Zakończenie roku szkolnego

Witajcie:)
Po ogólnej kwarantannie i reżimie sanitarnym
czerwiec jest miesiącem w którym wszystko nagle
zostało przekreślone jedną kreską.
Wróciły zajęcia w szkołach tańca,
jesteśmy też już po komunii,
w końcu zakończyła się ta dziwna zdalna "nauka",
świadectwa odebrane,
praca wre i nie ma czasu na przyjemności.
W mijającym już miesiącu zdążyłam zrobić tylko
3 kartki.

To pierwsze kartki jakie zrobiłam.
Nie są pewnie idealnie, ale zabawy było przy tym dużo
i na pewno będą kolejne :P

I oprawiłam pointy;)
Wszystko trafiło na ręce nauczycielek i wiem, że się podobało:)
Mam nadzieję wyrobić się jeszcze z zabawą u Kasi,
aż trudno uwierzyć, ale zostało tylko dwa dni.
Trzymajcie się cieplutko:)
Pozdrawiam
Tina.

Share this:

22 komentarze:

  1. Wszystkie karteczki są przepiękne i nie wiem już jak chwalić Twoje zdolności, ale... baletki - wygrywają !!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nádherné výšivky, veľmi sa mi páčia a určite potešili aj učiteľov :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające prace! Urzekła mnie ta pierwsza z sukienusią :)
    My nadal czekamy na I Komunię...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Ta pierwsza bardzo mi się podoba. Czekamy na następne , pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki zrobiłaś:))ta z sukienką najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i kartki, ślicznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stopniujesz napięcie, przewijam sobie post, oglądam - śliczna kartka, o, ta jeszcze fajniejsza, o a to jakie urocze... i nagle bum! BALETKI!!! Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, pierwsza klasa te Twoje karteczki - fantastyczne wzorki i oprawa :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje hafty zachwycają więc nic dziwnego że i kartki bardzo udane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne kartki! Ten pierwszy haft skradł mi serce :-) Cudny :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskakujące i piękne wzorki na kartki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Wiem ile takie nieduże hafty wymagają uwagi-) podziwiam staranność.-)

    OdpowiedzUsuń
  14. więcej kartek! bardzo ładnie wszystkie wyszły! chyba baletki moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To naprawdę Twoje pierwsze kartki? Są piękne, przemyślane i dopracowane w każdym szczególe! To pewnie dzięki ślicznym haftom :) Ja też dopiero zaczynam przygodę z kartkami, więc bardzo Ci kibicuję i podziwiam z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze, pierwsze:) Nie ukrywam wciągnęło mnie więc tak myślę, że i Ciebie czeka to samo, wystarczy, że spróbujesz:)) Powodzenia, będę podglądać:))

      Usuń
  16. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem! Cudne są! Aż trudno uwierzyć, że to pierwsze Twoje kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace. Oprawione pointy wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki i jak widać każdy ma inny pomysł na ich wykonanie, dzieki temu są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...