Cross Stitcher & Cross Stitch Collection

U mnie z braku czasu świątecznym akcentem będą gazetki;)
Cross Stitcher issue 313
  Fajne skarpety i stonowana kokarda. Gdybym miała więcej czasu 
wyhaftowałabym każdy z tych projektów:)
 Hafciki na szpulki:)

Cross Stitch Collection January 2017

No urzekł mnie ten szarak niemiłosiernie:)
 A to foremki do ciastek, bardzo spodobał mi się ten pomysł!
 Tu też pomysł na ozdabianie szpulek:)
 Drugi jak dla mnie z najciekawszych projektów, to ta metryczka.
Chyba wybrałabym inny kolor materiału żeby się tak nie zlewała.
 I propozycja dla chłopczyka, ale to za miesiąc:)
Tyle mam co nacieszę oczy. U Was już widzę przygotowania pełną parą
i dużo świątecznych hafcików. 
Mam nadzieję nadrobić zaległości między świętami. 
Pozdrawiam:)

Share this:

11 komentarze:

  1. Te choineczki na kartki bym chętnie wyszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zaś wydatek... Ale jak się pojawi w którymś z naszych sklepów ten nr Cross Stitcher, jak go nie kupić?... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten numer...zwłaszcza zachwyciły mnie świąteczne motywy, w foremkach :)
    Pozdrowienia ciepłe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka śliczna, ale rzeczywiście też bym wybrała inny kolor materiału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe gazetki, spanielek mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie widziałam tylu fajnych pomysłów w jednej gazetce. Dzięki za prezentację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogromnie lubię wzory z tych gazetek :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...