Wędrująca książka

 Witajcie Drogie Koleżanki:)

Jakiś czas temu rozpoczęłam zabawę z Wędrującą Książką. Wiem, że obiecałam dla wylosowanej osoby niespodziankę na zakończenie zabawy. Jak widać minęło sporo czasu, ale czekałam czy książka do mnie wróci. Spieszę z wyjaśnieniami, że książka pięknie wędrowała i gościła u każdej z Was, ale utknęła u ostatniej uczestniczki ana-lungs.blogspot.com.

Pisałam maila do Ani w sierpniu ( nie dostałam odpowiedzi), ale widzę, że ostatni post Ania zamieściła także w sierpniu.

Mam nadzieję, że nic złego się nie stało.

Chciałam bardzo podziękować dziewczynom, które przygotowały dla siebie paczuszki i wysyłały do siebie książkę.

Postanowiłam, że dla każdej z Was wyślę świąteczny drobiazg. Raczej nie będzie to nic zrobione przeze mnie ( za późno o tym pomyślałam), ale myślę, że dla każdej z Was znajdę coś miłego.

U mnie zmieniło się tak wiele, że nawet nie wiem od czego zacząć. Zabrałam się nawet ostatnio za jakiś niewielki hafcik, ale odłożyłam go na półkę. No nic, widocznie taki czas teraz dla mnie nastał.

Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie.

Tina 



Share this:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...