Chic Witch

Kupiłam w sklepie z materiałami 100% len o nazwie Klara:) 
Potrzebowałam małego wzoru do wypróbowania. 
Ten len wygląda jak len obrazkowy Permin of Copenhagen,
a kosztuje 24zł za metr (1,5m szerokości)
Wzór i pomysł na wykończenie ze stronki 
Znajdziecie tam fajne pomysły i ciekawe wzory.
 Na buty pomieszałam dwa kolory czarny i DMC 518,
haftowałam dwoma nitkami.
Napis mulina DMC cieniowana.
No i wyszła taka Klara na Klarze;)
Len się sprawdził więc już dzisiaj dokupiłam kolejne metry, 
na jesienne i zimowe zapasy:)
 Idealny na torby czy poduszki...

Pozdrawiam jesiennie, brrrr .....

Share this:

32 komentarze:

  1. Fajnie, że znalazłaś len w takiej cenie, wypróbowałaś i najważniejsze, że się sprawdził.
    Fajny wzorek i superaśnie wykończenie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda. Wczoraj podziwiałam ten hafcik i zastanawiałam się czy go sobie nie wyhafcić. A tu proszę Koleżanka już tak pięknie wyhafciła i oprawiła.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie! Cena rzeczywiście bardzo atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzechem było nie skorzystać z takiej okazji:) Obrazek wyszedł uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że len się sprawdził. Co do wzoru, mam skojarzenia z czarownicą z zachodu.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dzikiego zachodu? Mi się tak skojarzyła;) pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie, z czarnoksiężnika z krainy Oz. Tam jest zła czarownica z zachodu. Choć raczej może powinnam mieć skojarzenie z czarownicą ze wschodu, bo to jej buty wystawały spod domku Dorotki. Ale czy to ważne? Grunt, że haft świetny.:)

      Usuń
    3. :)) na dzikim zachodzie nie było czarownic, ale mi się skojarzyło przez tą spódnicę czarną i buty w sumie też, z westernów chyba tak coś pamiętam:)))))) muszę sobie przypomnieć Alicję w krainie czarów:)

      Usuń
  6. Super materiał i cena przystępna.
    Fajny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zakupy to coś co tygryski lubią najbardziej ;) haft boski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nogi, nogi, nogi roztańczone...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek widziałam wcześniej na rzeczonej stronie :) Świetnie wyszedł u Ciebie, choć to nie moje klimaty, to jednak pomysł mi się podoba :) A sama chętnie wypróbowałabym ten len, ale nigdzie na taki nie trafiłam :)
    Pozdrawiam jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie wkomponowany haft :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny haft i ta sukienka z tkaniny. Na dodatek klimatycznie zaprezentowałaś gotowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się przymierzam do tego wzoru, ale bliżej Halloween :)
    Fajnie Ci wyszedł ten haft :)
    Od wieków używam polskiego lnu do wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszła ta elegancka czarownica, a właściwie jej obuwie :) Len też wygląda fajnie, muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już spotkałam ten wzorek i to całkiem niedawno. Twoje wykonanie jest świetne!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam cieniowaną mulinę!!! Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super haft i jeszcze lepsze wykończenie. Zostaje tylko obejrzeć "Czarnoksiężnika z Oz" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny haft! Super, że udało się trafić na len w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny haft, zabawny wzór, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne buty i ta kiecka , razem tworza sliczny obrazek ,

    OdpowiedzUsuń
  20. Very nice pics! Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog! Kiss 💋

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzę,że też wpadłaś na ten świetny wzorek. Mam nadzieję,że uda mi się go zrobić przed Halloweenem. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wykorzystałaś te buty...rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny obrazek i fajny pomysł!
    Jest bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...