Im głębiej w las...

... tym więcej drzew.
Cały tydzień pogoda była dla mnie wyjątkowo łaskawa
i zamiast prac w ogrodzie mogłam ze spokojnym sumieniem
poświęcić się xxx ;) To ostatnie zdjęcie z ładną pogodą,
zeszła sobota, od niedzieli już nie dało się nic zrobić w ogrodzie.
No więc krzyżyk za krzyżykiem przybywało liści i drzew.
Aż się sama zdziwiłam, że od ostatnich zdjęć tyle jeszcze powstało.
 Tu już z backstitchami.
 Nie spodziewałam się, że efekt będzie tak niesamowity.
Na ścianie będzie wyglądać super!
Dzisiaj w końcu nie pada, ale czemu jest tak zimno? 
Chyba szykuje się kolejny tydzień bez prac ogrodowych;)))
Miłej i spokojnej niedzieli dla wszystkich,
pozdrawiam serdecznie:))
Tina.

Share this:

55 komentarze:

  1. Efekt niesamowity! Skoro czas dla Ciebie łaskawy, to na pewno niedługo będzie finisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym, a tu tyle nowych wzorów się pokazuje po drodze 😉

      Usuń
  2. Widoki bardzo cudne i praca wtedy szła. Bardzo trudny hafcik, ale wspaniały. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten haft , na ścianie będzie wyglądał jak cudna akwarela. U mnie też zimnica , a pracy na zewnątrz jeszcze jest trochę. Wspaniały masz widok z okna . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze... Ja myślałam że to zdjęcie widoku z okna. Ten haft jest tak realistyczny. Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ masz turbodoładowanie :) Hafcik piękny a z ramką na ścianie będzie jeszcze piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... to jest kanwa z podmalowanym tłem, żeby wyszedł efekt 3d? Jeszcze czegoś takiego nie próbowałam, ale wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to nie jest kanwa z podmalowanym tłem, a efekt 3d to zasługa xxx,półxxx i łączenia rożnych kolorów ze sobą, no i tego, że na pierwszym planie jest gałąź, sama nie spodziewałam się takiego efektu, pozdrawiam ☺

      Usuń
  7. Super. Myślałam, że to zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny widok! W zimie będzie u Ciebie przepięknie, oby tylko śnieg spadł :) Las już teraz robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wyjątkowo będę na niego czekać 😉pozdrawiam

      Usuń
  9. Widok zza okna zapiera dech! Mogłabym tam siedzieć i siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNY :))u mnie cały tydzień padał deszcz a niedaleko bo w Szczyrku śnieg:)więc i u mnie było zimno:))a co za tym idzie i ciemno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszczę Szczyrk był wyjątkowo zasypany jak na październik, ale za to widoki piękne☺ pozdrawiam

      Usuń
  11. Las jak prawdziwy, teraz jeszcze tylko sówka musi przysiąść na gałęzi i będzie wspaniale! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle zasuwasz ;) Las jak żywy. Będzie świetny obraz i niewiele już zostało żeby się o tym przekonać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać ptaszka, wtedy haft , jak go zawiesisz, będzie wyglądał jak krajobraz za oknem :). Ogromnie mi się podoba :). Ja jak na razi nie mam czasu na większe hafty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież Twoje samplery nie są małe, przyjdzie zimą będzie czas😉 pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo podoba i się ten obrazek, będzie się pięknie prezentował na ścianie :) Efekt trójwymiaru super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż trudno uwierzyć ze to jest haftowane. Na ścianie będzie się prezentować rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudowny haft! Wygląda bosko!!!
    Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę...
    Pięknie dziękuję za wizytę u mnie. Dzięki temu trafiłam do Ciebie i z wielką chęcią będę zaglądać częściej :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, cieszę się, że udaje mi się znaleźć nowe (dla mnie) blogi☺ pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  17. Ten haft będzie przepiękny!!! Ma wspaniałe kolory a backstitche dodają mu niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bajkowo: i na obrazie, i na werandzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie już wygląda ten las, teraz tylko sowa musi w nim zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz cudny widok! Zazdroszczę, ale tak pozytywnie ;)
    Haft wygląda bajecznie, tylko ptaka brak :P

    OdpowiedzUsuń
  21. A jakie masz okna czyste :D Zazdroszczę !!! :D Przez Ciebie chyba porzucę HEAD-a i chwycę za coś Dimensions. To są jednak świetne wzory.Z lisem będzie to samo- wciąga drań niemiłosiernie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀dobre, nie wiem jakim cudem wyszły na zdjęciu czyste☺ jeszcze trochę i będziesz mogła się zabrać za Dimensionsa😉 pozdrawiam

      Usuń
  22. pięknie będzie wyglądać na ścianie, pięknie... cudeńko się wyłania z każdym nowym krzyżykiem Justynko :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny ten efekt. Tło takie jesienne, ale nie mdłe, gałąź wyraźna i w takich fajnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwy leśny gąszcz... krzyżyków :) całość świetnie się prezentuje! Czekam z niecierpliwością na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny będzie ! Masz przepiękny widok z okna , zazdroszczę, ale tak po cichutku !

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz najbardziej czasochłonny fragment, już nie pójdzie tak szybko jak w tych gałęziach :) Wiem, bo sama to już przerobiłam - uwielbiam ten wzór jest wart włożonej w niego pracy! Lisek też mnie kusi...
    A jak tam książka o Beksińskich ? Ja przeczytałam ja zaraz po wydaniu i byłam zachwycona. Na "Ostatniej rodzinie" byłam w kinie aż dwa razy. Aha, polecam następny reportaż Magdaleny Grzebałkowskiej "Wojna i pokój. Rok 1945". Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a ja myślałam,że właśnie najbardziej czasochłonny fragment za mną, sowa wygląda tak niewinnie;)) Pamiętam u Ciebie ten haft, dlatego go kupiłam☺ Książka świetna, na filmie też byłam do dzisiaj we mnie "siedzi" uczucia mam mieszane dlugo by pisać. Wybieram się do Sanoka obejrzeć na żywo obrazy, byłaś może? Dziękuję za polecenie kolejnej książki Grzebałkowskiej nie wiedziałam o niej, jestem też po premierze Wołynia i z chęcią przeczytam ten reportaż, film mnie zawiódł, jednak książka to książka;)

      Usuń
  27. Widoki masz przepiękne :)
    Na pierwszy rzut oka widać ,że motyw haftu bardzo trudny
    ,ale wiem,że poradzisz sobie śpiewająco i będzie śliczny jak wszystkie pozostałe prace:)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny haft, tyle pracy i umiejętności ale warto się trudzić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze co to widoczki... zielono, spokojnie.... slicznie. A hafcik to wiadomo- w Twoim wykonaniu- fantastycznie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zobaczyłam zajawkę, to myślałam, że to zdjęcie. Hafcik piękny. Backstiche dodają uroku. Będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne wykonanie, dawno nie widziałam takiego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana ależ masz cudne miejsce do haftowania :) Widoczki piękne i światła pod dostatkiem, jeśli tylko w dzień możesz sobie na to pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na początku pomyślałam 'co to za plama na tym zdjęciu',dopiero po chwili zauważyłam że to haft ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Haft - zjawisko! A ten widok zza okna - mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy haft intryguje do finału:)
    piękne otoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co za haft! Co za miejsce do wyszywania!
    :)
    Cudne, cudne, cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...