Nowy Haft na Nowy Rok październik

Na ostatnią chwilę, ale jest.
Kolejna, już przedostatnia odsłona 
w zabawie Nowy Haft na Nowy Rok.
W zeszłym miesiącu haft wyglądał tak,
a dzisiaj tak
Została kita i dużo backstitchy, ale mam cichą nadzieję,
że uda mi się wyrobić do 10 grudnia.
 Troszkę odleżał ten haft, ale skończyłam Alicję,
zostały mi tylko backstitche. Jest ich jednak o wiele więcej
niż przy wiewiórce, ale myślę, że pochwalę się efektem
końcowym jeszcze w tym roku;)
Miłego świętowania, pozdrawiam:))

Share this:

21 komentarze:

  1. Dużo krzyżyków się pojawiło :) Trzymam kciuki żeby udało Ci się skończyć haft przed 10 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest haft, gdzie można kupić ten wzór? Jestem też ciekawa gdzie kupujesz te większe kawałki lnu. czekam na koniec hftu, będzie piekny, już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego Ci bardzo życzę, chciałabym zobaczyć haft w całości jak najszybciej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft kończysz i jakie szybkie tempo :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, więc wraz z Tobą nie możemy doczekać się finału.
    Backstitche rzeczywiście są upierdliwe. Niby już koniec, a tu nadal się ślęczy nad niteczkami .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jak dużo przybyło! Czekam z niecierpliwością na 10 grudnia!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna wiewióreczka... kocham je !
    cudny hafcik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nádherné, teším sa na celú výšivku!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że Ci się uda do 10 grudnia, bo czekam aż będzie gotowe to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooj, ja ja czekam na tę Alicje!! Bo wzorku nie znam. A kocham do zabicia tę książkę i mam wiele wydań z różnymi ilustratorami.
    A wiewióry w ostatecznym kształcie też jestem ciekawa. Podziwiam Cię, Justynko, za pracowitość i tempo!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kibicuję byś ukończyła haft w początkach grudnia. Piękny będzie :)
    ps. świetny las w słoiku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za odwiedziny i wszystkie informacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ szaleństwo krzyżykowe, a obrazek przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widać,że się dzieje,będzie cudnie!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. haft cudowny, czekamy na efekt końcowy, będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wspaniały ... efekt końcowy będzie mega.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...