Today / charme and run run

Dzisiaj małe hafciki, większe wieszaczki i na nic więcej czasu!
Wieszaczki kupione w Home&you

Natłok pracy, pogoń dnia codziennego, wiosna, Komunia,
wyjazdy i wiele innych dodatkowych obowiązków
sprawiają, że nie mam czasu na xxx i na blogowanie.
Przeglądam Wasze blogi na szybko, pooglądam, pozachwycam się,
cieszę się z Waszych radości i lecę dalej. 
Staram się jeszcze gdzieś pozostawić po sobie ślad, ale 
nie ukrywam, że jest to coraz trudniejsze i raczej w najbliższych 
miesiącach nic się nie poprawi.
Jak wygrzebywałam się z chorób nas wszystkich to powtarzałam
sobie "byle do wiosny",
teraz nie pozostaje mi nic innego jak mówienie
"byle do zimy", bo chyba tylko wtedy będę mieć czas na hobby.

Pozdrawiam Was serdecznie, życzę wspaniałej wiosny, lekkiej pracy w ogródkach;),
czasu dla siebie i czasu aby cieszyć się z prostych rzeczy w życiu:)

Zamykam oczy i marzę
na chmurze lub na wyspie
Mam czego chcę i pragnę ciszy
Chciałabym robić rzeczy powoli
Życie będzie miało słodki smak
Piosenka lub dwie, ukulele
Bez stresu, puścić mnie
Na wietrze


Share this:

38 komentarze:

  1. Cudowne wieszaczki! Nie dziwie Ci się ją też miewałam podobnie. Tyle się chciałoby zrobić a tu wiecznie nie ma czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wieszaczki! Nie dziwie Ci się ją też miewałam podobnie. Tyle się chciałoby zrobić a tu wiecznie nie ma czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają rewelacyjnie, kolejny świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobiłaś te wieszaczki!
    Życzę Ci Justynko miłej, spokojnej niedzieli z kawką w ręku i robótką lub książką na kolanach:)
    Ściskam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak bardzo podobają mi się te wieszaczki,małe arcydzieła ♥
    Pozostaję w zachwycie.... pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszaki śliczne. Życzę oddechu, choć z autopsji wiem, że to teraz nie będzie łatwe. Powodzenia.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wieszaczki i super te hafciki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne te wieszaczki :) świetny pomysł na wykorzystanie do nich hafcików :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra!!! Super pomysł, wykonanie i w ogóle jestem zachwycona pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne maleństwa. Zaczynam się sama do nich przekonywać.

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne te wieszaczki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te małe hafciki !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyły fryzurek -bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na wykorzystanie tych wieszaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity pomysł, wyglądają extra :) Życzę Ci dużo cierpliwości w tych ciężko zapowiadających się miesiącach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne miniaturki , pięknie wpasowały się do wieszaczków. Powodzenia i mam nadzieję , że wygospodarujesz trochę czasu na swoją pasję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieszaczki wyglądają rewelacyjnie! Też chcę takie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe i efektowne wieszaczki ...
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowe wieszaczki, bardzo mi się podobają. Więcej czasu i Tobie i sobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow świetne wykonanie, świetne wykorzystanie wieszaczków - cudowny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wieszaczki! Życzę więcej czasu na przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądaja wieszaczki z tymi haftami:)świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł na wykorzystanie tych wieszaczków ;o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny pomysł wieszaczków dla dzieciaków - każdy wie gdzie wieszać swoją kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. HEJ HEJ;

    Czy wysłałaś mi swój adres ? No mam coś dla Ciebie i jak mam puścić? :) ja zasiałam ?
    Czekam -
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze hafciki, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A tak się zastanawiałam po co Ci tył główek ale raz dwa mi, to wyjaśniłaś :).

    Oj, to i Tobie życzę spokojnych chwil, odprężenia przy haftach i pozałatwiania wszystkiego pomyślnie :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce :) Piękne hafciki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne wieszaczki a hafciki w nich są ekstra ! Świetnie wszystko dopasowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana z okazji Świąt Wielkanocnych najserdeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia, radości oraz nadziei, którą przynosi budząca się do życia wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzwon wesoło się rozlega
    Pieśń potężna dobiega
    oby serce też zostało
    napełnione dzisiaj chwałą
    i tętniącym życiem wiosny
    w Zmartwychwstania dzień radosny.

    Od Xymci-dm :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...