Z wypustką

Po Waszych podpowiedziach dotyczących "mojej nowej lamówki" ;)) musiałam spróbować "to" jakoś wszyć, bo nie mogłam skojarzyć jak to wygląda:)))))
Na pierwszy rzut poszedł haft z poduszki, który był przyszyty do starej poszewki i zaczął od niej odchodzić.

Wybrałam materiał w drobne brązowe kropeczki.
 Z bliska moje wypociny;) Efektem jestem baaardzo zadowolona i już chyba nie wyobrażam sobie poduszki bez takiej wypustki. Na żywo wygląda to jeszcze lepiej, kolory pasują idealnie, a wypustka delikatnie się odróżnia.
 Jedyny mój błąd to zaszycie na rogach, nie wiedziałam, że szyje się na okrągło z taką wypustką.
Zaczęłam szukać instrukcji dopiero jak skończyłam szycie i znalazłam na blogu szyję sobie
Przy okazji znajdziecie tam wiele innych pożytecznych porad!
Ale i tak chyba tragedii nie ma?:))
Ja jestem zadowolona!
\



A to stary haft, jeden z moich pierwszych!

Na niedzielne popołudnie zapraszam na kawę i bułeczki drożdżowe, proszę usiądź sobie ...
:)))

Share this:

36 komentarze:

  1. Idealnie. Zdolniacha z Ciebie. Fajne poduchy aż chce sie przysiąść a o bułeczkach to jużnie mówię.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. To własnie lubię i na blogerze i w nas, blogerkach- podpatrzone, podjęta próba i ...JEST:-)))!!!
    Brawo- wyglądają szlachetnie i dystyngowanie te Twoje podusie!
    Haft na płótnie...uhhh- tak bym chciała się nauczyć...
    Twoje prace są pełne cudownych, jednakowych krzyżyków, zazdroszczę;)
    Biorę się od jutra za naukę!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chyba inni się denerwują jak się coś podpatrzy?
      dziękuję:)

      Usuń
  3. Tragedii nie ma??? Jest przepięknie!
    Oczywiście przysiadam się, przecież łasuch ze mnie ;) no i dłużej popatrzę na podusie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te poduchy - cudne hafty. Na płótnie, ach..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! i od razu dwie sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś, nawet z tymi wszytymi narożnikami poduszki wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello

    Just found your lovely blog.
    Your cushion is beautiful!
    The other one is pretty too. and the bagels look delicious!
    Have a good week (:

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne podusie, a bułeczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiej tragedii? :-) Jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Eleganckie wykończenie :) A na bułeczki też się skuszę, okropny łasuch ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNA PODUCHA! TROCHĘ ZAZDROSZCZĘ TEJ LAMÓWKI, BO ŚPIĘKNIE STROI, A MNIE TO JAKOŚ NIE WYCHODZI.POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć stopkę odpowiednią, może dlatego?:)

      Usuń
  12. WOW cudna podusia a lamówka wyszła idealnie ;) A podusia z kawową damą urzekła mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak mi się właśnie chciało coś słodkiego:))dobrze,że do Ciebie zajrzałam:)chociaż oczy nacieszyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDO!!! Kochana muszę koniecznie spróbować bo wygląda rewelacyjnie. A na kawkę i bułeczki wpadnę z wielką chęcią :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. smakowicie i nie mam na myśli tylko bułeczek :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Ci wyszły podusie. Z miłą chęcią przysiądę i skuszę się na pyszną bułeczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod wrażeniem , lamóweczki świetne o haftach nie wspomnę, szycie wychodzi Ci b.dobrze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow...rewelacyjne te poduchy!!!
    też muuuuszę nauczyć się takie szyć:)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tragedia? Rewelacyjne są! Zdolna bestia z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne masz poduchy , do lamówek mam uraz z czasów szkolnych , na praktykach często je przyszywałam i na pewno do nich nie wrócę , choć tak ładnie wyglądają ,,

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie... jak zwykle wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, a wiesz, że na tyle szycia, co przeszło przez moje Łapki i maszyny na wypustkę nie zdecydowałam się jeszcze nigdy! BRAWO :))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszki wyglądają wspaniale. Świetne te wzory, oba.:) A bułeczki z jagodami, co? Mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna poduszka!!! Śliczna jest ta lamówka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie zakupy jak widzę już wykorzystane...Świetnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne rzeczy! PIĘKNE!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poduszka z owcami odlotowa! Bardzo fajna ta ręka z motylem - fajny byłby wzór na haft:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poduszki ślicznie wyglądają!Podoba mi się ta wypustka.
    Dziękuję za paczuszkę,wczoraj dotarła:)))
    Mulinki z pewnością wykorzystam.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne podusie,a te owieczki są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...