Jednorożec

Jednorożec – stworzenie fantastyczne, występujące 
w mitach i legendach.
Wierzono , że róg tego stworzenia ma magiczną moc 
oczyszczania wszystkiego, czego dotknie, 
i jest panaceum na wszelkie trucizny. 
W sztuce średniowiecznej i renesansowej 
był symbolem czystości i niewinności. 
 Wzór tego jednorożca pochodzi z ostatniego numeru CS.
 Na zamówienie uszyłam torbę z tym haftem. Między haft i podszewkę dodałam jeszcze ocieplinę.
Na uszy wykorzystałam szeroką taśmę

Niech przyniesie szczęście nowej Właścicielce!

Cross Sticther issue 272
Sprinkle of magic
Designed by Angela Poole

Share this:

37 komentarze:

  1. Śliczna torba! Na pewno będzie przykuwać wzrok niejednej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale jak tylko zobaczyłam tego jednorożca w gazecie, to stwierdziłam, że jest chyba nieco... nierozgarnięty ;P Ale na torbie wygląda wspaniale, uroczą dałaś podszewkę :) Podziwiam umiejętności szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie zwracać uwagę :). Maszyna już prawie nie ma przed tobą tajemnic :), ciągle mnie zadziwiasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama siebie zadziwiam;))) pierwszy raz szyłam taką torbę:)

      Usuń
  4. Piękny i bajeczny jednorożec torba jest bardzo ładna - świetnie ją wykończyłaś pozdrawiam ciepło Msrii

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny a torba świetnie dopracowana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie przyniesie teraz szczęście nowej właścicielce :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik i wspaniała torebeczka. Nowa właścicielka będzie bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mi się bardzo podoba Twoja torba z jednorożcem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł uroczy, prześlicznie to prezentuję się , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyna torba!!! właścicielka na pewno zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne torba! Pozazdrościć nowej Właścicielce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudny! Też uwielbiam jednorożce, ja jako specjalista średniowiecza mogę dodać :P, że jednorożce wczesnym średniowieczu uważane były za potwory zabijające dziewice, potem w rozkwicie tej epoki za sprawą Rusi jednorożec pojawił się w heraldyce jako "czyste" i niewinne zwierze :P i zupełnie wyglądał inaczej niż dziś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie zaskoczyłaś teraz!:))))) ale w takim razie jednorożce jako potwory zabijające dziewice to nie najlepszy pomysł na prezent dla dziewczynki! jak ktoś się zna tak jak Ty to chyba by się w głowę postukał:)))))))) ile to trzeba wiedzieć, niewinnym prezentem można taką gafę popełnić!
      ja na wiki przeczytałam, że w średniowieczu jednorożec symbolizował Chrystusa!!!!
      może jako specjalistka w tej dziedzinie wiesz coś na ten temat? czy to wiki to już całkiem omijać szerokim łukiem?:)

      Usuń
  13. Jednorożec przesympatyczny - i piękną torbę uszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torba, hafcik świetnie pasuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik sympatyczny, torba świetnie się prezentuje :) ... i ciekawa sprawa z tym jednorożcem, tajemnicze stworzenie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolniacha! Uszyć taką torbę, no, no:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ci dopiero niespodzianka , Śliczna torba i jednorożec , ciekawe która historia jest prawdziwa ,,

    OdpowiedzUsuń
  18. Rany, ale extra! Bajkowa torba!:) I gratuluje jej uczycia:) Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft:) i torba extra:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno przyniesie szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny haft i torba! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to moja Zosiula mówi - "Konik":) Ślicznie się prezentuje na tej torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny haft i torba! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny prezent i na dodatek ozdobiony tak ślicznym haftem...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma cenniejszego prezentu niż własnoręcznie wykonany...
    Ty to masz pomysły- i oprócz pięknego haftu umiesz szyć!
    Podziwiam!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna torba!!! Jak widzę Justyś rewelacyjnie sobie radzisz z koleżanką maszyną :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała torba.... wspaniała.....
    A jednorożce... mam jednak nadzieję, że nie były złe bo kiedyś robiłam metryczkę dla dziewczynki z jednorożcem nimue w odcieniach różu....ups!

    OdpowiedzUsuń
  28. bez niebieskości mogłoby być nudno, więc super, ze zrobiłaś po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...