Morskie sny

Od kilku dni zabieram się za napisanie posta
i cały czas nie mogłam dokończyć haftu.
Już mi się wydawało, że dzisiaj to już na pewno skończę,
a tu backstitche jednak uważały inaczej;)
Ale w końcu jest, wakacyjny haft na pożegnanie letniego czasu,
urlopów i błogiego lenistwa;)
 Autorką wzoru jest Katrina, znana Wam zapewne z laleczek
Magic Dolls. Ten wzór kupiłam razem z MD, od razu wpadł mi w oko:)
W oryginale jest jeszcze wyhaftowane tło, ale mi wydawało się,
że zepsuje główny motyw, że będzie zbyt pstrokato:)
  Екатерина Гафенко
Aida niebieska 16
mulina DMC

Mam nadzieję wrócić już do regularnego haftowania i pisania.
Zbliżająca się jesień napawa optymizmem na dłuższe wieczory z igłą;)
 Pozdrawiam serdecznie:0

Share this:

47 komentarze:

  1. Cudownie śnić o morzu i morskich przygodach...
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny haft
    dla mnie też lepiej wygląda bez tła

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haft! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ten wzór piękny. Pierwszy raz go widzę, zachwycona jestem bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Intrygujący wzór...haft wygląda wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...cudny haft, cudne kolorki!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny obrazek. Bardzo ciekawy i pomysłowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powtórzę, ale hafcik naprawdę cudo.I bez tła wydaje się lepszy, miałaś rację nie przytłacza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, super wzór i cudne wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny ten hafcik. Pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest oszałamiający! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności hafcik i kolorki bajeczne ;
    pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny haft!!! oczu nie mogę od niego oderwać...Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny haft! Konturki grają tu ważną rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te twoje hafciki Tineczko - serdeczności sle po bardzo długim okresie nieobecności mej - Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory, mnóstwo backstitchy...
    haft jest zachwycający :)
    Też cieszę się na długie jesienne wieczory z krzyżykowaniem :)
    Pozdrawiam serdecznie - bybeste.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny hafcik, super kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wzór i zdecydowanie lepiej, bez haftowanego tła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, haft faktycznie robi ogromne wrażenie:))
    Miłej niedzieli dla Was!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowny haft...i te bajeczne kolory !
    Muszę przyznać, że od dawna zachwycałam się tym wzorem...nie mam jednak cierpliwoście do tak dużych wzorów:)
    Uściski zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajeczny haft Ty to masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny haft! Nie widziałam nigdy tego wzoru, a jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super haft, moim zdaniem z tym tłem też fajnie by wyglądało. U mnie też jesień bardziej sprzyja haftowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo romantyczny wzór. Taki wakacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny wzór, cudny haft! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna praca, cudo prawdziwe...czy z tłem czy bez jest pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo wakacyjny haft!
    Z tłem czy bez prezentuje się rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tino - jak zwykle zachwycasz swoimi haftami!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalny hafcik - wspomnienie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny haft! Kolory na nim są śliczne, a sam projekt - bardzo oryginalny!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny wzór!!! Można się rozmarzyc :)))) czekam z niecierpliwością na kolejne hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny wzór, aż poczuło się znów lato i wakacje

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyhaftowałaś ten obrazek! Piękny wzór!
    Nieustająco czekam na nowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wzór rzeczywiście wart uwagi, śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, super wzór wybrałaś. Pochwal się jak będzie się prezentował w oprawie lub innym zastosowaniu :).

    Też nie haftowałabym tła. Zlewa się z bluzką ...

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały haft i dobra decyzja o pominięciu tła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta dziewczyna jest po prostu zjawiskowa... No nie mogę się na nią napatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kapitalny obraz Ci wyszedł. Haft o wakacyjnym śnie... piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna ta morska dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...