Belle & Boo

 Magia backstitchy
 i magia Belle & Boo
 Belle wanted to swing high enough to say
hello to the blue birds.
"Push me higher Boo", Belle said excitedly.
len
kolor błękitny
ramka Castorama 30*40cm
DLA ZOŁZY ;)
ramka Leroy
24*30 cm
(i jak tu nie być bohaterem w swoim domu?;))


 Belle & Boo
"Out in the snow"
Cross Stitcher issue 284

... ufffffff

Jak widać kawałek gałęzi z prawej strony musiał zostać ścięty, ale chyba jest lepiej?
Haft był i jest wyprasowany, podklejony taśmą dwustronną i wygładzony do granic możliwości;)
Gdy zmieniam rozdzielczość zdjęcia na mniejsze automatycznie pogarsza się widok materiału, 
nie wiem dlaczego, teraz zostawiłam tak jak wyszło, chyba widać, że jest wyprasowany?:)
Dziękuję za wszystkie opinie!!!! 
Miłego dnia:)

Share this:

52 komentarze:

  1. Zawsze z ogromnym zachwytem oglądam Twoje prace. Zblizająca się zima nie cieszy, ale u Ciebie jest piękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. JUŻ?! O matulu, jak Ty to robisz? U mnie trwałoby to ze dwa tygodnie :)))
    Piękny ten obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obraz. Piękna też dobrałaś do niego ramę, ale jestem bardzo ciekawa dlaczego zostawiłaś tyle miejsca u góry obrazka? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie obrazisz sie na zołze jak cosik powiem tak od serduszka???? bo ja wiesz..zawsze wale z mostu i jestem w tym okrutnie zolzowata ale nie zeby wiesz... smutek komus robic.... bo mi to sie jakos tak wydaje, ze..yyyyyyyyyyyy no bo ta ramka jest jakby za duza??????? dobra juz zmykam i nie smuce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zołzy, jedna i druga;))))))))) ramka jest za duża tylko na górze, w oryginale niby ma być z przerwami, oczywiście nie takimi jak na górze obrazka, ta ramka bardzo mi się podoba, rozmiar mniejszy jest znowu za mała więc tak czy siak pójdzie do wymiany tylko muszę trafić ten nietypowy rozmiar, nie będę płacić za oprawę 100 zł, przeżyjecie?
      ja z tych co się nie obrażają, wręcz przeciwnie mobilizuje mnie taka krytyka więc dzisiaj oblecę wszystkie sklepy w mieście;))))) pozdrawiam wszystkie szczere zołzy :)))))

      Usuń
  5. Przepiękna zima, rameczka bardzo trafiona! Aż zatęskniłam za tą porą roku, choć nie należy do moich ulubionych.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te wzory, ale ich na razie nie wyszywam, bo nie mam gdzie wyeksponować. Ale u ciebie z przyjemnością je oglądam.:) Piękny obrazek.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny obrazek, to drzewo mnie zachwyciło :) a widzę że dużo dłubania przy nim było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowa scenka jest śliczna :) :) :)
      Ramka też piękna, ale ona jest przyłożona tylko tak na próbę, tak? bo lepiej by było, gdyby haft był bardziej wyprasowany...
      Są jeszcze jakieś schematy z tą dziewczynką?

      Usuń
    2. jest wyprasowany:)
      są inne wzorki, pokazałam je tutaj
      http://haftytiny.blogspot.com/2014/09/cross-sticther-october-2014.html
      pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Jejku jaki ładny hafcik, zima zawsze mnie urzeka... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zima, ten wzór jest naprawdę uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest absolutnie uroczy! I klimatyczny,
    A ta ramka, gdzie Ty ją ustrzeliłaś? :) Te przecierki są extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Castoramie, ale dzisiaj widziałam jeszcze ciekawsze w Leroyu:)

      Usuń
  12. Cudowny nastrojowy obraz :) Zazdroszczę umiejętności ten haft opiera się głównie na konturach a ja sobie z nimi nie radzę Ty jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj, ja się sama nauczyłam backstitchy i Ty się nauczysz!:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Ten wzorek to też mój faworyt tylko czasu na wyszycie brak. Świetnie wyszedł i błękitne tło wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!

