Indian Horse

Dużo czasu zabrało wykończenie tego haftu.
Z każdą dodatkową nitką miałam myśli, że jest tu przerost formy nad treścią.
Po co tyle tych dodatków i łączeń kolorów???
Teraz już wiem po co;)
Bez backstitchy i kilka szczegółów z bliska 
 
Wielkość i spokój tych zwierząt zachwyca.
Haft dla mojej małej odważnej dziewczyny;)
 Ta sesja to była sama przyjemność, teraz czeka mnie pogoń za krukami;)
Do następnego:)
Autor wzoru Nadezhda Gavrilenkova
Materiał Aida
Mulina DMC
Ramka Leroy Merlin

Share this:

48 komentarze:

  1. CUDO!!! Cudo nad cudami, przepiękny haft! Nie mogę się napatrzeć... Żywe kopytne "modele" też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruszyła wyobraźnia i myśl, że to koń któregoś wodza Indian... To przez te piórka. Każdy szczegół haftu był wart włożonej pracy! Bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowny jest... Moja siostra tez nad nim pracuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny haft!
    Cudowna sesja zdjęciowa wydobyła z niego magię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft, zdjęcia w super scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przypomniało mi się jeszcze jedno zdjęcie, które dodałam, ta wielkość i spokój koni mnie zachwyca:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Fantastyczny, cudowny, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór. Kolory i szczegóły dały super efekt. Coś innego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft i konik, właśnie najwięcej pracy i kolorów przynoszą taki piękny efekt :) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowny konik :) Wspaniała paleta kolorów, a te szczegóły ;)
    No i Twój koń (ten żywy:)) wspaniały! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz oko do wyboru nietuzinkowych wzorów.
    To prawda, że Rosjanki lubią te subtelne przejścia kolorów, ale zawsze gdy praca jest skończona efekt końcowy zachwyca :)
    Pozdrawiam i powodzenia z ptaszyskami

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, niespotykany wzór!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękny haft:))))jestem pod absolutnym wrażeniem:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny haft! Przepięknie go wykonałaś! Efekt jest genialny! Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Konik bardzo mi się podoba. Już kilka razy miałam go w koszyku na Aliekspress ale ostatecznie rezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma cię, nie ma, a jak się pojawiasz, to z przytupem! Przepiękny obraz, można się zakochać. Przypomina mi obraz Franza Marca "Niebieski koń", którego kopia wisi u mnie na ścianie, bo go uwielbiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny obraz, dziękuję za jego przywołanie, musi wspaniale wyglądać na ścianie! To prawda, mniej mnie, czasu mniej, ale z xxx nie zrezygnuję;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Ale cudo. A i konik żywy też pięknie pozuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za bajeczne kolory! Jestem oczarowana całością!

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNY!!! po prostu zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity obraz! Można zachwycać się godzinami. Łączenie kolorów i backstitch to jest to, co czyni pracę wyjątkową. Brawo!!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuuuudowny. Zdjęcia super. Lepiej żeby Ania go nie zobaczyła bo będę musiała haftować.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej żeby Ania nie zobaczyła stadniny bo będziesz musiała się przeprowadzić:)))

      Usuń
  21. Czarujesz, przepiękny, niezapomniany haft, cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny haft! Dla mnie wzór nie znany co potęguje mój zachwyt:) Jestem oczarowana! Zdjęcia rewelacyjne,poprostu cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii jest jeszcze wilk, równie piękny:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Kochana...ten haft jest magiczny !
    Dawno juz nie widziałam, czegoś równie pieknego :)
    Pełen podziw!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny wzór, cudowne kolory, wspaniale oprawiony ! Arcydzieło !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze, wzór idealnie wyszperany, haft idealnie wyszyty, obraz idealnie oprawiony.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny obrazek i te kolory cudo😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Niepospolity wzór.Autorce wzoru trzeba pogratulować wyobrażni, a hafciarce
    za dobry smak i piekną sesję.
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. Super i piękna sesja :) kontury dodały uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Fantastyczny! Zawsze wynajdziesz jakiś piękny, niebanalny wzór, pięknie go wyszyjesz i oprawisz, a potem jeszcze cudne zdjęcia zrobisz, więc nie wiem czemu mnie zatkało, a zatkało. Haft jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachwycił mnie ten haft. Kolorystyka i forma doskonałe. Ale równie doskonała jest sesja zdjęciowa!!! Rewelacyjna całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny haft,podoba mi się od pierwszego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zjawiskowy haft :) i te zdjęcia.. jak zawsze dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny, efekt wart wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niepospolity wzór.Autorce wzoru trzeba pogratulować wyobrażni, a hafciarce
    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต D2BET

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny wzór, sama bym chciała taki wyhaftować. Jak ja dawno nie jeździłam konno... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny jest ten wzór. Już nie mogę się doczekać Twoich cudownych zdjęć z gotowym haftem.

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...