Wakacje

Dziękuję bardzo jeszcze raz za wszystkie komentarze pod baletnicą!
Tak mnie nakręciłyście, że postanowiłam w końcu 
zabrać się za haft, który od dawna za mną chodzi.
Tylko, że z tego ciągłego odkładania zrobiły się już dwa hafty, które muszę mieć;)
Dlatego postanowiłam odpocząć w wakacje od komputera i znaleźć czas
choćby na rozpoczęcie i wyhaftowanie jakiegoś większego kawałka.
Mam dwa wzory do wyboru
Pierwszy to Heaven and Earth Designs "Princess Asleep"
 Drugi "Adolescence"
Jeszcze się waham i jestem baardzo ciekawa Waszych typów!:)


Share this:

28 komentarze:

  1. Oba są bardzo piękne, wybór masz bardzo trudny ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram 2. Jest cudny!!! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Princessa jest niezwykła!!Ją i tylko ją!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wybieram 1 i tylko 1 :))
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa hafty są cudne. Ja wybrałabym dziewczynę na huśtawce czyli drugi. Udanych wakacji .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie śpiąca księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem pierwszy :) Ma dużo różnych detali, nie będziesz się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie jestem za pierwszym haftem. Bardzo piekny jest.
    Życzę wspaniałego wypoczynku i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zachwycają, ale głosuję na pierwszy.
    Pięknego, słonecznego urlopu i wielu postawionych xxx życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za pierwszym ;) Odpoczywaj. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie, ze względu na kolorystykę nieziemską pierwszy Justynko! Ale oczywiście wybór należy do Ciebie!
    pozdrawiam Cię serdecznie i udanych wakacji, pełnych odpoczynku i dobrych wzruszeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe oba hafty, ale pierwszy chyba ciekawszy :)
    Udanych wakacji, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba piękne i oba mega trudne - jak dla mnie oczywiście:-))) Ale chyba bardziej zbliżam się ku pierwszej propozycji:-) Pozdrowionka i Tobie również udanych, ciepłych i pełnych relaksu wakacji:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie bardziej podoba się pierwszy :) Udanego wypoczynku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy orzech do zgryzienia, bo oba są piękne. Ja wybrałabym jednak pierwszy ze względu ja ostrzejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. trudny wybór oba piękne...udanego odpoczynku :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ciężki wybór...!
    Ale ostatecznie wybrałabym 1, ale o 2 nie przestałabym myśleć :)
    Udanych wakacji, odpoczywajcie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba nie z mojej bajki ale chyba bliższy duszy nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemnych wakacji!
    A co do haftu, obydwa są miłe dla oka, ale chyba jednak 1. bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym wzięła nr 1 czyli "Princess Asleep" może dlatego, że kolorystyka jest mi jakoś bliższa :) ale praca przed Tobą wielka! :) powodzenia, 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorystycznie mnie się podoba drugi :) Udanych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba piękne ale pierwszy jest pierwszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. udanego wypoczynku życzę...!!!
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba są ciekawe. Przy pierwszym nie będziesz się nudzić, dużo szczegółów. Drugi trochę plam - tła.
    Ciekawa jestem co wybierzesz, ja by wybrała pierwszy :)
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  25. oba wspaniałe i trudne :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba obrazy są cudne!!! Ja również rozpoczynam pracę nad dużym formatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No to czekam na efekty wakacyjnego haftowania :))))

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...