Pointy

Witam serdecznie w deszczową sobotę:)
Dzisiaj chciałam pokazać nowy haft z pointami.
Wyhaftowany z myślą o prezencie dla nauczycielki baletu.
Z tematyką trafiony zastanawiam się tylko czy to
odpowiedni upominek? Dajecie w prezencie hafty?


Darya Mastrakova
len belfast
mulina DMC
Przy okazji haftowania tego wzoru wpadł mi do głowy
pomysł, żeby xxx go na kurtce;))




Haft bardzo szczegółowy, ale niestety wydaje mi się,
że niektórych backstitchy nie widać zbyt dobrze.
Zmieniłabym kolory na intensywniejsze.
No chyba, że na ciemniejszym tle wyglądałoby to inaczej:P


Z góry dziękuję za sugestie co do upominku;)
Spokojnego weekendu:)
Tina.

Share this:

44 komentarze:

  1. Cóż...gdybym chciała obdarować haftami tych,którzy by to docenili,życia by mi brakło. Ale są też i tacy, którzy uważają, że to takie obciachowe, mało wartościowe.
    Czyli w tym temacie nic nie doradzę .
    Mogę tylko powiedzieć, że obrazek zrobiłaś piękny, a dobór techniki jest jak najbardziej adekwatny do przesłania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podarowałam kilka haftowanych poszewek na poduszki równym osobom. Podobały się, nie było grymasów. To musi być ktoś, kto doceni Twoja prace. Haft jako upominek jest dobry dla kogoś, kto lubi takie rzeczy.
    Twoje pointy są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kombinuję, że może taka dusza artystyczna doceni hand made;P Zamiast kwiatków, które i tak zwiędną, hmmm...

      Usuń
  3. Zdarza mi się podarować haft w prezencie, chociaż bardzo rzadko. Takie prezenty otrzymują ode mnie tylko takie osoby, które naprawdę doceniają rękodzieło.
    Twój haft jest przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje hafty są tak wykonane, że zdziwiłabym się gdyby ktoś ich nie docenił! Dziękuję:))

      Usuń
  4. Haft przepiękny!
    Tematyka dla nauczycielki baletu idealna! Myślę, że powinna docenić upominek...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest przepiękny i jeżeli w prezencie to myślę,że zadowoli obdarowaną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Los mejores regalos son lo que una puede hacer con sus manos como este bordado tan bonito y delicado que has hecho con unos colores son muy agradables y suaves seguro que le gustara el detalle hecho por ti.
    Un fuerte abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias por la respuesta, estoy feliz porque yo estudio español en una escuela de idiomas:))

      Usuń
  7. Tancerka to artystka, moim zdaniem taki prezent w pełni doceni.
    Haft jest cudowny, delikatny a równocześnie widać dokładnie szczegóły.
    Nic dodać nic ująć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jaki cudny haft! ja byłabym bardzo zadowolona z takiego upominku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten haft:)daję swoje hafty w prezencie ,ale tylko jak wiem ,że ten ktoś lubi hafty:)))to zbyt kosztowny i zbyt pracochłonny prezent aby dać go komuś kto tego nie doceni:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie wiem czy Pani od baletu lubi haft, ale trzymam się tego, że jako artystka zrozumie moje pomysły;))))

      Usuń
  10. Haft pięknie się prezentuje :D Podziwiam stania na palcach, bo mi chyba by się połamały xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety negatywne efekty są, choć palce się nie łamią:P
      Też podziwiam!

      Usuń
  11. Jet pięknie, napracowałaś się bardzo i myślę, że obdarowana doceni. Fakt hafcik mało widoczny, ale prze to bardzo delikatny, Cudny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzymam kciuki żeby nie był nietrafionym prezentem:)

      Usuń
  12. Myślę, że ulubiony motyw zostanie przyjęty z radością i uznaniem. Śliczny haft i pięknie go pokazujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft ;) Myślę że nauczycielka doceni taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft piękny. Ja czasem daję haft w prezencie, ale tylko gdy czuję, że danej osobie się spodoba. Jak narazie każdy obdarowany był zachwycony.
    Myślę, że w pięknej oprawie prezent będzie bardzo trafiony i na pewno nauczycielka baletu będzie nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie zdarzyło się podarować hafty. Zazwyczaj nauczycielom syna właśnie i do tej pory miałam wrażenie, że podobały się obdarowanym. Ale też miewałam wątpliwości.
    Co do haftu, to może masz rację, że nie wszystkie kontury są widoczne (nie wiem, bo nie widziałam wzoru), ale ogólny odbiór haftu jest dzięki temu lepszy. Haft wygląda na bardzo delikatny, a balet właśnie z taką delikatnością i zwiewnością mi się kojarzy. Wyszło więc tak jak powinno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak ktoś się dowiadywał, że haftuję to raczej okazywał duże zainteresowanie, ale do tego roku jakoś się nie odważyłam żeby zrobić coś takiego osobistego dla nauczyciela. Po przeczytaniu wszystkich komenatrzy już nie mam wątpliwości i myślę, że haft się spodoba. Najwyżej będzie wielkie zdziwienie;)))

      Usuń
  16. Oj bardzo dużo moich haftów to prezenty ode mnie :) A haft piękny, wręcz idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft i wydaje mi się że może być prezentem. Cenniejszy jest niż coś kupionego. Moja siostra chętnie przygarnęłaby coś ode mnie ale ja raczej nie dam rady bo nie jestem tak wprawiona w haftowaniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do haftowanych prezentów sie nie wypowiem, bo nie haftuje:)
    rękodzieło nie każdy "poważa" ale myślę, że personalizowane są jak najbardziej ok, a jak są tak piękne jak Twoje pointy to spokojnie możesz obdarować wybrana osobę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nauczycielka baletu powinna docenić Twój gest. Haft jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny haft, myśle że obdarowana osoba go doceni, tym bardziej że haft idealnie do osoby dopasowany. Ja swoje hafty często prezentuje, ale głównie tym osobom, które wiem że go docenią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trudno ocenić, co komu się podoba. Haft jest bardzo ładny i w odpowiedniej oprawie może być trafionym prezentem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja hafty daję tylko mamie albo teściowej, reszta zostaje u mnie :) a kolory faktycznie blade, ale może właśnie chodzi o tę ulotność i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały haft. Podziwiam tym bardziej, że sama nie haftuję. A taki prezent na pewno niejedną osobę by ucieszył.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki haft to najpiękniejszy prezent, jaki można otrzymać.
    Tyle serca, pracy włożonej..trzeba być szalonym żeby tego nie docenić :)
    Zachwyciłam się baletkami i wyszytymi i tymi prawdziwymi. Cudeńko :)
    Uściski Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny haft i sesja!😍 Też tak pomyślałam, że wzór jest może dedykowany na ciemniejsze tło. Myślę, że na niebieskiej kurtce jeansowej będą się prezentowały zjawiskowo!
    Co do haftowanych prezentów. Ostatnio podarowałam w rodzinie męża metryczkę urodzinową dla dziecka. Mama tak się zachwyciła, że wyszukała dwa kolejne wzory żebym jej wyhaftowała. Obrazy zawsze daję w prezencie, od kilku lat pierwszy raz mi się zdarzyło żeby ktoś aż tak się zachwycił😊 Najważniejsze, że Ty to robisz z pasją!
    Powodzenia dla baletnicy w nauce!❤😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma się nad czym zastanawiać, piękny prezent, będzie na pewno latami zdobił dom tej nauczycielki :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...