Stranger Things by Clouds Factory

 Sierpniowy hafcik z lekkim wrześniowym opóźnieniem;)

Lipcowe i sierpniowe wieczory upłynęły mi pod znakiem "Stranger Things".

I pomyśleć, że pierwszy sezon wisi na Netflixie od 2017 :P

Syn tak długo suszył mi głowę, aż w końcu uległam i ... przepadłam.

Uwielbiam te dzieciaki, klimat, muzykę, zdjęcia, pomysł, wszystko!

Nie mogłam się też oprzeć haftowi;)





Czy Wy też oglądałyście i załapałyście klimat?;)

Bo ja to bym ich adoptowała wszystkich;)))


_________________________________________________________
A teraz o zabawie


Bardzo się cieszę, że na Wędrująca Książkę zapisały się


Tak myślę, że książka będzie krążyć spokojnie 8 miesięcy 
więc może jeszcze ktoś w międzyczasie się dopisze:)

Byłoby fajnie, gdyby wróciła do mnie za kilka lat :P

Poproszę Was o adresy na, które  ma być wysłana książka
na adres haftytiny@o2.pl

Książka poleci w kolejności
karto_flana
barbaratoja
Anna Iwańska
Doriss
joasiaart
Ana

Przyznaję, że nie zdążyłam jej przeczytać, nie ma szans w tydzień,
ale wrócę do niej z ogromną przyjemnością i będę ją czytać razem z Waszymi
uwagami czy spostrzeżeniami. Mam nadzieję, że ją zapiszecie;))

Bardzo, bardzo się cieszę i dziękuję za udział w zabawie.

Mam nadzieję, że lektura Was wciągnie, a luźne podejście do zabawy
nie wywoła napięcia czy zdenerwowania z powodu przygotowania niespodzianki.
Myślę, że będziecie miały wystraczająco dużo czasu:)

Pozdrawiam 
Tina

Share this:

13 komentarze:

  1. Fajne te Twoje wyszywanki, Literki bardzo lubię wyszywać ale cały SAMPLER , no nie wiem czy bym miała go gdzie powiesić. Dzieciaki na Twoim są faktycznie słodkie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego serialu ale hafcik fajny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzór. Mojemu synowi miałam zrobić śmieszne magnesy na tablicę. Ciągle to odkładam. Muszę w końcu to zrealizować. Pozdrawiam Joasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam problem z haftem dla chłopca, ten nadaje się idealnie, ale w sumie tylko dla fana Stranger;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Serialu jeszcze nie oglądałam ale mam w planach.. U mnie córka suszy mi głowę ;) Fajny hafcik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaa ale się naczekam na książkę, musze się uzbroić w cierpliwość:) A serial znam, mam kilka sezonów do nadrobienia, tak mi jakos schodzi..hafcik z ich motywem fajny wyszedł. Prosty sle ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo na spokojnie pójdziemy z tą książką;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Bardzo fajny ten haft :) Książkę znam, jest interesująca i jest też jej druga część. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam oglądać ten serial za namową moich chłopaków, ale nie skończyłam, motywy z filmu to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow fantastyczny hafcik :D Właśnie jestem po obejrzeniu serialu i to idealne podsumowanie 1 sezonu :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...