Pudełko




Miała być koronka na bokach, ale okazała się za delikatna na to pudło:D

Share this:

18 komentarze:

  1. Powstało piękne pudło, ten hafcik jest śliczny:) Wszystkiego najnaj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przyozdobiłaś pudełko. Ten hafcik jest bardzo ładny i dobrze wygląda z tą kratką na brzegu.
    Miałaś świetny pomysł na wykorzystanie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haft!
    Pudełko zyskało baardzo, podpowiedziałaś mi, też mam ze trzy pudełeczka po filiżankach;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba ! No i haft jest świetny :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierdoły jak sama piszesz, to ważna rzecz, teraz, kiedy prowadzisz intensywne życie rodzinne, czy zawodowe, to tylko margines. Ale , później, co już sama zauważyłaś, że czas nieubłaganie śmiga, będzie miłą pasją, która pozwoli zignorować upływający czas!A pudełko jest świetne! Obserwuję Twój blog od samego początku i zauważam jak pięknie robótkowo się rozwijasz i tego Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko świetne.
    Dzięki za świetny pomysł, mam pudełka, które mogę ubrać w takie piękne ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow pudełeczko ślicznośći i piękny wzór, czy mogłabym się uśmiechnąć po wzór.
    A takie drobiazgi jak sama piszesz, pozwalają nie myśleć o trudnościach dnia codziennego. Jak wczoraj mnie klient zapytał skąd u Pani tyle optymizmu, podobno widzi mnie cały czas uśmiechniętą, to powiedziałam mu że trzeba się cieszyć z drobnych rzeczy one właśnie mają największe znaczenie w naszym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. też się czasami zastanawiam nad życiem, a raczej nad jego tempem... niedawno chodziłam z ogromnym brzuchem, przyzwyczajałam się dzień po dniu do nowej sytuacji a tymczasem mój Bartosz ma już 1,5 roku!
    a pudełeczko przepiękne, coraz bardziej mam ochotę na zrobienie czegoś w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny hafcik i cudnie zdobi pudełko !

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację nie ma co robić podsumowań, mnie to zawsze strasznie dołuje. Trzeba patrzeć na to co przed nami! Pudełko cudowne po prostu!!! Jak ty je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to pudełeczko a wzór urzekający. Pozdrawiam serdecznie i ściskam aby dać ci dużo energii na ten Nowy rok.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczne pudełeczka na filiżanki, podsunęłaś mi świetny pomysł na ozdoby :)

    Zachwycam się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko śliczne i fajny pomysł na ozdobienie. Tak te nasze ,, pierdoły,, to też odskocznia od dnia codziennego, widzę że dużo osób buszuje na blogach późnym wieczorem, niedośpimy ale zadowolone jesteśmy, jakiś nowy pomysł wpadnie i dużo można się nauczyć. Cóż czas nieubłaganie ucieka niestety, moja córcia taka malusia była a już ma 2,5 roku i ani sie obejrzeć a już pójdzie do szkoły. Pozdrawiam cieplutko.
    Ania z szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo radości w Nowym Roku 2012 i więcej optymizmu i uśmiechu.
    Pudełko fantastyczne, a krateczka dodaje mu uroku. Z hafty najbardziej podobają mi się te szpulki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne to pudełko! Świetny haft :)

    A że pierdoła... z takich pierdół przecież składa się życie ...:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaa..... ależ to pudło śliczne!!!
    Kochana, jak to się mówi: nie oglądaj się za siebie i ciesz się chwilą. Podobno w życiu piękne są tylko chwile...
    Pozdrawiam ciepło i kolejnego twórczego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyś kochana, takie pudełko sobie zafundowałaś, jacie :) jest wyjątkowo piękne!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite, jestem zachwycona ;o)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...