Zakupowo

Dzięki wygranej u Kasi poznałam sklep Haft Pasja.
Moje pierwsze zakupy w tym sklepie,
można znaleźć tam niezł perełki!:)
Ja wybrałam zestaw z metalową zakładką
i jedną zakładke osobno.
Jeszcze nie haftowałam takich zakładek,
ale myślę, że wyjdą bardzo ciekawie:P
Dobrałam jeszcze gotowy zestaw do xxx
Od razu wpadł mi w oko i przyznam, że czuję
jakbym trochę ryzykowała.
Nie wiem jakiego efetu sie spodziewać,
obraz jest rozmazany i nie ma backstitchy.
W zestawie są posortowane muliny, dwie igły,
kanwa zabezpieczona przed pruciem
i wzór w formie książeczki w kolorze.
 
Wielkość obrazu wynosi ok 40x40cm.
trochę potrwa zanm zobaczę pierwsze efekty,
ale już postawiłam pierwsze xxx.
Pogoda dalej nas nie rozpieszcza i mogłam
wykorzystać ten dzisiejszy deszczowy dzień.
Myślę, że w marcu przy kolejnej odsłonie będzie widać o wiele więcej.

A tymczasem zachęcam Was jeszcze do zabawy w
Pomarańczowy Świat
Jest czas do końca lutego, myślę, że dacie radę i ja też;))
Dziękuję za komentarze pod zawieszką z Mikołajem:))
Mam teraz odwagę zrobić kolejne:))
Pozdrawiam i do następnego:)

Share this:

16 komentarze:

  1. Świetne zakupy, koniecznie podziel się wrażeniami z wyszywania na metalowych zakładkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa jak wyjdą te zakładki i ten duży haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenię takie rzeczy jak porządnie posortowane muliny a i wzór kolorowy dobrej jakości. Można się czasem nieźle naciąć przy takich zakupach. Myślę, że zakładka wyjdzie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zupełnie inaczej zaczyna się pracę gdy wszystko jest już przygotowane i uporządkowane:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Fajne zakupy. Szczególnie zainteresowała mnie ta zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie się działo kreatywnie . Ja zawsze mam dużo energii , gdy zaczynam coś nowego . Czekam na pierwsze krzyżyki . Pozdrawiamrdecznie 💖 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci,że obraz będzie piękny taki romantyczny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie niesamowity obraz, na pewno pracochłonny ale warty tego :)
    Dziękuję za udostępnienie zabawy konkursowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No , nakupowałaś sobie całkiem sporo roboty. Ja się cieszę, bo będzie co oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskoczyłaś mnie zmianą na blogu. Super jest!
    A zakupy? Wielkie WOW!! Te metalowe zakładki bardzo mnie zaciekawiły :-)
    Pędzę do sklepu!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. to co pójdzie na pierwszy rzut - zakładka czy konik?

    OdpowiedzUsuń
  11. tak zareklamowałaś, ze aż idę popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...