Candy Magic Dolls

Witajcie serdecznie!
Dzisiaj obiecane candy!
Wieści rozchodzą się szybko i laleczki Magic Dolls
cieszą się coraz większym zainteresowaniem. 

Mam specjalnie dla Was od Kathriny, autorki wzorów uroczych dziewczynek,
CANDY MAGIC DOLLS.



ZASADY

Umieść komentarz pod tym postem z numerem wybranego przez siebie wzoru.

Umieść podlinkowany baner na swoim blogu.

Możesz także zapisać się na moim profilu facebookowym,
polub i udostępnij post, zwiększasz wtedy swoją szansę na wygraną:)

Wylosowana osoba otrzyma link do pobrania w formacie PDF.

Czas trwania zapisów do 14 sierpnia włącznie.

Poniżej wszystkie dostępne wzory



 Życzę udanej zabawy i szczęścia w losowaniu!

Gdyby ktoś miał ochotę na więcej (jak się na nie patrzy to chyba wszystkie by się chciało;))
to wzory Magic Dolls możecie zamawiać bezpośrednio u Kathriny
kat56akerman@mail.ru
w języku angielskim, a opłaty chyba najwygodniej jest robić przekazami
Western Union.  Koszt jednego wzoru 4 USD.
Można też zamówić gotowe zestawy do haftowania, 
czekam właśnie na przesyłkę więc wkrótce pokażę jak to wygląda.
 Dodam tylko, że Magic Dolls to nie jedyne wzory Kathriny,
mnie urzekły jeszcze inne o których napiszę wkrótce:)

POWODZENIA!


Share this:

44 komentarze:

  1. Są cudowne! Cudownneee :) Dopisuję się do zabawy,z numerkiem 27
    A nóż się uda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczki są super! Nie da się wybrać, chciałoby się wszystkie. Ok nr.3 zwyciężyły moje niebieskości ulubione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór jednej to karkołomne przedsięwzięcie... Pomarzę o 9, może się uda;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, dla mnie to czarna magia te zabawy ....a jak jeszcze coś mam umieszczać na swoim blogu to....
    już stanowczo przekracza moje zdolności komputerowe ...dobrze ,że opanowałam tę" rozbrykaną" klawiaturę:)
    A obrazki rzeczywiście warte zachodu :)
    Będę kibicować innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór bo wiele laleczek pięknych. Chyba nr 28.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przyłączę się do zabawy, fajne wzorki! Wybieram dzień narodzin mojej córeczki - 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie od jakiegos czasu kusi usiasc i zaczac haftowac. Osoby, które mnie znaja wiedza, ze nie jedno szalenstwo mnie nopetalo i co chwile ruszam w strone nowych technik. wiec czemu nie haft, ktory kocham miloscia bezgraniczna. a te dziewczynki sa super i z wielka checia wezme udzial. nawet gdyby miala poczekac az sie naucze to i tak warto !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie wiem jeszcze ktory wzor 5,9 lub 24 :)

      Usuń
    2. Idealne dla początkujących, a wzorek masz jeszcze czas wybrać pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna akcja :) Ja nie stanę po cukiereczki, nie muszę;) a ta osóbka, która wygra na pewno będzie baaardzo zadowolona, bo wzorki proste, mają kilka czasami pracochłonnych konturków ale za to końcowy efekt jest powalający:)
    Ja jestem nimi zauroczona po stokroć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. jakie jeszcze wzorki Cię zainspirowały??? Bo teraz to tuptam nóżkami bo tam wzorów... siedzieć i marzyć i tylko tego wolnego czasu brakuje...

      Usuń
    2. Czekam na linki i zaraz będę pokazywać :) muszę tylko coś xxx; ) ale nie są to Magic dolls :)

      Usuń
  9. Staję w kolejce, jak nie, jak tak, ale wybór bardzo trudny. Myślałam, że wybiorę którąś w czerwieni, a w końcu padło na nr 9.:) Pozdrawiam, Justyś!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają całkiem fajnie, choć miłe by były różne pozy tych dziewcząt. Chętnie się dopiszę z numerem 3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauroczyły mnie wszystkie, ale wybrałabym lalę nr 5 - mam fioła na punkcie apaszek :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne wszystkie i ja marzę o takim i zapisuję się na nr 27! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są urocze i chce się je wszystkie wyhaftować,kto wie...Dziś pomarzę o 9,bo uwielbiam vintage :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju!!! ależ one są śliczne:) pierwszy raz je widzę:) Już dawno nie zapisywałam się do żadnej zabawy to tym razem chętnie spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do zabawy :) Wzorek 21 skradł moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 25 sliczna rozowiotka, tylko moja

    OdpowiedzUsuń
  17. Alez cudne! Nie zapisuję sie na candy, boi tak nie umiem haftować, ale Ciebie wciaz podziwiam i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam swoje wymarzone więc kibicuję innym. A faktycznie jak przejrzałam te wzorki pozostałe to szał się wcisnął w moją głowę :))) Jeszcze raz dziękuję ale wiedz, że się zemszczę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne, może mi się poszczęści :) 28

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie śliczne, ale najbardziej podoba mi się lawendowa 28:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna zabawa. Wszystkie laleczki są słodkie. Moja 5-letnia córeczka wybrała nr 23 .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. One są przecudowne !!! Wybieram nr 28 jak wygaram
    to chyba pół litra wypiję hihihi - buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne że staje w kolejce i trzymam kciuki... za siebie;) Jeden wzorek...okropność jakaś...córeczkę o pomoc poprosiłam a ona zamiast laleczki misia zapragnęła;) Więc wybieram nr 11. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Laleczki są śliczne, ale niby po co mi one. Natomiast nr 3 przygrnęłabym mimo wszystko i bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Laleczki są śliczne, ale niby po co mi one. Natomiast nr 3 przygrnęłabym mimo wszystko i bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale one fajniutkie i na prawdę ciężko się zdecydować ...
    Mój wybór padł na lalę nr 6, lubię aniołki w każdej postaci :).

    Zapisuję się i trochę egoistycznie trzymam za siebie kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie piękne, aż ciężko wybrać :) stawiam na nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również się zapisuję! Podoba mi się laleczka nr 10, kojarzy mi się z Polską i tak patriotycznie wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj wszystkie są prześliczne podoba mi się numer 6 uwielbiam aniołki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja dopisuje się do ogonka. Wzór 6 najbardziej mi się spodobał :)
    Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Chetnie przygarnęłabym wzór nr 27

    OdpowiedzUsuń
  32. W ostatnim poscie pisalaś,że można sie zapisać do niedzieli:)
    Licze,ze tak własnie jest:-)
    Ja mam 4 typy 2;6 21;24.
    Juz nie mogę sie doczekać Twoich kolejnych prac, uwielbiam je!!!!
    Fb zaraz odwiedzę i chyba juz dawno mam polubiony, ale sprawdzę:)
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...