Mój weekend




 A Twój, jaki będzie?
:))

Share this:

22 komentarze:

  1. Skłaniam się ku książce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjeżdża córka :) Będzie więc baaaardzo rodzinnie i barrrrrrrrrrrrrrdzo pierogowo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie prawdziwa sielanka :) , u mnie spokojnie, mąż pojechał do Polski więc będę siedzieć w domku z maluchami. Może pokrzyżykuję, poczytam na pewno
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie, ale nie pod chmurką ;) Miłego odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dolce vita! A ja nawet na balkonie nie posiedzę, bo wieje i zanosi się na deszcz.:( Ale za to po południu przyjdą goście i spędzimy czas przy kawie i domowym cieście.:) Książka obowiązkowo wieczorem. A jutro się zobaczy.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas od kilku dni deszczowo :( więc weekend krzyżykowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne ptaszki na talerzyku :)
    Ja dziś spędzę kilka godzin z dziewczynami na spotkaniu robótkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miało być w ogrodzie [małe spotkanie] ale pada i po planach , a jutro komunia u znajomych ,ściskam Dusia [ miałam poidełko dla ptaków, - podobne , ale stłukło się ] został tylko jeden ptaszor

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowity :)) muszę nadrobić zaległości po chorobie, a pogoda bardzo zmienna (przed chwilą przeszła burza) nie sprzyja odpoczynkowi na działce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, bo mój ogromnie pracowity, na szczęście popołudnie zarezerwowane na hafty, ale kiepsko mi idzie. Jutro ma padać, więc zaplanowany wypad znów się nie uda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och zazdroszczę. Mój to orka niesamowita;) Teraz mała chwila na odpoczynek a wieczorem znowu działam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój nie jest taki sielski, ale robótkuję i mam z tego wielką radość:))) Miłej lektury, Ściskam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasz weekend pracowity- zebranie z przeprowadzonym szkoleniem, potem ciuteczkę rodzinnie... Następnie troszkę xxx...
    Niedziela pracowita :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Weekend na łonie natury i w stokrotkach - superaśny buziaki sle Marii i odpoczywaj Justynko dobrze

    OdpowiedzUsuń
  15. My byliśmy na czwartych urodzinach pewnej młodej damy I było bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój mógłby być cieplejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie było błogo jak widzę :)
    U mnie wczoraj słonecznie (byłam w szkole na kursie) a dziś pada deszcz (siedzę w domu)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zazdroszczę :))) Mój był byle jaki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niestety deszczowy weekend :( Zazdroszczę słonka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę szyła coś białego pewnie...

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...