2022 oraz Szczęśliwego Nowego Roku

 W 2022 r postanowiłam wyhaftować jeden haft na jeden miesiąc.

Przeglądając posty widzę, że plany swoje, a życie swoje.

Patrząc jednak na cały rok i tak jestem w szoku, że tyle xxx

lub skończyłam zaczęte hafty.


STYCZEŃ

Haft zaczęty w kwietniu 2021.

Bardzo podoba mi się na żywo, zdjęcie nie oddaje uroku.

Ekaterina Volkova
Dragon Reading


LUTY

Moje ukochane gnomy :))

Anastasia Kravtsova

Fashion Gnome


MARZEC

Kolejny haft z 2021r.

Bardzo przyjemny w haftowaniu,

ale to już chyba wszystkie hafty z Dimensions tak mają;)

Joni Johnson-Godsy

Sunlit Fov


W marcu złamałam też palec w prawej ręce,

w kwietniu byłam na wystawie haftów w Łodzi,

w maju nic nie wyhaftowałam,  czerwiec był spędzony w Hiszpanii

(oczywiście nie cały, ale jak tu xxx przed i po;))

lipiec to już totalna bumelka, i w końcu mamy sierpień :P


SIERPIEŃ

Ten też baaardzo mi sie podoba;)

Pascal Moquerou
Siesta


WRZESIEŃ

Serial pochłonął mnie totalnie :)

Haft dla synka, z którym oglądałam wszystkie odcinki,

reszta rodziny nie załapała bakcyla :P

Clouds

Stranger Things


PAŹDZIERNIK

Wyhaftowany z potrzeby poczucia ochrony.

Październik już był dla mnie ciężki, listopad również.

Za dużo złych wiadomości przyjmowałam wtedy do siebie.

Emily Peacock

City of Angels


LISTOPAD

Co prawda prezentowałam zawieszkę w grudniu,

ale była już gotowa w listopadzie.

Iryna Naniashvili

Marie


GRUDZIEŃ

Nie skończony, ale miał być prezentowany w grudniu.

Wystarczy tylko dohaftować rumaka, kilka szczegółów i tło :P

Próbuję oszukać samą siebie, że do jutra go skończę ;)))

Już mi się podoba, ale popalić daje nieźle:P



No i wysłałam w świat książkę w zabawie Wędrująca książka :P


Widzę, że życie blogowe przenosi się na instagram i coraz

mniej blogów jest aktywnych. Szkoda, bo jednak blog ma w sobie coś,

co daje się odczuć jako bliższy kontakt z Wami.

Niemniej jednak składam życzenia jeszcze tutaj:

Szczęśliwego Nowego Roku,

zdrowia i możliwości do spełnienia marzeń!

Trzymajcie się w tym 2023, niech będzie łaskawszy dla nas wszystkich.

Tina

Share this:

12 komentarze:

  1. Tak jest z planami, one sobie a życie sobie... Jednak pomimo różnych zawirowań i tych dobrych i tych, których nie chce się pamiętać stworzyłaś przepiękne hafty!
    Dziękuję za życzenia i Tobie wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo wrażenie, jeśli chodzi o blogi, jednak nie zamierzam zawieszać mojego na kołku - dla mnie blogi mają duszę.
    Śliczne prace. Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany planami ale i tak dużo udało się Tobie wyhaftować. Bloga nie zamknę bo nie ma mnie na innych stronach społecznościowych. Tylko żałuję że ten świat blogowy zanika powoli. Pozdrawiam i życzę twórczości bez końca :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace:) już zapomniałam kiedy kanwę trzymałam w dłoniach.
    Najbardziej podoba mi się marcowy lisek :) ale to tylko dlatego, że kocham liski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mojej zabawy wędrująca książka. https://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/2023/01/zapraszam-do-zabawy-wedrujaca-ksiazka.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty powstały spod Twojej igiełki! Ten ostatni mnie powalił.. już pisze woow... Cudo!!!.. czekam na rumaka ;) W Nowym Roku życzę Ci Tinko wszystkiego dobrego i dużo wolnego czasu na te małe jak i duże przyjemności! Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plany żyją swoim własnym życiem nie koniecznie biorą pod uwagę nasze życzenia,tak to już jest...
    Piękne hafty wykonalas podziwiam. Wiele z nich chciałabym sama wykonać ale z czasem u mnie krucho. Życzę Ci byś dalej realizowała swoje hafciarskie marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero dzisiaj zajrzałam. Piękne pracę, tylko szkoda, że Ciebie tutaj tak mało.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...