Metalowa zakładka czyli jak oszczędzają Chińczycy

Dzisiaj będzie o oszczędności Chińczyków;)
Nawet nie przypuszczałam, że się tak wstrzelę w temat:P
Chodzi o zakładkę metalową, a dokładnie o zestaw do wyhaftowania,
o którym pisałam TUTAJ
Przyjrzałam się obrazkowi, schematowi i zabrałam się do xxx.
Zaczęłam tak jak jest w schemacie, a mój błąd polegał na tym,
że za bardzo zaufałam producentowi i nie policzyłam ile
jest xxx na metalowej zakładce.

 Brakuje 6 xxx pionowo i 2 poziomo.
Miałam się kiedyś skusić na zakupy na Aliexpress,
ale raczej nie będę już ryzykować.
Jakie Wy macie doświadczenia z chińskimi wzorami
i zakupami na Alie?
A wrażenia z haftowania i samej pracy pozytywne.
Bardzo fajnie się stawiało xxx, coś jak na plastikowej kanwie,
tył jeszcze jest do podklejenia, ale nie wiem co by tu pasowało?
Nic już tutaj nie wykombinuję, zakładka zostaje w domu
i korzysta z niej młodsza córka.

Dzisiaj moja baletnica ma pierwsze zajęcia na pointach,
trzymajcie kciuki;)
 Ponieważ strój baletnicy imituje płatki kwiatów
zakładkę zgłaszam do zabawy u Joanny.
A na pocieszenie wygrana w Candy u Bożenki:)))
Przyszła dokładnie w ten dzień, gdy odkryłam co jest nie
tak z tą zakładką. Może dlatego podeszłam do tego na spokojnie:)
 Karnawałowe pudełko, a w nim...
 A pod słodkościami ukryte,
 do wyboru, do koloru piękne serwetki zrobione własnoręcznie
przez Bożenkę!:P Cudne, już myślę jakby je wyeksponować w nowym domu.
Kiedyś widziałam takie serwetki w starym oknie,
albo taki obraz
Będę kombinować, Bożenko dziękuję za inspirację,
piękną pamiątkę i wygraną!:)

 Pudełeczko super, na razie będą sobie spokojnie w nim
czekac serwetki, a później przyda się na przydasie:))
Porwie go pewnie starsza córka, bardzo chciałaby zobaczyć Wenecję;))
Bożenko jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!
Tina:)

Share this:

37 komentarze:

  1. I tak wyszła bardzo efektowna zakładka! Ale to łobuzy ci Chińczycy.;) Gratuluję pięknej nagrody.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę metalową kanwę! Fajna zakładka wyszła. Prezenty też fajne dostałas, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo braków, zakładka jest śliczna :-)
    Ja też się skusiłam na zakładki ale na same metalowe (bez wzorków) - czekają na moją wenę :-)
    Prezent cudny... nie ma się co dziwić, że zniwelował stresik związany z zakładką :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaki wzór wybierzesz i jaki będzie efekt końcowy, będę podglądać:))

      Usuń
  4. Piękna zakładka i na pewno praktyczna :) Gdybyś nic nie wspomniała o brakujących xxx to myślę, że każdy widziałby taki zamierzony artystyczny efekt końcowy :) Dla mnie jest rewelacyjna! Dziękuję za udział w zabawie, bardzo się cieszę, pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się taki artystyczny efekt:)) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Pomimo "oszczędności Chińczyków" zakładka wyszła świetna. Ja do tej pory haftowałam owalne i tam wszystko było ok. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zrobić właśnie coś takiego jak TY. Chyba pobuszuję dziś po Ali :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie te owalne, wyszła pięknie, nawet pytałam gdzie je kupiłaś. To wtedy zajrzałam na Alie, ale odstraszył mnie termin wysyłki. Czekasz z miesiąc na paczkę?

      Usuń
  6. Powiem Ci, że skusiłam się na takie owalne zakładki (choć bez załączonego wzorku) i w szale zakupów nawet nie przyjrzałam się ile one mają krzyżyków. Bardzo podoba mi się Twoja zakładka, mimo tej "oszczędności" i ciekawa jestem jak wykończysz plecki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te owalne, pięknie się prezentują. Jestem ciekawa czy na zdjęciu z Alie jest taka sama ilość xxx jak w rzeczywistości?

      Usuń
  7. a tak własnie zastanawiałam się nad zakładką z chin, no cóż... musimy chyba się liczyć, że w tej cenie takie cuda mogą się zdarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na obrazku wszystko ładnie wygląda, no w życiu bym nie przypuszczała, że będzie taka różnica.

