Cross Stitcher issue 306

Dawno nie miałam Cross Stitchera,
ucieszyłam się, że mogę obejrzeć nowy numer.
Niestety moim zdaniem nie przypomina już tej gazetki, 
którą był kiedyś. Wzorami przypomina mi World of Cross Stitching.
 Na cały numer wybrałam dla siebie tylko jeden obrazek,
właśnie ten:)
 To może ciekawe pomysły, ale już znane od dawna.
Dziwny ten haft...

 Zwierzaczki fajne, ale też już kiedyś były w CS.
Jestem ciekawa Waszego zdania, czy tylko mi się nie podobają te obrazki?
Miłego weekendu życzę:)

Share this:

26 komentarze:

  1. Prawda, szału nie ma w tym numerze. Dzięki za prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że nic nie wpadło mi w oko. Wory nie porywają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację - jest beznadziejny. A zauważyłaś, że ten ostatni niby sampler muszelkowy to stary wzór, tak samo jak ten poczwórny obrazek z polem lawendy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, nie kupowałam regularnie tej gazetki, a starych numerów też nie mam.
      Skoro tak jest to faktycznie dali już plamę całkiem tym numerem.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Faktycznie, nic mnie nie zachwyciło jakoś tak ubogo. Zmęczenie materiału widocznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to samo pomyślałam ☺ gorzej jak to nowy narybek😉

      Usuń
  5. Nie ma na czym oka zaświecić ... nie mówiąc już aby padło westchnienie zachwytu ....
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno przestałam kupować tego typu gazetki (chyba, że okazyjnie starsze numery za grosze). Czasem się trafiają fajne wzorki, kiedyś np. były dziewczynki autorstwa Sarah Kay, ale często nic ciekawego nie ma, a cena, no cóż nie jest mała. Zwykle gazetki zapakowane są w folię (przynajmniej w UK) i nawet dokońca nie wiadomo co w nich jest.
    Kiedyś kupiłam na tzw. car boot sale cały stos tych gazet za grosze i z takich okazji nie rezygnuję, ale na nowe szkoda i pieniędzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takiej wyprzedaży sama bym skorzystała, a nowe kupuję tylko Pro filo, to biorę w ciemno☺ pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych fajnych okazji;)

      Usuń
  7. Haft królowej koszmarny! I w ogóle niczego w tej gazetce nie znalazłam, co bym miała ochotę wyhaftować. Ja gazetek nie kupuję od dawna i całkiem nieźle mi się bez nich żyje ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam po co haftować ten haft, bo chyba nie na prezent dla królowej; ) również pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  8. Mnie ostatnio coraz mniej wzorków się podoba i nie ma w czym wybierać. Tutaj również żaden wzorek mnie nie zainteresował. Szkoda bo lubiłam zagraniczne gazetki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się potworne spinacze podobają, ale syn jeszcze takich nie używa, więc i tak nie miałabym po co ich zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty dawno nie miałaś a ja... niestety wcale;
    jakoś w tym roku ciężko u mnie z robótkami... mam nadzieję, że to się zmieni
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, nic ciekawego. Psy dosyć zabawne i kaczki ładne, ale chyba nie będą zbyt popularne.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powalił mnie ten numer...chyba jestem zbyt wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeestes wielka, ze tak chetnie pokazujesz swoje skarby ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie za wiele widzę bo mi się cholibcia nie otwierają zdjęcia :/

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle teraz wzorków w necie, że ja nic nie kupuję, choć prawdę mówiąc w Emiratach nie spotkałam jeszcze żadnych gazetek hafciarskich... :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, że nie postarali się w tym numerze ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft z królową przezabawny, jej wzrok mówi wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno już nie korzystałam z gazetek, kiedyś moja mama coraz kupowała nowy numer, z którego zazwyczaj wyszywało się jeden, góra dwa wzory :). Jeżeli chodzi o wzory z tego posta, nawet sporo wpada w mój gust ;)).

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście, nie są jakieś porywające. To pierwsze zdjęcie jest bardzo ciekawe, nie wiem, to jest naszyjnik, czy po prostu takie guziczki? Oj, już dawno nie wyszywałam..

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...