Cieszą mnie drobnostki

Na zakończenie ciężkiego tygodnia, w końcu znalazłam chwilkę 
żeby nacieszyć się  nowymi drobnostkami.
W tym roku nieco wcześniej zaczynam zmieniać dekoracje w domu.
Nad niektórymi rzeczami muszę jeszcze popracować,
ale ogólny zarys tego co chcę już mam!
Pojemniki, które zastąpią dotychczasowe doniczki z Ikei.
Te kubki to taki mały kaprys, niepotrzebny do dekoracji świątecznej,
 ale nie mogłam się oprzeć;)
Ten zakup jak najbardziej posiada wytłumaczenie,
obrazek na kubku jest taki jak mój obecny haft:)
 Choinki na kiermasz, a może i na prezent:)
Będą mi potrzebne do:
  W Tk maxie pojawiło się bardzo dużo ciekawych rzeczy do szeroko
rozumianego rękodzieła. Tym razem skorzystałam z zestawu
do robienia kartek w cenie 25zł.

http://jestrobotka.blogspot.com/
 Jest robótka, będzie szczęście!

 
 Tu słowa są niepotrzebne, wystarczy kliknąć w obrazek poniżej:)
http://sklep.szeptm.pl/kategoria/slowa

 Na zakończenie przy mocnej kawie dwa ostanie najnowsze numery...
  Cross Stitcher 286 uważam za jeden z najciekawszych numerów,
a na koniec pokazali jeszcze takie cudo dostępne w kolejnym numerze!
 Must be have!:)))

Numer 285 mogłabym sobie podarować!

 Jelonek na pocieszenie;)
Ostatnie dwa, trzy tygodnie na zrealizowanie planów
i wywiązanie się ze wszystkich obietnic!
A Wy myślicie już o tym, że święta tuż tuż?:)
Edytka pewnie tak, podaję przepis;)
PIERNICZKI 
Miłego weekendu i odpoczynku dla wszystkich!


Share this:

25 komentarze:

  1. Tyle zakupów narobiłaś, że będzie się u Ciebie działo aż do samych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No..to są właśnie prawdziwe zakupy:) Zazdroszczę normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy! zawsze cieszą czy są drobne czy olbrzymie :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności nakupowałaś i piękne fotki porobiłaś!!! Czemu ja tak nie umiem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy :) Mnie urzekł ten samplerek z cukierkami - może jak w przypadku salu koktajlowego ktoś zorganizuje sal z cukierkami.. ehhh tylko kiedy to robić?
    Pozdrawiam i lecę wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam, że sama malowałaś na koszulce:) Zakupy fantastyczne, a hafcik Belli i Boo fantastycznie sie zapowiada- tylko ten fotel ma taaaki duuuży:) Poczekam i może się skuszę na taki hafcik???
    Pozdrowionka i przepis na pierniczki mmmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam żadnych umiejętności malowania na czymkolwiek, a tym bardziej na materiałach:)
      A może to Bella taka mała, a nie fotel duży?:)))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Fajny ten hafcik z cukierkami ;) widzę, że lubisz kubeczki, to zapraszam na Candy do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się świetna świąteczna dekoracja. Ps. fajny zestawik upolowałaś cena tez boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mam przekonania do tej gazety,chociaż bardzo lubię wszelkiego rodzaju gazety robótkowe,ale u mnie "stitch "jest drogi,a mało wzorów w nim:))"Robótka"wykonana,przesyłka w drodze,dekoracje wykonane,myślałam,że teraz będę sobie labowała..a tu moje dziecko wyskoczyło-mamuś:))9 bombek szydełkowych pliss:))))i tyle mojej laby:))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty jesteś nieźle zorganizowana jak już wszystko masz gotowe, normalnie bym zazdrościła gdyby nie te 9 bombek:))))

      Usuń
  10. Cieszę się, że pokazałaś magazyny. Teraz i ja czekam z niecierpliwością na nowy numer CC - ta ilustracja Belle & Boo jest moja ulubioną!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rewelacyjne pomysły! Poczyniłaś niezłe zakupy, więc i dekoracje będą wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy pierwsza klasa. Wzór na śliniaku bombastyczny :)) Zestaw z TKmaxa rewelacja i cena kusząca. A za przepis dziękuję i nijak się już nie wymigam od "pierniczenia" :))) Buziaki i pozdrowienia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  13. udane zakupy....kubek z jeleniem -super....a fafty cudnej urody...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, trzeba się cieszyć z każdej drobnostki, życie jest za krótkie na smutki i zmartwienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy super poczyniłaś. Kubek z jeleniem jest rewelacyjny!
    Przyjrzę się bliżej tym pierniczkom :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sympatyczne drobiazgi :) Gazetki nie powalają, ale zapowiedź następnego...jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pracowicie spędzisz najbliższe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie też cieszą Marysine drobnostki i szczęście jest we mnie ;) kubki super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super haft!
    A zakupy... nie takie drobnostki wcale ;) całkiem spore.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...