Truskawki w marcu

I to nawet chyba ekologiczne,
nie te wielkoludy co widziałam ostatnio 
w sklepie na akcji "Festiwal egzotycznych owoców"!
Ja myślałam, że truskawki są nasze, ale w sumie biorąc pod uwagę
 ich rozmiar to może i są egzotyczne. 
Ciekawe na czym wyhodowała swoje truskawki Magda?

  Nieświadoma tego, że pozostawiam u Magdy setny komentarz
dostałam truskawkową niespodziankę:))))
Dokładnie można obejrzeć ją tutaj
Przepisy na ciasta i ciasteczka w końcu będą w jednym miejscu!
Madziu, dziękuję bardzo za truskawkową niespodziankę,
dzisiaj leciały takie ogromne płaty śniegu,
aż mi się buzia roześmiała na widok truskawek:)
Przypomniałaś mi, że już niedługo i będziemy 
się zajadać prawdziwymi truskawkami:))))
Dziękuję bardzo, a Wam życzę truskawkowego weekendu!:)

 
 

Share this:

26 komentarze:

  1. Świetna niespodzianka! Zapachniało truskawkami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewniam Cię, że truskawki są w pełni ekologiczne:))) Wyhodowane na sporych pokładach wdzięczności za dobre słowa pozostawione na moim blogu:))))
    Niech zeszyt służy Ci jak najdłużej i roznosi zapach truskawek!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda nie wierzy że istnieją tacy ludzie, więc nie mogłam jej napisać, że nie lubię truskawek... Ale przepiśniki fajne robi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepiśnik z pięknym hafcikiem:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna niespodzianka :) Magda się spisała !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super niespodzianka! Przepiśnik śliczny i do tego bardzo smakowity. Gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję cudnej niespodzianki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli to Ty jesteś tajemniczą, nową właścicielką przepiśnika! :) podziwiałam go kilka dni temu na blogu Madzi, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ apetyczny prezencik :))) Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ apetyczny prezencik :))) Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś szczęście . Truskawkowa niespodzianka jest super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi, niedawno podziwiałam te truskawki :-) Gratuluję, śliczny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam truskawki, ostatnio kupiłam sobie pyszną herbatkę z suszonymi truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm ale truskawkowo u Ciebie :).

    A ja dzisiaj rozmawiałam o truskawkach z moim Pieronkiem, że chciałabym posadzić kilka na balkonie. Tak co wyjdzie sobie człowiek na balkon i skubnie jedną czy dwie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie apetyczny :) Super niespodzianka :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę truskawki myślę o lecie. Slodziutko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną niespodziankę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...