Maj

 Jeszcze dwa tygodnie...
Przymusowe lądowanie;)
 Daisy Days


 A w weekendy wyjazdy, ostatnio Tarnowskie Góry, dzisiaj Katowice...
Czego się nie robi dla dzieci???
Niestety na nic więcej czasu...
Strasznie zabiegani jesteśmy, też tak macie?
Że nawet problem spotkać się ze znajomymi?
Albo człowiek tak zmęczony, że mu się nie chce...
Łapiemy resztkami sił jakieś małe wydarzenia i cieszymy się z tego co mamy...
Już prawie śpimy na pudłach, może stąd to zmęczenie...
Udanego słonecznego weekendu :)
J.

Share this:

22 komentarze:

  1. Wiesz, wydaje mi się że na dzień dzisiejsze większości ludziom czas umyka niemiłosiernie. Każdy jest jakoś tak strasznie zabiegany .... Życzę Ci kochana spokoju, wolniejszego tempa życia i cudownych chwil ....
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Tobie również wspaniałych chwil 😊

      Usuń
  2. U ciebie tyle nowości a u mnie dalej czasu brak na blogowanie , pozdrawiam ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Violu życzę czasu dla siebie blog poczeka pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Ooo, byłaś w moim mieście :)
    Nie mam tak. Żyję wolno i mam mnóstwo czasu dla Ludzi. Tak sobie postanowiłam :) I bardzo jestem szczęśliwa, że nie pędzę przez życie :) Zachwycam się każdą trawką, każdym ptasim trelem i strugami deszczu, słucham dobrej muzyki, czytam, jak mi oczy na to pozwalają :) A najbardziej cenię sobie pogawędki i :) I tego Tobie życzę, bo wtedy życie nabiera smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję staram się łapać tę małe chwile na inne nie mamy czasu może na emeryturze 😉

      Usuń
  4. Wnioskuję, że przeprowadzka się szykuje :) Super! Niestety koszt jaki ponosimy to ogromny wysiłek jaki trzeba przygotować do nowego mieszkania. Za to później odpoczniecie. Ja też mam strasznie mało czasu. Byle do jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta myśl mnie trzyma w pionie, że za chwilę odpocznę chociaż na chwilę 😉wyjątkowo nie czekam na jesień pozdrawiam i dziękuję😊

      Usuń
  5. No niestety większość osób współcześnie cierpi na chroniczny brak czasu. Ale ten Twój maj był piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co ja widzę... nowy domek czeka na Ciebie... gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie, ciągły brak czasu.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety czas leci , leci jak szalony a obowiązków przybywa
    jak np: mąż poza domem :( Ale trzeba korzystać póki człowiek
    młody i siły na wycieczki ma ;) U mnie taki balon na codzień
    lata i czasem blisko nosa przeleci hehe - pozDrawiaM i zasyłam
    mnóstwo pozytywnej energii na następny tydzień - pa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami tak, czasami nie :) wiem, że po takim szaleństwie muicie odpocząć ale wiem - czego nie robi się dla dzieci. To jest najważniejsze ;) wspaniałe wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojaaa nowy domek i to w tak pięknych okolicznościach przyrody :) Moje marzenie. Powodzenia i pięknych chwil Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy człowiek zmienia miejsce, buduje dom to czas tak szybko ucieka i jest tyle rzeczy do ogarnięcia że czasu nawet na odpoczynek brakuje...Dasz rade ...a potem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja juz nie mam znajomych :) zatonelam w domu :) pewnie za kilka lat wyplyne z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz mam parę dni wolnego, a i tak czas ucieka nie wiadomo gdzie. Taki już nasz los ;)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...