Jaśminowa Pani

... czyli wiosna w ogrodzie;)
Niestety końcówka roku szkolnego wyjątkowo skutecznie
odciąga mnie od komputera i haftów.
Od maja wszystko toczy się w takim tempie, że nie znajduje
czasu na xxx. Czasem szybko przejrzę co tam u Was nowego
powstaje i nacieszę oko. A słowo zostawię chyba dopiero w lipcu.

Tyle udało mi się uzupełnić w baletnicy przez cały ten czas.
   W tle jaśmin, który w tym roku wyjątkowo kwitnie,no i ten zapach...
A przy okazji, zupełnie z przypadku dowiedziałam się, 
że te "chwasty" w moim ogródku to czosnek niedźwiedzi;)))))
Podobno pod ochroną i mega zdrowy.
Człowiek się jednak uczy całe życie:)))

Moje typy z najnowszego Pro filo:)
Już w tą sobotę w Łodzi Ogólnopolska Wystawa Haftu Krzyżykowego „Złota Igła.
 Z niecierpliwością będę oczekiwać Waszych postów!!!
 

Życzę wielu wrażeń:P

Share this:

28 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że ten czosnek niedźwiedzi jest chroniony, bo o walorach smakowych coś tam słyszałam. Haft już taki duży!
    I dzięki za informację o wystawie, mam rzut beretem to postaram się pojechać. Nie wiem tylko w jakich godzinach 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chroniony, a zbierając go w lesie można go pomylić z liściami konwalii, które są trujące😝 czekam w takim razie na fotorelację z wystawy😉pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Ty wiesz,że ja dopiero jak drugi raz weszłam to zauważyłam,że brak jej twarzy:))))a tak myślałam-co Ty od niej chcesz?:))))))cudna jest :))trzymam kciuki ,bo już właściwie finiszujesz:)))
    Czosnek niedźwiedzi jest pod ochroną ale w lasach:)))u siebie możesz z niego korzystać do woli:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już wiem zrobiłam nawet pesto, a większą część zamroziłam😉 tak bym chciała już ją skończyć, ale niestety czasu wciąż brak😐pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Piękny haft i już prawie skończony:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czosnek niedźwiedzi ma bardzo podobne właściwości jak zwykły czyli p.w.działanie p.bakteryjne tylko po spożyciu nie daje charakterystycznego zapachu z ust.
    Haft będzie prezentował się zjawiskowo, koniec już widać 😉
    W sobotę wybieram się, czekam z niecierpliwością 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za doping, aż mi żal, że tyle ten haft leży. Jestem bardzo ciekawa jak
      to będzie wyglądać w tym roku i jakie hafty będą na wystawie🤔😊 też się nie mogę doczekać 😉

      Usuń
  5. Mam nawet jakiś przepis na kotlety (czy coś tam) z suszonym czosnkiem niedźwiedzim :)
    Postępy w hafcie niesamowite! Niedługo finał będzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baletnica przepiękna, już bliżej niż dalej, zostało bardzo, bardzo nie dużo... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super idzie Ci ta baletnica! Pięknie wygląda w tym jaśminowym otoczeniu :) Ja na swoim podwórku odkryłam tylko dzikie poziomki ale jakoś mnie nie zachęciły, za to czosnku Ci zazdroszczę - lubię go do wszystkiego dodawać :) Bardzo fajne typy wybrałaś z Pro filo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baletnica piękna :) Czekam na jej twarz :) Mam w planach odwiedzić wystawę w lipcu, ale zobaczę czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baletnica będzie piękna i już niewiele Ci zostało :).

    No proszę jaką masz plantację czosnku :).

    OdpowiedzUsuń
  10. haft ma się ku końcowi, będzie piękny obrazek! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widać finisz w Baletnicy! Trzymam kciuki za jej skończenie i życzę więcej czasu na xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft.. Jakis przepis ostatnio widzialam z tym czosnkiem . u nas bywa tylko dziki szczypior..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow baletnica robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obraz piękny... a w gazetce oczywiscie zauroczyły mnie kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft wygląda rewelacyjnie!
    Trzymam kciuki, aby w wakacje udało się skończyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne typy! a baletnicę skończysz już raz dwa Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już naprawdę niewiele masz do wyszycia w Baletnicy. Jest zjawiskowa!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jeszcze chwila i haf będzie skończony ;) Piękny ten jaśmin :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku baletnica... Piękna! Mam ją na liście do wyszycia.Jej sukieneczka jest rewelacyjna...ach te tiule...Już bosko wygląda! Dopinguje i czekam na finał haftu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo już nie zostało, śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten haft jest przepiękny... Od dawna się mu przypatruję, ale na razie odwagi i czasu brak. Już niewiele zostało! Trzymam zatem kciuki za jego dokończenie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze kawałek i haft będzie ukończony!
    Rewelacyjnie się już prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany! Ale przepiękny haft! Nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał w całości!
    A Profilo - jak zawsze kusi wzorami :D

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...