Dom bez kota to głupota ;)

Za ten haft zabrałam się już jakiś czas temu.
Pomyślałam, że będzie fajnym prezentem dla koleżanki.
Nie spodziewałam się, że zajmie mi tyle czasu,
choć powinnam się domyślać chociażby po laleczkach Magic Dolls.
Wyglądają na małe, niewinne szybkie wzory, a w trakcie okazuje się,
że mija kolejny tydzień, a końca nie widać.
Autorką wzoru jest Ekaterian Gafenko, a w oryginale wzór wygląda tak
Jednak nie zdecydowałam się haftowanie zasłony ani kwiatków na ścianie,
za dużo jak dla mnie detali. W trakcie haftowania obrazek już mi się tak nie podobał.


 

 A jak Wam się podoba?:)
Ekaterina Gafenko

aida, mulina DMC.

Share this:

22 komentarze:

  1. Wspaniały obrazek, nawet ładniej wygląda bez tej firanki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny obrazek! Mi podoba się bardzo, jest oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy i oryginalny. Jeszcze nie widziałam haftu na podstawie tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same włosy musiały dać ci w kość! Ale obrazek ciekawy, oryginalny, a pod tytułem posta podpisuję się obiema rękami.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie gdyby był cały wyhaftowany byłby ok. Bo mnie się oryginał bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna i druga wersja tak samo udane :-) A wykonałaś wzór perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba się bardzo !!! Wzorek jest prześliczny i wyhaftowałaś go pięknie pomimo zmian :) A że "dom bez kota to głupota" to wiadomo :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, Twoja wersja też super wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie w moim klimacie wzór, aczkolwiek fajna alternatywa na prezent dla nowoczesnej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny ,ciekawy i nowoczesny wzór.
    A z tytułem się jak najbardziej zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah te włosy. Jak Roszpunka :) Wygląda bardzo niewinnie, ale rozumiem o czym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oryginalny haft;) a pod tytułowym zdaniem podpisuję się obiema łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny obrazek, wspaniały prezent! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalny prezent dla kociary!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobno.....więc od tygodnia cieszymy się kociakiem ;) Piękny wzorek, nawet widzę pewne podobieństwo do mnie :D Na pewno się spodoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba :) Taki oryginalny :) Twoja wersja bez zasłony wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...