Świąteczne Pro filo

Grudniowe Pro filo w marcu.
Niestety z lekkim opóźnieniem pojawia się w sprzedaży ta gazetka.
Ale ten numer wynagradza wszystko, łącznie ze zbyt długim oczekiwaniem.
Będziecie miały w lecie świąteczne hafty,
gdyby nie ptaszysko, które próbuję wykończyć 
(a może to raczej ono mnie próbuje;))
już teraz zabrałabym się za kilka wzorów. 
Popatrzcie same:)
 Jelonek i cała seria tych zwierzaków skradła moje serce i już za moment wskakują na tamborek:)
Nie mogę się im oprzeć:P Czy Wam podobają się tak samo mocno?:)
 Jest też dużo fajnych kolorowych wzorów:)
 Te żarówki wyglądają bardzo ciekawie!
 Prawda, że udany numer?
Miłego i mniej mroźnego weekendu życzę:))

Share this:

31 komentarze:

  1. Rzeczywiście ciekawa gazetka :).

    Mi się też spodobała seria zwierzęca i świąteczne serduszko i bombki i jeszcze kilka innych wzorków :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obrazki. Bardzo fajny ten kotek na granatowym tle.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny numer..musze podskoczyc do empiku bo tylko tam bywa ta gazetka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście świetny numer tej gazety. Bardzo podobają mi się zwierzątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. zwierzątka w sweterkach bombowe. Ja bym zrobiła je na kartkę a nie na skarpety jak proponują

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała gazetka jest pełna fantastycznych wzorów 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. ten jeleń w czapce jest mega fajny:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, co za arcydzieło! Rogaty i pozostałe zwierzaki również skradły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż trudno zdecydować, który wzorek wybrać. Tyle dobra naraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. ach... Profilo moja ulubiona gazetka... niestety nie ma jej w Dubaju, może mama mi kupi i wyśle jak znajdzie w Warszawie :) bo ten kot z czapką wyglądający jak elf mnie zauroczył! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale w Dubaju znajdziesz pewnie dużo innych ciekawszych rzeczy, co tam takie Pro filo😏😉

      Usuń
  11. Fajowe :). Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny numer!
    Miałabym problem, co haftować jako pierwsze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że to wyjątkowo udany numer ;) Parę rzeczy sobie upatrzyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam ten numer. Zakochałam się straszliwie w tej śnieżynce na poduszce:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooooo, zazdroszczę Ci tego numeru, oj.... bardzo! Poduchy z jelonkiem i ptaszkiem w czapkach boskie. Ale nie tylko. Duuuuużo mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowo udany numer. Te dwa bałwany na tacy są odlotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niejeden wzór mnie zachwycił! Ciekawa jestem, na który się zdecydujesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też znalazłam kilka ciekawych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam. Nielekka to lektura. Musiałam odkładać, bo nie potrafiłam pomieścić w sobie emocji Jude...

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...