Alicja w krainie czarów, odsłona 3

Ledwo się obejrzałam, a tu już prawie koniec czerwca.
Z utęsknieniem czekałam na koniec roku szkolnego,
będę mogła znaleźć troszkę więcej czasu na xxx.
Nie będę musiała w końcu wieczorami siedzieć nad matematyką ;)
(z resztą i tak jej nie rozumiem, a muszę się jej dalej uczyć:P)

Dzisiaj wpadam na moment z kolejną odsłoną Alicji.
Gdzieś pomiędzy świątecznymi wzorami, a wiewiórką
udało mi się zrobić drugą stronę włosów.
Została połowa więc myślę, że jeszcze w sierpniu uda 
mi się ją skończyć:P

    Korzystając z chwili lecę Was poodwiedzać, 
pewnie dużo się działo:) Muszę nadrobić zaległości:)
Pozdrawiam:))

Share this:

23 komentarze:

  1. Dzięki backstitchom już dużo widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Taki wymagający, ale wart każdej kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to będzie piękne. Ja tez nie lubię matematyki, do dziś śni mi się w koszmarach matematyczka z liceum (a już długo do liceum nie chodzę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wszystkie matematyczki muszą być takie kosy?;)))Jak wspominam jakiegoś nauczyciela źle, to właśnie panie od matematyki;) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Podziwiam, śliczne. Mam pytanie techniczne- czy Wy te malusieńkie krzyżyki haftujecie korzystając z lupy? Nie wyobrażam sobie inaczej, ale może jest jakiś inny sposób, by taki mikroniki haftować równo?
    Nie stricte matematyka, a raczej logika mnie interesuje. Na szczęście jest to mój wybór, a nie przymus uczenia się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczarowanie tym haftem mi nie przechodzi :D Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft powstaje :) czekam na kolejne odsłony

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i precyzyjna praca. Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się zapowiada:)nieustająco Cię podziwiam za bacstichy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wygląda ślicznie, czekam z niecierpliwością dziecka aby zobaczyć skończoną pracę. Pozdrawiam - Małgosia W. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW. Burza loków mnie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające :-)
    Każdy szczegół powoduje, że chce się więcej i szybciej i już :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie super, już wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile detali... fantastyczny haft!

    OdpowiedzUsuń
  14. O Pani, jaki to będzie cudny obrazek... Backstitche to jednak przydatna rzecz jest :) Niecierpliwię się, żeby zobaczyć ciąg dalszy.
    Swoją drogą, ciekawe czy ja ogarnęłabym teraz matematykę... Na szczęście ja jestem humanistka, mąż po politechnice, więc w razie czego mam uzupełnienie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też humanistka, a mąż rozumie matematykę, ale nie umie wytłumaczyć, to jest dopiero problem;))))

      Usuń
  15. są postępy! a tam na zdjęciu to kwiat lipy? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie przybywa Alicji. Haft będzie śliczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, to będzie piękny haft! Już jest! Robi ogromne wrażenie.
    Bardzo dziękujemy za zgłoszenie się do konkursu na Świra Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...