Haft na papierze

W ostatnim dodatku do Cross Stitchera
był ciekawy dodatek, notes z okładką, na której haftowało się serduszko.
Mi osobiście bardzo spodobał się taki sposób personalizowania notesów, zeszytów.
Zastanawiałam się jakie wzory można samemu zrobić na okładkach i czym?
I całkiem przypadkiem w Tk Maxie znalazłam zestaw do ozdabiania papieru.
W skład zestawu wchodziły plansze z literami  z dziurkami
muliny, specjalna gumowa podkładka i igła zaokrąglona
Igłę wbija się w gotowe dziurki i przeciąga później nitkę,
szybko i bez problemów, nie ma możliwości przedarcia
ponieważ dziurki są daleko od siebie.
Przykład na ozdobienie z opakowania
moje wykonanie:)



Pewnie niebawem powstaną bardziej wyszukane plansze:)
Ciekawe???
Kasiu- Sopot:)
Pozdrawiam życząc udanego długiego weekendu!

Share this:

19 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe Justynko życze ci wspaniałego słonecznego tego długiego weekendu - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe - a najbardziej podoba mi się zeszyt z Julią. Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak mieszkam na totalnym zadupiu - nie widziałam takich zestawów, co tam zestawów - nawet nie wiem co to Tk Max ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odejście od typowych naklejek z imionami. Sloneczka na majowke życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł! Kto by pomyślał - haft na okładce z papieru! I jakie to efektowne, a przecież proste!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, ciekawie wygląda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne okładeczki zrobiłaś. Pozdrawiam ciepło.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pomysły! Udanej majóweczki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na forum kolezanka wykonala haft krzyzykowy na papierze, cudna kartka. Mysle ze i u Ciebie niebawem takie powstana. Zdolna z ciebie dziewczyna. Milego dlugiego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Kochana, czy dotarła do Ciebie moja karteczka? Boje się że może mam zły adres ;o(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam obawy że ta kartka sie pogniecie w czasie wyszywania ,ale widzę że ty sobie świetnie radzisz.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...