Wariacje "Bless this home"

Na "specjalne" zamówienie Asi- Jomo bawiłam się w czasie świąt haftem podpatrzonym u Mysi. Hafcik uroczy, ale Asia nie chciała na niebieskiej kanwie, tak jak w oryginale. Na białej kanwie nie byłoby widać białego drzewka i ptaszka więc wybrałam jasno- kremową kanwę. Tutaj biały kolor też się zlewał więc po kilku próbach padło na jasny brąz.

w słoneczku
Oba hafty dalekie od oryginału, ale chyba warte zachodu?


A teraz DZIĘKUJĘ zwariowanej koleżance z blogu http://tworczypoczatek.blogspot.com/ czyli Iwonce. Zaczęło się od tego, że Iwonka przysłała mi z dobrego serduszka guziczki do wyhaftowania, więc oczywiste było, że ja wyślę Iwonce podziękowanie.A Iwonka jeszcze raz do mnie:)
20szt muliny DMC, dwie nowe kanwy, zawieszki...

Share this:

30 komentarze:

  1. uroczy haft, zwłaszcza wersja na beżowej kanwie...:)
    (Adres do "podaj dalej" prześlę w mailu niebawem)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty naprawde otrzymalas super, super !!!
    Mnie sie podoba hafcik na jasno brazowej kanwie z bialym ptaszkiem :) I gartulacje zwyciezczyni ! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wariacje wyszły super! Najbardziej chyba podoba mi się ta na jasnobrązowej kanwie.
    Prezenty oszałamiające! Na pewno dobrze to zagospodarujesz :)
    Gratulacje dla niczego nieświadomej Eli :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiscie zaskoczenie :)) Ale jakie miłe :)Bardzo się cieszę ,wczoraj jeszcze swiętowałam i nie wchodziłam na blogi i tak zyłam w nieswiadomości,ze czeka na mnie taka niespodzianka :))
    Bardzo ci dziękuję !!
    piękny haft i sliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne oba hafciki:) a prezenciki super dostałaś, szczególnie te zawieszki baaardzo mi się podobają:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, Justynko:) Dla mnie też ładniejsza wersja z białym ptaszkiem, no ale to rzecz gustu i dopasowania do wnętrza. Prezenty dostałaś śliczne, zawieszki urocze, niektórzy bardzo lubią obdarowywać:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są oba, ale mi bardziej podoba się też z białym ptaszkiem na beżowej tkaninie.
    Też nie cierpię półkrzyżyków, mam wrażenie, że są niedokończone.W takich wzorkach przyjęłam zasadę, że półkrzyżyki robię 1 niteczką,co powoduje większą delikatność haftu.

    OdpowiedzUsuń
  8. no i znowu "przez Ciebie" mam zajęte ręce:) też mam ten wzorek od Mysi ale miał poczekać, tylko że jak zobaczyłam go znowu u Ciebie to czekać mi się już nie chce, będzie wyszywany raz dwa;) wersja z białym ptaszkiem jest taka bardziej elegancka:)
    aa i widziałam że dziewczyny już Ci odpowiedziały ale dla pewności potwierdzę-ten tulipan to na Aidzie Rustico, na lnie jeszcze nie wyszywałam, a ta Aida to normalna kanwa z dodatkiem lnu i w fajnym kolorze, wyszywa się "normalnie" a daje fajny efekt.
    pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Eli szczęścia w losowaniu.
    Hafcik jest tak śliczny, że nie dziwię się ilością chętnych do jego posiadania.
    Widzę, że Iwonka ma wielkie serce i pewnie nie chciała wywołać u Ciebie bezsenności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ten wzorek jest genialny!! A prezent mega wypasiony. A znając już niejaką Panią Justynę na pewno nie pozostaniesz dłużna :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten hafcik z ptaszkiem. i faktycznie moc możliwości.
    piękny prezent dostałaś. no to teraz kombinuj jak się zrewanżować. oj łatwo nie będzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bo kolejnym długim wpatrywaniu się w ptaszka , chciałabym poprosić Cię o schemat.
    jeśli możesz podeślij mi prosze tu: qwerty00000@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojojojoj, ależ te maleństwo jest cudne. Jomo będzie zachwycona.
    Justyś , dziękuję Ci kobietko z całego serca za pamięć i że chciało Ci się chcieć. Jesteś wielka.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten wzorek, a zwłaszcza podoba mi się z białym ptasiorkiem:) Napracowałaś się kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba większości najbardziej podoba się biały ptaszek. :) Bo i mnie też. Święta miałaś więc haftowane. :)
    Ja się muszę w końcu zmobilizować do wrzucenia na blog tego, co dokończyłam ostatnio, bo cisza jakaś wielka i ogromna się u nas pojawiła. Mam nadzieję, że to się zmieni po najbliższym weekendzie, kiedy się przeprowadzę do wymarzonego własnego mieszkanka... Wmawiam sobie, że własny kąt sprzyja rozwijaniu własnych pasji, bo przecież trzeba go jakoś ozdobić, prawda? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana jest niesamowity ;o) Przepiękne wersje kolorystyczne i chyba jeszcze bardziej mi się podobają niż moja ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przybiegłam ekspresem, mimo, że już nosem się podpieram, aby popatrzeć!!
    IIIII.........
    Patrzę, patrzę, normalnie jak ten osiołek przy żłobach....
    Ja JESZCZE muszę popatrzeeeeeeeć!!!

