Ona dla Niej...




Share this:

18 komentarze:

  1. Na pewno będziesz wyglądała pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem takie zakupy w ostatniej chwili okazują się najlepsze :)) Udanej zabawy!
    Hafcik przepiękny! Czy to na prezent?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsza jest dobra zabawa. Tez nie lubię takich imprez dlatego aby zniwelować niechęć idę zawsze w tym co lubię i mam w nosie sukienki "balowe". Weź głęboki oddech i na chwilkę przycupnij z ulubionym napojem. Na pewno się poprawi. W połowie imprezy to i tak większości jest już obojętne. Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby było wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda dobra zabawa najważniejsza!Teraz mam czas, żeby po odpisywać i pozaglądać, a tu takie same wspaniałości!!!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft, podziwiam:) Udanej zabawy, na pewno będziesz wyglądać wspaniale:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będziesz wspaniale się bawiła:)hafcik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ide dzisiaj na wesele, sukienka wisi w szafie dodatki w komodzie, a ja w wałkach czytam twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj, że to kobieta zdobi sukienkę a nie odwrotnie i baw się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekonałam się, po moim ostatnim wyjeździe na wesele, że im bardziej mi się nie chce, im bardziej niezadowolona jestem z ciuszków, to tym bardziej z zabawy jestem zadowolona.
    Na nic nie zwracałam uwagi, tylko na to by bawić się;-)

    I Tobie też tego życzę;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie odpowiadam;-)
      Muszę dopisać,że haft cuudny!!!

      Usuń
  10. Dobrej zabawy życzę:-) a haft-cudny jest...

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie fajnie ! Ja to mam tak,że im bardziej mi się nie chce iść tym bardziej potem sie dobrze bawię :)
    piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  12. zycze wspanialej zabawy do samego konca...niczym sie nie przejmuj,kazda kobieta wyglada pieknie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w polowaniu!
    Obraz bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  14. obraz świetny!
    a co do wesela- tak to już jest :) udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obraz jest niesamowity!! trzymam kciuki abyś się wybawiła, zmęczyła pozytywnie, podjadła i wróciła zadowolona do domu..bo nie ma nic gorszego niż wrócić zniechęconym z przyjęcia:) No i musisz się pokazać w tej kreacji!:) czekam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!!Hafcik przepiękny!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...