Konkurs DMC

Witajcie po dłuższej przerwie:)
Trochę mnie nie było i zawaliłam jeden miesiąc
w świątecznej zabawie u Kasi, 
ale udało nam się w tym dziwnym czasie
dość spontanicznie wyjechać na urlop.
Po powrocie znalazłam na srzynce mailowej
info o konkursie DMC Kartka okolicznościowa.
Pewnie już wiecie i znając życie to już
się tworzą jakieś małe arcydzieła, ale
może jest tu jeszcze taka gapa jak ja i skorzysta z info;))
Konkurs przeznaczony jest dla amatorów .
Temat Kartka okolicznościowa, technika dowolna,
można zgłosić maksymalnie dwie prace,
kartka nie może przekraczać wymiaru 11x15cm.
We wzorze muszą zostać użyte nici DMC,
a do pracy należy dołączyć 3 kody kreskowe z nici  użytych do pracy!
Czas na szczęście do 11 września:P
Nagrody: za I miejsce materiały hafciarskie o wartości 200zł,
za II miejscie o wartości 150zł, a za III miejsce o wartości 100zł.
Jury przyzna również 10 wyróżnień.

Próbuję się ogarnąć po powrocie z wakacji
i wrócić do normalnego codziennego życia;)
Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła wrócić do xxx
i następnym razem uda mi się pokazać coś nowego:P

Do następnego:)
Tina

Share this:

6 komentarze:

  1. to teraz chwytaj za igłę, bo czekamy na Twoje ciekawe i piękne nowe prace :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ten konkurs, a czasu jeszcze dużo :)
    P.s. dziękuję Ci za miłe słowa! Ja po pędzel sięgnęłam po 15 latach, od czasów szkoły, więc nigdy nie wiadomo kiedy i jaka wena nam przyjdzie :) Czasem nawet nie znamy swoich możliwości i to jest ciekawe w rękodziele wszelakim. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię brać udział w konkursach więc na pewno coś sklecę😉 powrót do rzeczywistości rzeczywiście po wakacjach jest ciężki ale powolutku jakoś trzeba dać radę😊💪pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz tylko czekać jak coś pięknego wyhaftujesz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością będzie dużo fajnych kartek wysłanych na konkurs. Oby zrobili jakąś galerię, chętnie pooglądam.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...