    Normalnie cud, miód... bajka :)
    Twój haft - jest uroczy!!
    Co do spania, to teraz ja nie będę, także witaj w klubie :))))

    No przewijam, przewijam, i... i NIE wiem....
    będę musiała zasięgnąć rady latorości
    Nic to, że mała, ale swoje zdanie zawsze ma..... nie to co ja... ;D
    Taaaak Cię ściskam.....aż Ci wyjdą oczyska :******

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, efekt takich jajeczek uzyskałam przez dodanie do barwników kwasku cytrynowego zamiast octu.W sumie kolory na jajkach się "zważyły" i taka nakrapiana powłoka łatwo schodziła, ale jak poczekało się do wyschnięcia, to już nic nie chodziło... Kochana Twój haft to bajka, śliczny!Właśnie teraz zauważyłam, że Jomo ma takie same odczucie co do Twojego hafciku... Gratuluję prezencików, pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft jest niesamowity...oglądałam wczoraj, a dziś wróciłam, żeby jeszcze popatrzeć:) piekny..no i gratuluje przesyłki i Eli wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na widok wyhaftowanych wpadłam w zachwyt.
    Cudo!!
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne hafciki, a zawieszki fantastyczne. Dzięki za zapisanie sie na moją wymiankę. Poproszę o adresik jeszcze. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne hafty i motyw jakże wiosenny.
    Prezent fantastyczny i do tego z zaskoczenia,ale i Ty lubisz zaskakiwać,gratuluję Eli:):):)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka kochanie. Dzięki za twoje u mnie odwiedzinki. A u Ciebie widzę dziej się że hej! Wiesz ja bym bardzo reflektowała na ten hafcik, którego Jomo nie wybierze. Jest rzeczywiście niesamowity. Dam w zamian jakiś banknot o wartości przez Ciebie określonej - w porównaniu z tym dziełem papierek bez znaczenia, albo co tylko zechcesz.

    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  24. TY to masz szczęście. Tyle czasu potrafiłaś uzbierać do koszyczka w święta. Piękny haft , u mnie niestety ciągle jakieś akcje , ale zaraz siadam do igły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba hafty wyszły Ci pięknie, a te prezenciochy to w sam raz na zajaczka dostałaś, gratuluję. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. oba warianty hafcikow sa sliczne...mialabym wielki dylemat na ktory sie zdecydowac...a prezenciki rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  27. To ogromne niedopatrzenie, zapomniałam skomplementować twoje ptaszki.
    Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hafciki naprawdę piękne!ja tez nie wiem który bym wybrała.
    Oj Iwonka ma dobre serce, kto jak to ale wiem o tm ,piekne zawieszki a to jajko jakie sliczne!,No i gratuluję dziewczynie ,która wygrała,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Są prześliczne! I sama nie wiem, który mi się bardziej podoba.:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...