Piątkowe popołudnie

Jeszcze w czwartek pisałam Ani maila z adresem,
a w piątek po południu już delektowałam się wygraną w candy!
Wygraną w candy była lawendowa poduszeczka,
ale Ania dołożyła wiele niespodzianek!
Same przyjemności!
 Główna wygrana ukryta w uroczym pudełku!
Kwintesencja delikatności! 
 Pierwszy raz u Ani zobaczyłam tak wykorzystaną frywolitkę
i jestem pełna pełna podziwu dla wykonania!
W środku jest lawenda, nieziemski zapach zamknięty 
w przepięknym opakowaniu! 
Coś pięknego!
Ania zadbała o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół!
W wyhaftowanej klatce jest delikatnie różowy ptaszek,
taki sam jest ten porcelanowy.
Śliczna jesienna kartka.
To wielkie szczęście móc delektować się takimi skarbami!
Aniu, dziękuję ślicznie!!!
Życzę Wam równie pięknej i szczęśliwej niedzieli!

Share this:

32 komentarze:

  1. Coś pięknego. Ta poduszeczka z lawendą to prawdziwe arcydzieło. Nic, tylko pozazdrościć takiej wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania wszystko robi z wielkim smakiem.Mozna tylko patrzeć i podziwiać. Na moją poduszeczkę to już było wielu chętnych, ale wara! nikomu nie dałam i chwalę się dalej. Gratuluję, bo to naprawdę fajna wygrana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, powiedz tym, którzy mają chęć na poduszeczkę, że chętnie przyjmę zamówienie :)))
      To bardzo miło czytać takie słowa!

      Usuń
  3. Zazdraszczam... Gratulacje z wygranej. Piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Justynko cudnej wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, dziękuję Ci za ten post :) Cieszę się, że jesteś zadowolona z wygranej :) Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara :))). Prezenty prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały początek weekendu :)) Cudne upominki! Szkoda, że nie mogę poczuć zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Upominki z klasą , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda! I do tego ekspresowo...zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent dostałaś. Ania jest mistrzynią frywolitki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Cię Ania pięknie obdarowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Otworzyłam usta z podziwu i nie chcą mi się zamknąć... Szczerze zazdroszczę i równie szczerze gratuluję!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała wygrana! Już u Ani podziwiałam tą frywolitkę, a teraz razem z innymi skarbami, tworzy cudny prezent - naprawdę niesamowita ta Ania, a Ty jesteś szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszytkim, miałam ogromne szczęście, że wygrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te drzewo z dziewczynką w poniższym poście Justynko a prezenty wspaniałę dostałąś zwłąszcza te z frywolitka cudeńko buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe, jest czym się delektować, poczułam nawet nutkę zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziutkie prezenciki dostałaś.Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę, wszystko idealne i ze smakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gustownie,elegancko..gratuluje wspaniałej wygranej!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Tina! Nie miałam Netu od sierpnia, dopiero od wczoraj znowu mam. Bardzo ze Stefciem dziękujemy Ci za pamieć. Co do wygranej, przepiękne rzeczy dostałaś! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to u Chranny wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudowności !!!!! Nic tylko pozazdrościć !!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...