Makatka The Primitive Hare

 W zeszłym roku w zabawie u Kasi Choinka 2019

systematycznie wyszywałam kwadraciki z serii

Primitive Hare Twelve Days of Christmas.

Każdy hafcik opowiada o innym święcie i w związanym z nimi obyczajami.

Wszystkie opisywałam i była to też dla mnie fajna zabawa,

poznawanie małej historii przy okazji krzyżykowania.

Nadszedł czas na podsumowanie i pokazanie makatki z w/w kwadracików.

1 January







 

          
    

                                                               

Pozbierałam co miałam w szafkach i jakoś to połączyłam.

Planu nie było, zasady szycia makatek nie znam

więc wyszło co wyszło:P 

W lipcu nie zrobiłam nic na zabawę Choinka 2020

więc to była taka motywacja żeby zrobić przynajmniej coś

z już xxx haftów:))

A tak to wygląda:)



 Czyja zguba?;)




Zapomniałam zrobić zdjęcia z drugiej strony:(
Może w grudniu będzie kolejna sesja,
bardziej świąteczna i pasująca w czasie:)

Kwadraciki z serii 
 The Twelfth Night


Z niecierpliwością czekam na Waszą ocenę!
I pozdrawiam serdecznie:)

P.S

Żałuję baaardzo, ale nie zdążyłam zrobić kartki na konkurs DMC,

jestem ciekawa co zrobiłyście!

Share this:

21 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się kolory haftu i całej makatki. Jest świątecznie, ale delikatnie, o haftach chyba nie muszę wspominać, że są jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makatka jest fantastyczna! Bardzo mi się podoba :)
    Podsunęłaś mi pomysł 💡 na wykorzystanie małych kwadratowych haftów serca Vautier.
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serca Vautier, piękne! Cieszę się, że uszyjesz makatkę, na pewno będzie niepowtarzalna, czekam!:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Mnie bardzo sie podoba! Nadal się zastanawiam jak wykorzystam moje hafciki jak je zrobię:) Ty wykorzystalaś je doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makatka i całkiem spora:) Widać, że nahaftowałaś się porządnie. Lubię takie patchworki haftowane:)Bardzo fajnie skomponowałaś kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by powiedzieć, że rok pracy nad haftami, wyszła całkiem fajna pamiątka, a to miała być tylko zabawa:)) Dziękuję bardzo, pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Czekałam z niecierpliwością na obiecaną makatkę i się...nie zawiodłam. Całość wyszła wspaniałe, pomysł był doskonały .
    Aż pomyślałam, że może ja kiedyś...coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, koniecznie spróbuj:) Ciekawa ozdoba ściany:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję:)

      Usuń
  6. Rewelacyjnie wyszło! Świetna makatka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherné výšivky, super nápad a konečné spracovanie je "wau", nádhera, krása, nemám slov. Si šikovná :-)
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super. Po pierwsze bardzo lubię ten styl haftów, a w całości wygląda znakomicie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna! I taka niecodzienna! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haftowałaś , haftowałaś i powstało po dodaniu kilku jeszcze elementów coś nietuzinkowego. Pięknie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, wyjątkowa! Wspaniała praca! Każdy hafcik jest uroczy, a w całości - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jest cudowna, bardzo świąteczna i niespotykana patchworkowa makatka. Cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam Twoje kwadraciki 😁
    Ale to co z nich powstało jest cudne,bardzo podoba mi się kolorystyka👏👏👏
    Pozdrawiam słonecznie 😘

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...