    A very sweet finish, I love Belle and Boo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!!! A w rameczce się zakochałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez konturów, naprawdę ten haft by nie istniał :) A jest przecudny przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski ! Jednak obramowania dają genialny efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No! Teraz to mistrzostwo!!!!! teraz widac dziewczynke, nie jest juz taka zagubiona...... Piekne... teraz bede nie jednokrotnie powracac do tego wpisu!!!! Warto było troche pobiegać:)))) Pozdrowionka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam Twoje hafty u Dusia i wiem ,że sa piekne , a ten zachwyca pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  20. Może to kwestia złego napięcia kanwy podczas haftowania? Tak mi to wygląda, kiedyś się tak przejechałam i teraz pilnuję, żeby kanwa nie była ani za słabo, ani za mocno spięta, szczególnie kiedy haftuję w ręce :)
    Hafcik bardzo uroczy, mało obrazków Belle&Boo mi się podoba, muszę przyznać, że wyszyte 'na żywo' wyglądają o wiele lepiej niż te ze zdjęć z gazetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest len i napięty jest dobrze, to wina zmiany rozdzielczości zdjęcia i może nieumiejętnego korzystania z aparatu, myślę, że na ostatnich zdjęciach nie widać braku żelazka? :) pozdrawiam

      Usuń
  21. Piekny zimowy hafcik... A ramka z Castoramy.... czemu w Irlandii takiej nie dostane, abuuuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny:) jak patrzę na ten obrazek, to już chcę zimy:) Takiej białej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz wygląda o niebo lepiej w tej ramce :), dobre dopasowanie dużo daje. Może cały obrazek zmieściłby się w ramie 38/25 cm :)?
    Nie wygląda już na takiego gnieciucha jak był w większej ramie :). Ja swoich haftów jak oprawiam to nie przyklejam a tylko naciągam i zabezpieczam na lewej stronie.
    Muszę odwiedzić Castoramę i pooglądać ramy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 38*25 byłby idealny, ale u mnie nie ma takich rozmiarów,
      jak naciągasz haft to on chyba wystaje z ramki od tyłu? jak go zabezpieczasz?
      bo ja właśnie naklejam kartonik odpowiadający wielkości ramki, przy okazji naciągając i wygładzając haft:)
      dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!:))

      Usuń
    2. W takim rozmiarze ma ramy firma ICAR i niektóre serie są dostępne Liroyu, ale z tym rozmiarem faktyczne byłby kłopot). Hurtownia tych ram w Białymstoku prowadzi też sprzedaż wysyłkową (w cenach producenta+Vat) i nawet z kosztami przesyłki się kalkuluje. Może u Ciebie też jest gdzieś taka hurtownia.
      Nic mi nie wystaje :), po złożeniu całości mam widoczną z tyłu czystą dechę, ale haft naciągam na dokupioną tekturę introligatorską :))) Założone brzegi naciągam nitką (zygzak) i wykorzystuję taśmę budowlaną i szpilki do naciągnięcia równego. Zdaje sobie sprawę, że ten opis jest zbyt zawiły :)

      Usuń
    3. Wszystko rozumiem:) spróbuję z tą nitką, bezpieczniej dla haftu jak zostaje trochę więcej materiału po bokach, ściągnięty nitką nie wystaje, dobry sposób, zawsze możesz jeszcze wyciagnąć taki haft i przerobić np. na poduszkę, przy moim sposobie nie ma już miejsca na żadne poprawki i zmiany, haft jest docięty do ramki, myślę, że znajdę kiedyś taki rozmiar ramki, jeszcze chyba można w Pepco sprawdzić, jak wyhaftuje całą świąteczną serię Belle to będę szukać jednakowych ram to dopasuje i do tego, myślę, że skorzystam z tej hurtowni o której piszesz, pozdrawiam

      Usuń
    4. Dokładnie, w każdej chwili mogę haft zdemontować :)
      To jeszcze dla informacji (może Ci się przyda) strona hurtowni z Białegostoku: http://www.efoto.pl/sklep/index.php?page=main&action=default
      można zamówić każdą ramę w dowolnym rozmiarze (mailem) jak nie ma w sklepie. Wszystkie dostępne ramy możesz pooglądać u producenta na stronie:
      http://www.icar.pl/produkty,Ramki_do_zdjec_drewniane_6.html

      Usuń
  24. Bardzo lubię te grafiki, a obrazek świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny obrazek. Zawsze podziwiam te osoby co na lnie haftują, bo mnie on chyba nie lubi, osiągasz w tym to co mi się na kanwie nawet najdrobniejszej nie udaje. Tym bardziej wielki szacun dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. MAGICZNY HAFCIK, aż zatęskniłam za śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka dni temu napisałam komentarz i wcięło go. No, cóż, takie życie. Kochana, teraz haft wygląda zdecydowanie lepiej. Ja pod haft daję cieniutką ocieplinę, po całości ramki. Nie może być za gruba bo nie założysz szybki ale z cienką jest ok. Wtedy nie ma mocy , żeby materiał wyglądał na niedoprasowany.
    Cudowności dostałaś od Aniuli. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  28. A więc to u Ciebie widziałam ten haft;) Strasznie mi się podoba, ma swój klimacik.
    Super obrazek! Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodobała Ci się widzę seria..nic dziwnego...cudny wzór..

    OdpowiedzUsuń
  30. Belle i Boo uwielbiam, wraz z dziećmi :) piękny haft! dużo masz już w swojej kolekcji prac z tej serii. Pokoik dzieci musi wyglądać niezwykle :)) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...