Przesyłka z Łodzi

Dłużej trzeba było czekać niż poprzednio,
ale dzisiaj kurier dostarczył chyba ostatnie hafty;)
Jak widać wszystko wraca z powrotem,
a dodatkowo znalazłam w paczce gratisy!
Cieszę się, że na pierwszej stronie znalazł się koń inspirowany kolorem:) 
I jak fajnie, że jest dołączony katalog! 
Mała namiastka tego co mnie ominęło, ale zawsze coś:)
 Torba jest bardzo fajna,poręczna i wykonana solidnie.
Czas się zastanowić nad ozdobieniem:)

Jak dobrze, że jednak zdecydowałam się wysłać haft,
pomimo, że nie grzeszy wielkością. 
W tym roku długo się zastanawiałam czy cokolwiek wysłać. 
Patrząc na inne prace nie było to dla mnie takie oczywiste,
 a nie zdążyłam z haftem, który miał być pierwotnie wysłany.
Jednak jak widać szanse są dla każdego;)
Żałuję tylko, że nie udało
mi się jednak pojechać, następnym razem już nie odpuszczę!

P.S Wyniki podałam w komentarzu pod postem z candy,
prezenty już powinny być na miejscu:) Dziękuję za udział!
(Z uwagi na przepisy, ustawy itp. nie piszę i nie zamieszczam
filmiku w jaki sposób trafiło na Ewę i Bożenkę;))

Miłego weekendu:))

Share this:

17 komentarze:

  1. ten koń jest mega cudny:))))gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Koń jest bajkowy :-) Bardzo mi się podoba i nie ukrywam, że zastanawiam się czy kiedyś się z nim nie zmierzyć :-)
    Ciekawe czym ozdobisz torbę...

    OdpowiedzUsuń
  3. O koniu już pisałam:):):) Świetny:) Ciekawa jestem, co wyhaftujesz na torbie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i proszę, jak fajnie!!:-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Super nagroda. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Koń jest cudny!
    Taka torba, to przydatna rzecz. Już ty coś wymyślisz, żeby ją przyozdobić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!! Prezenty urocze a Twój haft w pełni na nie zasłużył - jest piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koń jest piękny, zasługuje na nagrodę, nie liczy się wielkość a jakość wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłużona nagroda . Gratuluję , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Łodzi, konia widziałam "na żywo".Gratuluje nagrody- w pełni zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam z Łodzi i gratuluję. :) konik przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale! piękna praca i super , że zostałaś doceniona Justynko!
    działaj dalej!
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały haft ! Serdeczne gratulacje:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za wszystkie gratulacje! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam Twój haft na żywo i jest przepiękny, gratuluję wyhaftowania takiej pięknej pracy. Prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...