      Usuń
  8. śliczna zakładka pomimo tych braków, gratuluję fajnej wygranej! pozdrawiam ze słoneczkiem {nareszcie} w tle:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, oby tego słonka jak najwięcej było:)

      Usuń
  9. Nie zamawiam niczego z Chin ;) Oglądałam kiedyś program o tych wielkich statkach płynących z Chin i jak to wpływa na oceany, dlatego wolę zamówić coś w pobliżu i nie dokładać się do ropy. Oczywiście wiem, że sprzedający też to mają z Chin :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I koło się zamyka:( Ja też niczego z Chin nie zamawiam, ale nawet topowe marki produkują w Chinach. Przeraża mnie to, staram się kupować rozsądnie, ale nie zawsze potrafimy czy możemy zrezygnować z zakupów:( A zakładka kupiona w polskim sklepie, dla mnie to było udogdonienie, bo była dostępna, a na Alie czytałam, że dostawa miesiąc, pewnie tak jest z każdą przesyłką. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. No powiem Ci, że wkurzyłabym się... Nigdy dotąd tam nie kupowałam. Sam pomysł na metalową zakładkę i wzór są super. Balet to trudna i pełna wyrzeczeń sztuka. Ale jakże piękna, pełna elegancji i gracji ruchów. Brawa dla Córki :-))
    Co do otrzymanego podarunku, już Ty na pewno wyeksponujesz, jak trzeba, wszystko, co otrzymałaś, bo inwencji twórczej, pomysłów Tobie nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opadłam z sił w pierwszym odruchu i odłożyłam zakładkę, ale uczę się nie przejmować rzeczami na które nie mam wpływu:) Dziękuję bardzo za brawa, ćwiczymy 4 razy w tygodniu, a to dopiero pierwsza klasa;) Ja ćwiczę jazdę samochodem i cierpliwość;)) Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń
  11. Pewnie gdybyś nie napisała o brakach nikt by się nie zorientował:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciekawa czy by ktoś się odważył napisać, że coś nie tak z rączkami?;)))) Pozdrawiam:))

      Usuń
  12. rączki się ucięły... Generalnie i tak wygląda zjawiskowo. Ta siateczka.... Brakujące czy też wolne rzędy można dorobić i ja bym tak zrobiła; kilka krzyżyków na lewo, kilka w dole. Nawet nie jest potrzebny wzór. Cokolwiek postanowisz - jest pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat spódniczka jest zrobiona tak jak we wzorze, tylko mogłam przesunąć w lewo o 1 o byłoby równo, a rączki no niestety ucięte;)

      Usuń
  13. Zakładka bardzo ładnie wygląda. Osobiście kupowałam już perę zestawów na Ali. Szczerze mówiąc moje odczucia są pozytywne. Na 6 zestawów tylko jeden był gorszej jakości. I kanwa i mulina były takie jak trzeba, a muliny nie wykorzystałam nawet połowy do haftu. Dlatego stwierdzam, że zależy to od rzetelności sprzedającego, podobnie jak z zakupami na "naszych" stronach internetowych. Co do oczekiwania, to również rosyjska ruletka. Raz 5 tygodni raz 3 tygodnie, lecz i po tygodniu zdarzyło się otrzymać paczkę. A na długie czekanie mam patent taki, że traktuje tą przesyłkę jak miłą niespodziankę, bo po miesiącu zdarzyło mi się zapomnieć że coś zamówiłam.
    W moim przypadku ogólny bilans wychodzi na "+".
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko za rozwianie wątpliwości, fajne masz niespodzianki;) Może się kiedyś skuszę, na spokojnie będę musiała popatrzeć, ale jak tu w takim gąszczu znaleźć co się chce;)))

      Usuń
  14. Ja jestem w trakcie haftowania zakładki z tej samej serii co Ty ale na kanwie gumowej bym rzekła😉 Miejsca i nici wystarczyło ale póki co nie zamawiam nic. Sprawa z koronawirusem jest bardzo poważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się to uspokoi, ale lepiej zachować ostrożność:) Czekam na Twoją wersję zakładki:)

      Usuń
  15. Zakładka wyszła naprawdę pięknie :) założę się nikt komu nie powiesz nie zauważy, że coś jest tak albo uzna że tak miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka tak myśli właśnie, więc jest ok;)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Zakładka wyszła pięknie mimo tej oszczędności.
    Prezenty cudne dostałaś.
    A balet podziwiam za ogrom pracy i wielką grację :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przymrużenie oka;)) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  17. Zakładka i tak wyszła cudna 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie strasz...bo ja też mam te metalowe zakładki do zagospodarowiania ;)
    Mimo tych braków Twoja prezentuje się naprawdę ślicznie i na moje oko niczego jej nie brakuję :D
    Ślę uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz, że zanim zaczniesz pracę przelicz sobie xxx i jak od razu przemyślisz to nie bedzie pewnie nic widać:)) Już Ty tam dobrze wszystko zrobisz:) Pozdrawiam Kasiu:)

      Usuń
  19. Zakładka choć nieco "oszukana" to i tak bardzo ładna. No, to chyba nowinka jakaś, bo ja takiego czegoś jeszcze nie widziałam nigdzie. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...