeszcze Le compagnons
Wzięłam udział w zabawie Podróże z haftem do której zrobiłam
jaszczurkę, a może kiedyś zrobię i pigwę;)
Pozostając przy zwierzętach była jeszcze zbyt zmęczona kicia;)
Przy okazji testowania nowej muliny DMC Etoile powstały dwa małe hafty,
a także zorganizowałam Candy i podzieliłam się z Ewą i Bożenką
nową muliną:)
Tu można zobaczyć jak Bożenka fajnie wykorzystała niespodziankę

I na koniec ozdobiona torba DMC
W starym roku zaczęłam, ale skończę w Nowym tęczowego słonia
I walczę, walczę z HAEDEM, ale postępów nie widać.
Wiem, że plany miałam ambitniejsze, i nieraz miałam przygotowane wszystko 
pod dany haft, a nawet go nie zaczęłam. Przy tej liczbie nowych wzorów
nie wiem czasem za co się zabrać;)
Nie robię więc nowych planów, a haftować będę to co mi się spodoba w danym
momencie:)

A prywatnie? Działo się dużo!
Widziałam sztukę Między łóżkami, Pozytywni,
kabaret Smile, koncert Andre Rieu, stand up Wojciecha Cejrowskiego,
drugi raz już koncert Guns n Roses,
wszystkie komediowe sztuki w naszym Teatrze,
obejrzałam Bohemian Rapsody, Król rozrywki, Fuga,
kilka bajek, Narodziny gwiazdy,
ostatnia sztuka to Mr Scrooge w Banialuce.
Nie obyło się bez problemów zdrowotnych, 
nawet wizyty w szpitalu, zamieszania z budową domu, strachu i lęku.
(bez tych ostatnich) Życzę sobie podobnego urozmaicenia w Nowym Roku;)

A nam wszystkim życzę radości z tworzenia,
tolerancji dla innych i życzliwości w świecie blogowym,
 bez oceniania i kategoryzowania na lepszych i gorszych.
W życiu prywatnym zdrowia i spełnienia marzeń.
Tylko tyle, i aż tyle!
Szczęśliwego Nowego Roku.
Nie jestem obcym w ciemności
Mówią ukryj się
Ponieważ nie chcemy twoich słabości
Nauczyłam się wstydzić swoich blizn
Mówią uciekaj
Nikt Cię nie pokocha taką jaką jesteś

Ale nie pozwolę im roztrzaskać mnie na proch
Wiem, że jest dla nas miejsce
Bo jesteśmy przepiękni

Kiedy najostrzejsze słowa chcą mnie skaleczyć
Wyślę powódź, zatopię ich
Jestem odważna, jestem rozbita
Jestem tym, kim mam być, oto ja
Uważaj, bo oto nadchodzę
I maszeruję w rytm, który odgrywam
Nie boję się być widzianą
Nikogo nie przepraszam, OTO JA!

Share this:

21 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie :) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty wykonałaś w tym roku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś piękny rok:))szczególnie hafciarsko:))w tym kolorowym koniu jestem po prostu zakochana:))))Życzę Ci w przyszłym roku żeby był równie piękny,ale bez szpitali i problemów budowlanych:))))samych pięknych chwil:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace powstały :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo czy te ż nie - najważniejsze jest ich jakość!!! A są rewelacyjne.
    Justyś wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocny był u Ciebie mijający rok:) Oby i następny był taki. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś piękne prace w zeszłym roku :).

    Oprawa Nimue cudna :).

    Czekam na dalsze efekty słonia, bo już teraz jest zachwycający :).

    Szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wybór wzorów na hafty bardzo mi się podoba.
    W Nowym Roku życzę Ci realizacji marzeń , twórczej energii i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie obrazki piękne i jak widać pracochłonne 😊 z podsumowania wynika, ze rok był bardzo urozmaicony. Serdeczności przesylam na ten Nowy Rok🎉

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny rok :). Kruk w oprawie okiennej ah...mistrzowski, jak wszystko co robisz. Spełnienia marzeń i zdrówka w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo też nie liczy się ilość, ale jakość, a tej u ciebie ogrom!:) Pod życzeniami podpisuję się całym sercem! Oby się spełniło, czego sobie życzysz.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace :) 😍😍😍
    Wszelkiej pomyślności na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny miałaś ten miniony rok - efekty haftowania są przepiękne :)
    W Nowym 2019 Roku życzę Ci wszystkiego najwspanialszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Tobie Justynko życzę kolejnego Roku Spełniania Życzeń - każdego dnia od nowa i wielu radości:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne hafty. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie liczy się ilość ale jakość. Hafty Twoje są piękne.Oby takie i jeszcze lepsze powstały w nowym roku czego Tobie życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. działo się! :) dużo nowych inspiracji w 2019 roku! :) właśnie bez planu, na co najdzie ochota!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie życzenia!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...