Sal z Marią Brovko

Witajcie:)
Dziękuję Wam za wszystkie fajne komentarze pod sówką:)
No, nie spodziewałam się, że mając taką minę
można wzbudzić tyle pozytywnych emocji:P

Wiecie co? Wygrałam ją w candy w 2015 roku u Judyty.
Pięć lat czekała na swoją premierę:P
Obiecałam sobie więcej nie chować na tak długo haftów,
choć jeszcze kilka ufoków mam:P

Ale dzisiaj wywiązuję się nawet szybko z zabawy
Sal z Marią Brovko.
Tym razem taki wzór





Wymiar haftu 10x11cm, a 23 kolory muliny DMC.
Takie kombinacje tylko u Marii, chociaż
wyjątkowo nie były męczące te zmiany i łączenia kolorów.
Dużo słona na nadchodzące dni!
Tina:)

Share this:

24 komentarze:

  1. Cudowny piesio :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak haft na mnie to coś czego kanwa nie potrafi. Pięknie to wyszło haft śliczny chociaz sam wzór nie jest w moich klimatach to Ty zrobiłaś go perfekcyjnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, Ty już masz gotowy haft? A ja dopiero nie dawno dostałam wzór i nawet jeszcze do niego nie usiadłam :) Ślicznie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesio! Ależ się uwinęłaś :-) Ja dopiero dziś sprawdziłam muliny...
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy stworek, a kombinacja kolorów sprawiła realistyczne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek ja żywy:) Dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko wyszyłaś tego psiaka :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno widziałam jak piesek był wrzucony do wyszycia a ty już go masz! Ekspresowo go zrobiłaś.. Podejrzewam że też masz turbo igiełkę;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przydałaby się taka igła, bo pomysłów i planów tylko przybywa, a czasu coraz mniej;)) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Tworzysz piękne hafty :)
    Widzę, że krzyżyki można też stawiać na płótnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, to belfast, polecam:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Już wyhaftowałaś pieska... Szybka jesteś ale i haft jest wdzięczny :).

    Ja dopiero będę wzór drukować :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki pieseczek!:)Nieprawdopodobne, tyle kolorów w takim maleństwie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny, taki wesoły haft :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od zawsze uwielbiam i podziwiam Twoje hafciki :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jaki przeslodki obrazek! Buzia sama się uhahała na taki widoczek😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ słodki jest ten piesio :-)
    U mnie wydrukowany wzór czeka na swoją kolej...
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy, wiernie wpatrzony w Panią/Pana żeby mu rzucić kijka :) no i pięknie dopełniłaś zdjęcie rozrzuconymi płatkami kwiatu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piesek ładnie wyszedł. Ciekawe jak go zagospodarujesz...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piesunio przesłodki a hafcik wygląda rweelacyjnie i perfekcyjnie:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie wyszło i piękne zdjecia :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...