czytajtanio.pl

Znacie internetową księgarnię czytaj tanio.pl ?
Jeszcze chyba nie pisałam nigdy gdzie kupuję książki, a właśnie dotarła kolejna przesyłka.
Tak myśle, że chyba nigdzie taniej nie kupię książek. I znajdziecie tam chyba wszystko.
A ceny po kilka zł!
Świetna seria książek Dlaczego mężczyźni..." Allana i Barbary Pease przeceniona z 29,90 zł na 6,99!
W dziale biografie znalazłam historię Marthy (uwielbiam jej programy) za 10,50
Rewolucyjna książka, na kanwie której został nakręcony film, z niezapomnianą główną rolą Raya Millanda. Film nagrodzony został czterema Oskarami. Kupiona za 4,50 zł.
Dla starszych dzieci po kilka zł.
Stara cena 31,25 zł , w czytaj tanio 7,50 zł
"Uwaga!Czytanie tej książki może spowodowac salwy śmiechu! Może także doprowadzić do zaniku potrzeby snu- gdy już zaczniesz czytać, nie będzieszw  stanie przestać. Uwielbiam tę ksiązkę!"
Lauren Weisberger autorka książki "Diabeł ubiera się u Prady"
Sprawdzę to napiszę czy się zgadzam z tą opinią:)

 6,50 zł
3,99 zł
Jest też dział  poradniki w którym znajdziecie książki o szydełkowaniu, a nawet o haftach!

I tak dalej, mogłabym wymieniać bez końca, zajrzyjcie same. Koszty wysyłki nie zawyżone! jak w innych sklepach, a do tego powyżej 200 zł za darmo, ja najczęściej zamawiam z koleżanką i nie płacimy za przesyłkę. Raz na jakiś czas możemy sobie pozwolić na trochę więcej książek;) Tylko regały muszę dokupować.
Mogę Wam spokojnie polecić zakupy, zapomniałabym dopisać, ze książki są w stanie idealnym, nowe, przesyłka przychodzi błyskawicznie!
Haftów już chyba nie pokażę, biorę się za pakowanie :)
Papużki poczekają;))
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

Share this:

25 komentarze:

  1. Miłego czytania :))) I ja muszę tam zajrzeć bo ceny rzeczywiście bardzo kuszące. Miłego wypoczynku :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wypoczynku i pzyjemnej lektury,a może odwrotnie?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połączę przyjemne z pożytecznym, dziękuję dziewczyny!:)

      Usuń
  3. Jesteś mistrzynią w wynajdywaniu zakupowych okazji :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, dzięki, ze się podzieliłas ta informacją z nami :-) kocham ksiązki, a ceny w pewnej sieciówce na E... sa strrrraszliwe czasami :-) Dzieki :-***

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc udanego wypoczynku! czekam na fotorelację:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello

    What a fab pile of books.
    Enjoy reading (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to dopiero teraz mówisz (piszesz)!!! A ja tu cierpię na brak czytadeł. Teraz to się nazamawiam :)
    Pozdrowionka
    PS." Marilyn ostatnie seanse" już pewnie czytałaś ale jakby nie to podeślę.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie!
      Nie czytałam, ale to odezwę się po powrocie (jak wyjadę ;)))

      Usuń
  8. Oj chyba tam zaglądnę sobie na tą stronę - ceny kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zaglądnę na ta stronkę bo ceny naprawdę kuszą.
    Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmmm bardzo interesująca stronka i to co lubię... tanie książki!!! Super że pokazałaś nam tę stronkę :). Miłego odpoczynku!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne tytuły..a ceny?Szok..Dzięki, na pewno skorzystam:)Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam,ale niestety mojej Kasi Michalak nie znalazłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam coś dla siebie:)
    Miłego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę tam zajrzeć - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uu..dzięki za wskazówkę. u mnie w pobliskiej księgarni książki są w takich cenach, że w sumie można iść i poczytać sobie streszczenia na okładkach. osotanio za dwa kryminały zapłaciłamm siedem dych prawie ;/ a tu proszę - jak miło do Ciebie zajżeć i się cegoś dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za ten stosik dałam prawie 100 zł, a wcześniej kupiłam jedną książkę Grocholi za ponad 30 zł, ale właśnie nowości tam nie mają, a szkoda:)

      Usuń
  16. Wow. Dzięki za info. Ciekawe jak wygląda sprawa z wysyłką zagranicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tam taka informacja
      Wielka Brytania - kurier DPD, czas dostawy około 5 dni, płatne z góry - 33 Euro (przeliczane po kursie NBP) na złotówki

      Usuń
  17. Super zakupy,oj będzie czytanie:) pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znałam tej strony! Ale zaraz tam zerknę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie znałam tej strony.
    Dzięki za informację.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za link! Rzeczywiście - świetne książki i świetne ceny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...