Sal z Marią Brovko i podróż w czasie

Już luty! Prawie połowa lutego;)
Za chwilę marzec:P
Więc spieszę się z pierwszym obrazkiem 
w zabawie Sal z Marią Brovko.
Rudzielec urzekł mnie od razu:P
Zabieram Was w podróż w czasie!
Marzyła mi się sesja zimowa;)
Na tle śniegu, z gorącym kubkiem kawy,
brodząc po kolana w zaspach:P
Nie pozostaje nic innego jak usiąść wygodnie w fotelu,
opatulić się ulubionym swetrem i przeczytać ulubioną książkę:P
Znacie "Chłopiec, kret, lis i koń"?




 Książka o życiu, przyjaźni i miłości, dla małych i dużych.
Taki współczesny Mały Książe. 
Idealna na prezent, nawet dla kogoś kto nie czyta;)

 Ten wygodny fotel o którym pisałam na początku
to fotele z kina Moskwa w Warszawie.
Kino już nie istnieje (niestety) i to, że udało nam się 
je zdobyć jest dla mnie cudem!
Budynek kina został uwieczniony przez Chrisa Niedenthala w jednym z najsłynniejszych zdjęć z okresu stanu wojennego, przedstawiającym transporter opancerzony SKOT stojący na tle reklamy filmu Czas apokalipsy Francisa Forda Coppoli, wiszącej na budynku kina. Zostało zrobione z klatki schodowej kamienicy przy Rakowieckiej.
 Szukaliśmy od dawna foteli z kina czy z teatru,
z myślą, że trzeba będzie je odrestaurować.
Ale są rzeczy, których się nie rusza!
I te do nich należą.
 Będą w nowym przedpokoju.
Już się nie mogę doczekać!:P
 Polecam Wam film "Moja Moskwa"
(Od 25 minuty jest pokazane usuwanie foteli,
gdyby komuś się nie chciało oglądać całego filmu,
ale myślę, że Was wciągnie;))
To niesamowite, że mam te fotele!:P
Zaczynam rozumieć wszystkich zbieraczy;)
Macie jakąś taką jedną rzecz z którą
poczuliscie w momencie więź?
A tymczasem ostatnie zimowe zdjęcie;)
Ale myślę, że i bez śniegu (to resztki z dzisiejszego opadu), lis się wkomponował
w dzisiejszy dzień idealnie:)


Miłego dnia:)
Tina!

Share this:

18 komentarze:

  1. Lisek jest cudowny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisek jak malowany :) Cudnie prezentuje się na tym kolorze lnu :) Mój czeka tylko na sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja czekam na tą sesję, dobrze, że luty krótszy:))

      Usuń
  3. Ale super pomysł miałaś na sesję!!
    Film obejrzałam, a fotele z Moskwy to coś niebywałego, rzeczywiście!
    Masz w domu kawałek naszej historii kultury... Te fotele mają swoją swoją duszę. Nigdy bym ich ie zmieniała :-))
    No a lisek ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej się cieszę, że są w tak dobrym stanie, że nie trzeba nic zmieniać:))) Dziękuję za komentarz Aniu, miłego dnia:))

      Usuń
  4. Wspaniałą sesja zdjęciowa liska :) Z przejęciem przeczytałam Twój post! Fotele są rewelacyjne!!! A lisek cudnie wygląda na lnie :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapomniałam dopisać, że wyhaftowany na lnie:P Ale fajnie, że widać:)) Już się nie mogę doczekać kolejnego obrazka:)

      Usuń

  5. Thanks for your sharing! The information your share is very useful to me and many people are looking for them just like me! Thank you so much.
    clipping path service
    Background Removal Service


    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku, gratuluję zdobycia historycznych mebli!:) Lisek wychodzi cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek uroczy :) A fotele będą cudnie wyglądać w przedpokoju, bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, rudzielec jest bardzo urokliwy. Jakie cudowne podsumowanie i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft. Lubię takie wzory. Nie przyszło by mi do głowy wstawić fotele z kina do przedpokoju. Bardzo oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś liskowi super sesję :).

    Super, że uratowałaś kilka krzeseł z kina. Na pewno będą się elegancko prezentowały w przedpokoju :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, te fotele... zachwycam się... wspaniale, że udało Ci się je zdobyć :-)
    A lisek uroczy i świetny miałaś pomysł na sesję.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Lisek jest super, szczególnie na tym białym śnieżnym tle.
    Ale te fotele! Genialny pomysł by je wstawić do przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ciekawa sprawa z tymi fotelami a lisek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny lisek, a jaką scenerię dostał😉 świetna książka, a fotelami udało ci się mnie zaintrygowac;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...