I ♥ sea

Taśmy na morskie ręczniki:)


Share this:

20 komentarze:

  1. Śliczne hafciki:) Ciekawe jak się będą prezentować na ręcznikach?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zawsze zastanawiało jak powstają takie hafciki na ręcznikach. Mam prośbę jak już je będziesz montować... Pokażesz trochę zbliżeń :) Please :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak szybko wszystko wyszywasz, że nie nadążam... hihi
    lubię taśmy wszelakie... mam nadzieję, że też sobie wyszyję na... okap

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tymi taśmami na ręcznikach:)
    Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi taśmami, ręczniki nabiorą nowego życia :) Też lubię morze - tylko ode mnie jedzie się dwie godziny a od Ciebie to cała wyprawa. Z drugiej strony Ty Justyś w góry masz bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O, będą super ręczniki. Tylko jak się takim wycierać? Szkoda!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. AAA no tak, u Ciebie też morskie klimaty :) Pokażesz jeden ręcznik jak wygląda na spodniej stronie po przyszyciu taśmy?
    Miłych prac ogródkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te taśmy i takie trochę już wakacyjne, bo tak mi się kojarzy morze.Przepraszam , że tak mało mnie u Was, ale nie wyrabiam z czasem- ogród, prowadzenie dwóch mieszkań, bo właśnie zaczął się remont u córki. Aż Ci zazdroszczę tego hafciarskiego tempa, bo u mnie ostatnio hafciarskie strzępki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe ozdoby, ale przecież to hafty wykonane przez Ciebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jednak okropna jesteś... będziesz ręce wycierać TYMI ręcznikami???!!! Łokropny łobuz! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Róża leży i czeka, a ja wiem, że jeszcze nie mam siły... wiem :)
    Ja też nadrabiam zaległości, a motyw morski - mrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że troszkę słoneczko grzeje i już się marzy o piachu pod stopami i szumie fal... Hafty śliczne! Tak się cieszę, że nie tylko łączy nas miłość do haftu, ale również kochamy tego samego reżysera:) Myślę, że On dostanie kiedyś Oskara za film nieanglojezyczny.
    A "Drogówka" niestety pokazuje prawdę - Smarzowski powiedział w jednym z wywiadów, że przesiada się teraz na komunikacje miejską i nie bedzie jeździł samochodem.
    Aha, "Plac Zbawiciela" - piszesz, że ryczałaś jak bóbr, ja zamknęłam się po tym filmie w łazience, żeby się wypłakać..

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafty tylko mi by było szkoda tak
    łapki w nie wycierać obiecaj ,że tylko będą
    ozdobą Twojej kuchni oki ? hihi ;)))
    pozDrawiaM i życzę fantastycznego weekendu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj działka wciąga! Wiem coś o tym. Czekam na zdjątka pięknych kwiatów. Hafciki śliczne.
    Pozdrowienia majowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chętnie bym zamieszkała w takim domeczku z widokiem na morze:) Jak zwykle śliczny hafcik! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Aleś mi teraz przyfasoliła... :D No ale masz rację, zwlekam z tym koniem jak Purple z nowym materiałem. Teraz się już sprężę i skończę, bo ślub kuzynki blisko i trzeba coś wyhaftować z tej okazji.
    A koń wyląduje na poduszce. Mam taką wizję - 3 poduszki z karuzelowymi motywami. Dwa następne obrazki czekają w kolejce i mam nadzieję, że tym razem i ja i DP nie będziemy AŻ TAK zwlekać...

    Twoje obrazki są urocze. Wielorybek skradł moje serce - jest przeuroczy! ^__^

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie a za latem i ja tesknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, czekam na więcej tych wakacyjnych klimatów..

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...